24.

1.7K 163 13
                                    

Trošku jsem se potřebovala odreagovat :)

Snad se bude líbit :)

  „Harry, tak strašně jsem se bál, že už tě nikdy neuvidím," přitáhl si ho do objetí, jakmile dorazili do ložnice. Po chvíli se zarazil. Něco ho totiž tlačilo do jeho břicha. Poodstoupil tedy od něj a podíval se směr jeho břicho, jelikož měl na sobě Harry kabát, tak nemohl vidět to, co Lily u něj doma.

 „Harry, co to máš s břichem?" Zeptal se Louis stále upírající svůj zrak na onu část těla. 

 „To je vlastně důvod, proč s tebou chci mluvit," rozpačitý Harry si ze sebe pomalu sundával kabát, až spadl na zem. Louisovi oči se v tu chvíli málem dostaly z jeho důlků. 

 „Ty máš nějaký nádor? Proto máš tak velké břicho a přišel si mi říct, že umíráš?" 

 „Proboha, jen to ne. Myslím, že by ses měl posadit," ukázal Harry na postel, kde se společně posadili. Posléze ho chytil jemně za ruce. „Louisi pamatuješ si, jak jsem měl pořád ty nevolnosti a doktorka mě poslala k mému praktickému lékaři?" přikývl. „Tak ta mě poslala na gynekologii."  

„Proboha, co jsi tam dělal?" 

 „To je právě to, co ti chci říct. Jsem těhotný." V tu chvíli to s Louisem seklo. 

„Zlato? Haló? Probuď se," plácal ho různě po tváři, ale nepomáhalo to. Rozhodl se tedy vstát a doběhnout pro jeho dceru. „Lily?" křičel. 

 „No co se stalo?" vběhla do ložnice. 

 „Tvůj otec to nějak nerozdýchal. Přines mokrý ručník a vodu." Ona tedy okamžitě letěla do koupelny a ani ne za minutku byla zpět. Mokrý ručník dali na Louisovo čelo a ještě jednou ho pořádně pro pleskli v obličeji. 

 „Au, to bolí," ozval se asi po patnácti minutách Louis. „Co se stalo?" byl totálně dezorientovaný. 

„Nějak si nedokázal vstřebat, že budeš mít další dítě," odpověděla na to se smíchem Lily. „No nic, teď už mě nepotřebujete, tak já půjdu." Při odchodu za sebou nezapomněla zavřít dveře. 

„Takže to nebyl sen? My opravdu budeme mít dítě?" Zadíval se učiteli do očí. 

 „Ano, strašně jsem se bál ti to říct. Budu chápat, když nás nebudeš chtít. Neboj, peníze po tobě chtít nebudu." 

 „Co to plácáš, Harry? Jasně, že Vás budu oba chtít. Strašně moc se těším." 

 .......... 

 Domluvili se na společném žití u Tomlisonových. Hned zítra přestěhují všechny Harryho věci a prodají jeho byt. 

Už byla tma. Svítila jen malá lampička na Louiho nočním stolku. Harry ležel na zádech s odkrytým břichem, které mu momentálně Louis obsypával polibky. Oba nemohli být šťastnější. Měli jeden druhého a navíc čekali miminko. Po chvíli to Louis nevydržel a začal směřovat své polibky dolů, ale Harry ho zastavil. 

„Lásko, jedno dítě už čekám. Nechci, aby to byly dvojčata." 

 „Ale no tak. Těhotný už jsi. Nic jiného se ti nestane," aniž by se ho zeptal, začal si pomalu strkat Harryho penis do pusy. Jazykem kolem něj kroužil. To tedy druhý partner už neprotestoval, vzal Louise za vlasy a jeho hlavu si tiskl více k rozkroku. Pokojem se začaly ozývat hodně hlasité steny. 

„Kurva, ošukej mě," Harry se přestal úplně ovládat a poddal se slasti. Přece jenom, tak dlouho to spolu neměli, že byli oba strašně frustrováni.  

Nějak jsem dostala chuť na psaní a odreagování se od všeho. 

Názor?

Strašně moc děkuji za podporu Vašimi komentáři a hvězdičkami. Strašně moc si toho vážím <3

Plan [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat