Sinb kembali ke bilik melting dan kembali ke kpd kerjanya..
Sinb membuat kerjanya sampai tertidur.. Hyunsik memasuki bilik mesyuarat dan dia menatap muka sinb.. Sambil tersenyumJungkook keluar dari practice room dan menuju ke bilik mesyuarat.. Lalu dia melihat hyunsik sedang memegang kepala sinb sambil merenung muka sinb..
"Entah knp hati aku rasa mcm nie" jungkook
"Kookie!! Buat apa tu??" jin
Jungkook terlanggar pintu. Sinb terkejut lalu tersedar dari tidur melihat hyunsik sdg memerhati kannya.. Jungkook berlari sambil memegang kakinya..
"Hyung!! Kenapa buat jungkook macam nie terkejut tau.. " jungkook..
"Ala jungkook tu.. Buat apa tengok sinb.. Bukannya junngkook benci ke kat sinb.. Sbb dia x minat kpop.. Kan..??" jin
Jungkook melangkah pergi.. Sinb keluar dari bilik mesyuarat dan melihat jin ketawa terbahak-bahak.. Sinb menghampiri jin dan jin terkejut lalu melatah..
"Ohw.. Mak kau jin suka kat aku" jin melatah.. Sinb nie buat terkejut oppa jer.." jin..
Sinb ketawa melihat telatah jin.. Lalu dia pergi meninggalkan jin sendiri.. Dia memasuki practice room miliknya lalu.. Membuka lagu kegemarannya zumba.. Dia menari dan berzumba disitu.. Sampaikan dia tidak perasan ada orang yang memerhatikan nya.. Orang itu ialah.. Jhope..
Flashback//
Jhope memegang bahu jin yang sdg asyik melihat sinb berjalan..
Jin memasuki practice room mereka dan jhope pulak mengikuti sinb ke practice room sinb.. Jhope membaca notis yang terpapar dipintu bilik yang sinb masuk.. "Dilarang masuk.. Kecuali sinb" jhope tidak masuk tapi memerhatikan sinb dari luar.."Aih..la..sinb!! Knplah kau nie cantik sangat.. Seksi.. Tergoda aku.. Siapalah yang dihati kau.. Kalau aku kan best.. Dapat awek cun, kaya, cantik,seksi, dan garang.. Tu yg aku berkenanan tu.." kata jhope sedikit perlahan..
Jungkook yang melihat jhope dihadapan pintu bilik tu.. Terus pergi ke belakang jhope.. Niat hati jungkook nk kejutkan jhope tapi dia malah terdengar apa yang jhope katakan.. Jungkook memegang dadanya..
"Knapalah dgn hati aku nie..jgn jgn aku dh cintakan sinb.. X.. X.. X boleh.. Aku x boleh suka kat dia.. Jhope hyung dan jin hyung sukakan sinb.. X kan la aku nk rebut sinb pulak.." jungkook dlam hati sambil mengelengkan kepalanya..
Tiba-tiba jhope merasakan satu aura dibelakangnya.. Dia berpaling lalu terkejut.. Lalu menarik telinga jungkook.. Sinb didalam perasan yang ada sesuatu di luar bilik.. Dia memulas tombol pintu.. Tiba-tiba ada yang jatuh.. Orangnya ialah jungkook.. Sbb jhope dh tolong jungkook msa tu.. Jungkook jatuh atas sinb.. Mereka bertatapan mata.. Lalu sinb menolak keras badan jungkook.. Sinb terus bangun dan meninggalkan jungkook sendirian.. Jungkook bangun dan mengarukan kepalanya.. Dia terus melangkah masuk ke practice room.. Lalu memarahi jhope..
"Hyung!! Knp buat kookie mcm tu.. Sakit tau.." jungkook
"Ala!! Kan kookie yang buat hyung terkejut dulu..
Jungkook merajuk..
" alah!!kookie!! Jgn la merajuk x comel nnty.. " jhope..
Jungkook mengabaikan kata-kata jhope lalu dia meneruskan tidurnya..
Hai guys.. Hari nie saya update sikit saja sbb x idea.. Maaf sbb menghampakan anda.. Esok saya tulis panjang-panjang okey..
Bye guys assalamuaikum..
Bangtan boys.
Gfriend
Btob
Twice
Got7
Red velvet
Ikon
Blackpink
YOU ARE READING
kpop Haters
Fanfictionhwang eunbi (sinb) jeon jungkook(jungkook) ahli bts.. @ARMY/thank you for the cover/ poster @ARMY penambahan watak akan diberitahu mengisahkan seorang gadis yang ingin membantu org yang dicintainya untuk memdapatkan apa yang org itu mahu.. dan dia s...