chapter 9

179 19 0
                                    

Sinb berjalan sendiri diluar.. Jungkook pulak sedang duduk menikmati ramen yang dibelinya dihadapan kedai itu.. Tiba-tiba dia melihat sinb.. Jungkook mahu memanggil sinb tapi.. Kata-kata jhope masih lagi bermain difikirannya.  Dia kebingungan.. Sinb tiba-tiba melihat jungkook sdg termenung sinb nk menghampiri jungkook tapi.. Dia terus terfikir akan yuju. So sama-sama x mahu lukakan hati kawan.. Sinb membawa haluannya..begitu jugk jungkook membawa dirinya pergi dari situ meninggalkan ramen yg ingin dimakannya..

Di gedung .

Yuju masih lagi x pergi dari situ walaupn dia di halau oleh tzuyu. Yuju mahu menunggu jungkook sampai baru dia akan balik.. Jhope mengajaq yuju untuk mencari jungkook dan sinb tapi yuju menolak.. Yuju tidak mahu mencari sinb...dia mahu mencari jungkook.. Akhirnya jhope dan yuju keluar dari bangunan itu lalu mencari jungkook dan sinb di merata-rata tempat.. Mereka tidak berjaya menemukannya.. Jhope dan yuju akhirnya berhenti mencari dan mereka balik ke tempat masing-masing.. Sesampainya jhope di gedung.. Jin menanyakan

"Amcam dh jumpa ka??" jin

"Belum" jhope..

"Tula.. Aku dh ckp..." belum habis cakp jhope membantah.

"Ckap apa??!!" nada sedikit marah

"X de pape.." jin..

Jhope terus pergi ke practice room.. Dia menumbuk cermin kaca disisi sebelah kanan.. Tangannya berdarah.. Jimin masuk lalu melihat jhope.. Dia menghampiri jhope lalu membaluti tangan jhope..

S
K
I
P

Sinb berjalan tanpa arah tuju.. Sinb mahu melintas jalan tiba-tiba ada sebuah kereta hampiri melanggar sinb... Tapi untung ada seseorang yang menolong sinb..

"Gwechana??" xx

"Nae!!" mendongakkan kepalanya

"Jungkook-shi!!" sinb muka terkejut. 

"Awak knp.. Nak mati sangt ker?? Kalau nk mata baik pergi ke landasan kereta api.. Senang" jungkook

"Kau fikir?? Aku nk melintas la.. Bukan nk bunuh diri..aku sayang..." belum sempat jungkook ckp

"Kau sayang aku??? Biar betul?" jungkook

"Erkk.. Perasannye.. Aku sikit pun takde hati dgn kau..nk kata sayang.. Nk termuntah aku..rkk" sinb..

"Alah..cover la tu.. Muka dh blushing mcm tu pun x nk mengaku" jungkook menyakat..

"Ishh.. Mana ada.. Kkau nie nk perkenankan aku kan??" sinb

"Dh la..dripada aku layan kau baik aku balik" jungkook

"Pergilah balik.. Aku x heran pun" sinb.

"Okey..bye chagiya" jungkook

"Chagiya!!??..woi bila mcm aku jadi chagi kau??" sinb..

Jungkook dh menglambaikan tangan je arah sinb..

Jungkook dan sinb membawa haluan masing-masing.. Jungkook balik ke gedung lalu pergi ke practice room dan melihat yang lain dh pun tidur.. Beberapa jam kemudian sinb balik lalu pergi ke biliknya sinb menghempaskn badan ke katil lalu tersenyum sendiri sampai la tertidur. Begitu jugk dgn jungkook tersenyum lalu memikirkan tentang sinb.. Sampailah tertidur..

Keesokan harinya semua ahli bts dh pun bangun kcuali jungkook.. Apabila jhope melihat jungkook tidur tersenyum.. Dia berasa yang jungkook dan sinb berduaan semalaman. Jhope iri hati dgn jungkook.. Sampaikan dia berjauhan dgn jungkook..

Mimpi jungkook

Jungkook berada disuatu tempat. Seperti sekelilingnya pernuh dgn manusia berbadan sasa.. Mereka memukul jungkook.. Tiba ada seseorang yang menolong jungkook.. Setelah orng itu tewaskn semua.. Dia pergi ke arah jungkook.. Salah seorang dri manusia itu pergi ke orng itu lalu menikam... Orng itu jatuh tepat kepelukan jungkook.. Jungkook mendapatkn orng itu lalu dia terkejut..dan orang itu... Ialah sinb.. Darah keluar diperut sinb.. Akhirnya sinb mnghembuskan nafas terakhir-nya.. Jungkook menjerit nama sinb..

"Sinb!!!" lalu jungkook terkejut lalu dia bangun dan melihat sekelilingnya dipenuhi dgn hyung-hyungnya dan noona-noonanya.. 

"Jungkook!!. Kau dh knp??" jin

Belum jungkook buka mulut satu lagi jeritan.. Mereka bergegas ke jeritan itu.. Jeritan itu datang dri bilik sinb..

Mimpi sinb

Sinb sdg berjalan-jalan.. Tiba disuatu tempat dia melihat ramai orang.. Dia menghampiri. Sampai disana. Dia melihat seseorang lelaki mahu menikam jungkook.. Dia pergi kearah jungkook lalu.. Dia menghalang.. Tapi jungkook memusingkan badan lalu tikaman itu tepat di betul-betul di belakang jungkook.. Sinb yang dlam pelukan itu lalu.. Darah keluar dari mulut jungkook dan jatuh ke sinb.. Sinb melihat jungkook lalu menangis dan meletakkan kpala jungkook di ribanya lalu jungkook menghembuskan nafas terakhirnya.. Sinb menjerit..

"Ahh!!!" sinb..

Eunha dan tzuyu menghampiri sinb lalu menbangunkan sinb.. Sinb terkejut. Sinb masih lagi menangis.. Jungkook pergi ke arah sinb..

"Sinb!! Are u ok?" jungkook

Sinb menganggukkan kepalanya jungkook memegang tangan sinb.. Mereka keluar dan meninggalkan jungkook dn sinb.. Jungkook dan sinb hanya mendiamkan diri.. Mungkin masih-masih takut untuk menceritakan..

Hai guys maaflah..sbb update lambat snagt.. Sbb x de idea.. Maaf yo.. Sory kalau x best.. Kalau best vote la..  

kpop HatersWhere stories live. Discover now