chapter 24 -happy ending-

163 9 0
                                    

"Bila korang sedar??" Sinb..

"Aku sedar..... sejak malam yg yuju rawat aku tu.. tpi masa tu aku rasa something bila aku duduk dgn yuju.. tapi paksa diri aku untuk tetap sukakn kau sinb.. sbb aku tahu yg yuju sukakn jungkook.." jhope..

"Kalau aku pulak.. dh sedar lama dh.. tapi aku buat mcm tu sbb aku tahu yang jhope nie.. sukakan kau.. sbb tu aku pura2 sukakan jungkook supaya jhope boleh dkt dgn kau.. ehh x tahu pulak yang dia pun rasa yang sama mcm aku... hijihi" yuju..

"So korang selama nie hanya lakonan ja.." sinb dan jungkook serentak..

Belum yuju dan jhope nk ckp jungkook dgn sinb..

"X payah la nk ckp serentak dgn aku.!" Sinb.

"Kau tu!" Jungkook..

"Aku apa!!" Sinb marah..

"Emm.. x de pape la.." jungkook..

"Yup.. semua ni lakonan.." jhope..

"Hbis tu kemarin yang hyung tumbuk jungkook tu... pun lakonan.. real kot!!" Jungkook..

Jhope ketawa..

"Tapi sbb apa.. hyung tumbuk jungkook.. kalau hyung dh x de perasaan kat sinb??" jungkook

"Aku tumbuk kau supaya.. kau tahu apa erti cinta.. dan kejar cinta kau sehingga dapat.. " jhope..

"Sinb!! Larii!! " jungkook menolak sinb..

"Buat apa..??" Sinb.

"Ye la.. kalau kau x lari mcm mna aku nk kejar kau.. " jungkook..

Jhope mengetuk kepala jungkook.. sinb dan yuju ketawa riang..

"Kenapa x lari lagi?? Aku nk kejar nie" jungkook..

"Aku dh lari la.."sinb

"Kat mana?" Jungkook

"Kat hati kau.. kau x kejar pun.." sinb.

"Ah.. chia..chia..chia.."jungkook n sinb

Jungkook ketuk kepala sinb perlahan..
Sinb pun ketuk kepala jungkook dgn kuat.. terus lari.. jungkook mengejar sinb..

Mereka berlari di taman.. jhope dan yuju hanya ketawa lalu berpelukan.. tiba-tiba.. ada orang yng mendehem..

"Dh couple ke??" Eunha..

Yuju dn jhope mengangguk..

"Mcm nie la.. happy ending" eunha..

"Ehh..belom lagi.. nie mcm mna??" jimin.. menunjuk ke arahnya

"Mna nk tahu.. " eunha..

Jimin menghampiri eunha lalu mengeletek eunha..

Nayeon dan hyunsik pun dtg melihat keindahan taman lalu mereka melihat sinb dan jungkook sdgn berkejaran.. mereka tersenyum lalu hyunsik memeluka nayeon..

Tyuzu pun dtg dgn sowon, umji dan yerin sambil bernyanyi. Tiba-tiba ada empat orang lelaki dtg dihadapan mereka.. iaitu.. V, jin, suga dan rap monster.. empat orang namja itu menghulurkan tangan kepada empat orang yeoja dihadapan mereka..

Tyuzu terus mencapai tangan V. Sowon jugak mencapai tng jin.. begitu jugk dgn umji menerima suga.. yang swag.. yerin pula malu-malu lalu menerima rap monster.. ..

Tiba-tiba ada suara menegur..

"X payah berdrama sangat la" xx

Mereka ber8 berpaling ke arah suara itu.. lalu melihat sehun..

"Oppa.. unnie" 4 yeoja..

"Hyung.. noona" 4 namja..

"Ohw knalkan nie omma appa.. sinb dan aku" sehun..

"Annyonehaesayo." Mereka tunduk hormat..

Omma appa sehun menbalas dgn tunduk hormat jugak..

"Annyonehaesayo.. sinb ada.??" Omma sehun..

"Ada.. tpi tengah main lawan lari kat taman tu.." yerin menunjuk arah..

Omma appa.. sehun dan irene tersenyum melihat sinb sedang ketawa...

Tiba ada. Sepasang suami isteri..

"Ahjumma.." xx

"Hah.. jihyo-shi... buat apa kat sini.. ? Omma sehun..

"Sinb ajak saya dtg sini.. sbb dia nk jumpa ommanya disini katanya" jihyo..

"Sinb tu ialah saudaramu.. " omma sehun..

(Sepupu tau..----saudara)..hihihi x fhm sory erk..

"Jinjja.." jihyo..

"Jihyo-yah.." sehun..

Sehun dtg lalu memeluk jihyo dan diikuti irene.. lalu sehun memeluk kangjun..

"Kau smpai hati x cri aku kan.." jihyo..

"Yah.. noona.. mianhae.."sehun..

"Gwenchana" jihyo menepuk-nepuk bahu sehun..

"Mna sinb..??" Tanya kangjun..

"Tu!!" Semua orang menunjuk ke arah orang ynag sedang berlari lari tdi x habis lagi..

Tiba jihyo memanggil sinb..

"Sinb-yah!!" Jihyo..

"Ohw.." sinb

Sinb tiba-tiba berhenti membuatkan jungkook terjatuh di atas sinb.. mereka bertatapan mata lalu ketawa.. jungkook bangun lalu menghulurkan dan membantu sinb untuk bangun lalu mereka berlari ke arah semua yang sedang berkumpul..

Sinb datng terus omma sehun memeluk sinb.. dan appa sehun.. mereka berpelukkan.. appa sehun meminta maaf kpd omma sehun dan sinb.. atas kesalahan yang dia lakukan terhadap omma sehun dan sinb..

Sinb mengalirkan airmata kerana dia mendapat kembali rasa kasih sayang seorang ibu dan seorang ayah..

Jungkook kembali memeluk hyung-hyungnya..

Mereka semua berpelukan pasangan masing-masing.. sinb dan jungkook masih lagi berdiam diri.. mungkin malu..

Jungkook melamar sinb depan omma appa sinb.. dan mereka menyetujui hubungan sinb dan jungkook.. lalu jungkook terus m3ndapatkan sinb lalu memeluk sinb...

Tamat.......

Hai saya hwang eunbi dan saya jeon jungkook.. jangn lupa saksikan lakonan kami lagi dlm cerita seterusnya bertajuk cinta buruk rupa.. lakonan hebat.. songjihyo..

Hai guys.. amacam best x.. kalau x best.. mianhae.. kalau best vote la.. hihihi.. happy ending semua berpasangan..

Jeon jeonguk ☞ hwang eunbi
Jung hoseok ☞ choi yuna
Kim seok jin ☞ kim sojung
Kim taehyung ☞ zhou tyuzu
Kim namjoon ☞ jung ye rin
Min yoonggi ☞ kim ye won
Park jimin ☞ jung eunbi
Hyunsik ☞ im nayeon
Song jihyo ☞ seo kangjun
Oh se hun ☞ bae ju hyun
Omma - appa sehun-sinb..
Kwon ji yong
Wang ka yee

Assalamuaikum
Annyeonghaesayo

..............................tamat...............................

kpop HatersWhere stories live. Discover now