chapter 19

110 14 0
                                    

"Ye.. mmg aku buat semua kerana kau.. kau buat aku sakit.. kau yang buat aku bencikan kau.. kau nk kan aku bencikan kau.. dan skrang aku dh bencikan kau seperti mna yang kau nak... dan aku x boleh maafkan kau jungkook" sinb

"Kalau kau x boleh maafkan aku.. kau maafkanlah orang yng x bersalah.. " jungkook..

"Kau rasa kat sini siapa yang bersalah.?? Aku?? Yuju?? Kau?? Jhope?? Atau ahli bts yang lain??" Sinb

Jungkook hanya berdiam diri..

"Kenapa kau x jawab?? Bererti yang bersalh semua orang.. termasuk kau!!." Sinb..

"Okay.. mcm nie yang akan kelaur dari sini.. ialah jungkook seorang jer.." jhope..

"Hyung!!" Jungkook

Sinb dan ahli bts yg lain pandang pelik..

"Sinb.. oppa x salah..so oppa x kan keluar.. sbb oppa nk jaga sinb kat sini.." jhope

"Aku bukan budak kecil la.. yg kau nk jaga.  Baik kau jaga diri kau sendiri.. " sinb..

"Baiklah.. sinb kalau itu keputusan sinb.. kami akn keluar.. tapi tolong la maafkan kami.  Teutamanya jungkook dan jhope.. " jin berlembut..

"Ok.. aku kan maafkan..asalkan korang pergi sekarang jugak.. sbb aku x nk tengok muka korang lagi kat sini.. " sinb..

Nayeon dan hyunsik hanya gelengkan kepala.. tyuzu dan eunha dh pun nangis.. sinb hanya menunggu bts untuk keluar.. eunha dan tyuzu x berani nk pujuk sinb.. sbb mrk  tahu sinb akn berkeras dgn keputusannya. Ahli bts dh siap dgn beg untuk pergi.. sinb duduk paling hujung.. mereka bersalaman.. dimulakan jin-rmonster- suga-jimin-v-jhope-lalu baru jungkook  mereka bersalam dgn hyunsik-nayeon -eunha-tyuzu dan baru sinb.. jin salam sinb dgn airmata yang keluar.. rapmonster pula salam dgn sinb mengucapkan terima kasih.. begitu jgak dgn v, jimin,dan suga.. v dgn jimin memeluk eunha dan tyuzu.. begitu erat.. sampaikan x mahu lepas pelukan itu.. sinb mendehem.. baru mereka melepaskan pelukkan itu.. jhope berjalan menuju ke sinb.. jhope bersalaman dgn sinb.. jhope x melepaskan tangan sinb.. tapi dia menarik sinb ke dalam pelukkannya.. jhope berpelukkan begity sinb.. sinb meronta-ronta minta dilepaskan.. jungkook yang panas hati menarik jhope.. jhope melepaskan pelukkan itu.. sinb melihat jungkook dgn muka marah jungkook lalu sinb hendak pergi.. sinb fikir yang jungkook akan melihat tapi tidak.. jungkook jugak begitu melangkah pergi meninggalkan semua orang itu situ.. sinb berpaling kebelakng dan melihat jhope saja yang masih berdiri disitu.. sinb kembali berjalan pergi ke biliknya.. jin menarik jhope.. sinb melihat di tingkap.. dan di melihat jungkook terus berlari pergi.. sinb menangis.. nayeon masuk kebiliknya..

"Kalau sinb x kuat.. knp suruh jungkook pergi. ??" Nayeon..

"Kau x kn faham.." sinb..

"Sbb aku faham.. la aku.dtang nie.." nayeon..

"Masuk kau.." sinb..

"Sinb.. sbenarnya jungkook hanya cintakan kau.. tapi dia menggunakan yuju untuk kau bencikan dia sbb.. dia nak kau bersama dgn jhope.." nayeon..

Sinb masih lagi mendiamkan diri..

"Tapi.. dia x tahu yang kau sukakan dia atau x sbb tu dia nk lepaskan perasaannya sbb jhope.. " nayeon..

"Aku mmg x sukakan dia.." sinb..

"Kau rasa.. kau boleh bohong diri kau sendiri.. sdgkn jungkook pun begitu.. " nayeon..

"Aku benci jungkook.. aku benci jhope!! Aku benci yuju!!.. " sinb..

"Sinb.. aku x rasa yg kau bencikan jungkook..kalau kau benci.. kau x kan menangisi permergiannya" nayeon..

"Mna ada aku menangis.." sinb..

"Kau bohong" nayeon menyakat..

"Kau dgn hyunsik mcm mna??" Sinb.

"Heh.. tukar topik pulak" nayeon

"Ye la.. dh kau baik dgn aku... pasti hyunsik dgn kau dh baik kan" sinb..

"Mlam tu hari yg jungkook kena belasah tu.. hyunsik nk cari kau.. tapi aku halang.. tiba- tiba.. jungkook dtg kat aku dn ckp.. dia akan bantu aku crikan hyunsik dan kau.. aku papah dia.. bila aku nampak hyunsik duduk sambil terbatuk-batuk.. aku apa lagi.. pergi la kat hyunsik.. tinggalkkan dia.. ehh... bila aku papah hyunsik nk cri kau.. dia hilang mcm tu jer.. " nayeon..

"Lepas tu.. jungkook x jumpa aku pun" sinb..

"Ye la.. aku jumpa dia pun... dpn pintu gerbang.. masa tu aku ingat siapa la.. rupa-rupanya.. dia kena belasah sekali lagi.. keesokkan harinya dia x sedarkan diri.. " nayeon

"Jadi jungkook kena belasah kali kedua tu sbb cari aku.. " sinb dlm hati..

Sinb masih lagi termenung.. nayeon.. memegang tangan sinb.. baru sinb sedar..

"Kau melamun rupanya.. ish kau nie.. x dngar cerita aku latu.. x pe la.. kau melamun la lagi.. aku nk jmpa hyunsik.." nayeon merajuk..

"Ala.. jgn la merajuk... nnty sapa nk pujuk.. "sinb..

Nayeon mucung mulutnya..

"Ehh. Aku lupa hyunsik kan ada.. so nnty dia pujuk kau kan..??" Sinb..

"Ish kau nie.." nayeon lalu mencuit lengan sinb..

Mula asyik mencuit cuit..

"Dh la.. aku nk pergi cri hyunsik.." nayeon..

"Dh la.. pergi la.. aku pun tidur.. "

Nayeon melangkah pergi.. meninggalkan sinb.. sinb terus tidur..

Hai guys sory lambat update..  author x sihat sikit.. sory kalau x best.. part ni mungkin hambar.. kalau best vote. La hahahah..

Assalamuaikum .

kpop HatersWhere stories live. Discover now