Beberapa minit kemudian yuju datang dgn membawa mangkuk tingkat yang berisi makanan untuk jungkook..
Yuju naik keatas.. sampai diatas dia melihat eunha dan tyuzu sdg asyik bermain.. yuju menyapa eunha dan tyuzu.. Tyuzu yang melihat yuju tedus bangun dan menghampiri yuju lalu..
"Kau buat apa kat sini.." tyuzu..
"Rilek la.. aku dtg sini bukan nk buat kacau.. aku cuma nk jumpa jungkook. Aku x nk jumpa sinb pun.." yuju..
"Kau.. ingat jungkook nk jumpa kau sangat ke..??" Tyuzu..
"Jungkook is my boyfriend.. so ikut suka aku la.. aku nk jumpa boyfrirend aku.." yuju terus menolak tyuzu sehingga jatuh..
Tyuzu bangun lalu menolak yuju.. dan mula lah pergaduhan tarik rambut.. jungkook baru saja keluar dari bilik rawatan melihat tyuzu sdg memukul yuju.. jungkook pergi ke arah tyuzu lalu menarik tyuzu dan memarahi tyuzu lalu menolong yuju.. v yang melihat jungkook memarahi tyuzu mula nk baran.. v pergi ke arah jungkook lalu memarahi jungkook dan membela tyuzu.. tyuzu hanya memeluk lengan v..
Pada masa yang sama sinb balik lalu dia melihat jungkook menolong dan membela yuju.. yuju pura-pura menangis di belakang jungkook.. sinb berasa sakit hati.. lalu kembali keluar tapi.. langkahnya terhenti disebabkan di muka pintu ada sehun yang dari tadi mengejarnya..
Flashback//
Sinb berjalan sendiri sambil termenung lalu dia terlanggar seseorang.. kaca matanya jatuh dan mask yang dipakai paras mulut saja.. membuatkan orang mengenalinya.. namja itu menolong mengambil kaca mata sinb yang jatuh.. sinb melihat namja itu dgn mata terbeliak.. sinb terkejut sbb namja itu ialah sehun.. fikiranya sehun ialah orng yang membunuh keluarganya dan mabu membunuhnya. Sehun yang melihat mata sinb.. sehun amat mengenali mata dan hidung sinb.. walaupun mereka baru saya bertemu.. sinb melarikan diri.. namun sehun mengejarnya.. walaupun sekuat mana sinb melarikan diri.. sampai di gedung di membuka pintu laku berlari naik anak tangga.. tiba-tiba dia melihat agenda.. yuju dan jungkook betul-betul dihadapan matanya.. sinb mahu melarikan diri lagi tapi sehun dibawa dan jungkook dh pun perasan yang sinb memerhatikan mereka..
And flashback..
Jungkook berpaling kebelakang untuk melihat yuju.. tapi matanya berpaling ke arah seseorang amat dia kenali iaitu sinb.. sinb mengalirkan airmata.. jungkook yang meihat sinb. Melepaskan pegangan tangan yuju.. lalu dia mahu mengejar sinb tapi sinb tetap berlari turun kembali ke bawah lalu dia menolak sehun.. malang sekali sehun sempat memegang tangan sinb lalu menarik sinb ke dalam pelukan sehun..
"Sinb.. maafkan oppa.. oppa tahu yang sinb fikir yang oppa yang bunuh omma appa sinb tapi.. itu semua x betul.. oppa ialah oppa kandungmu sinb.. " sehun..
Kata-kata sehun membuatkan sinb berhenti menangis.. lalu sehun melepaskan pelukannya.. sehun menatap sinb.. sehun memegan muka sinb.. dan menyuru sinb untuk percaya padanya..
Namun sinb masih lagi x boleh percaya pada sesiapa pun..
Jungkook melihat sinb berpelukkan dgn seseorang hati terasa perih.. sakit yang teramat.. jungkook memegang dadanya lalu menolak pintu dgn begitu kuat.. membuatkan sinb dan sehun terkejut.
Jungkook menarik tangan sinb..
" siapa namja nie??" Jungkook marah.
"Lps la.. sakit.. " sinb masih memeluk lengan sehun
"Siapa.." bentak jungkook..
Sinb melepaskan tangannya lalu memarahi jungkook..
"Siapa dia itu x penting bagi kau.." sinb..
"Penting!!" Jungkook menahan amarah..
"Knp penting.. aku bukan sesiapa kau.. yuju ialah girlfriend kau.. knp aku nk sebok pasai hal aku.. biarla.. aku dgn sesiapa pun.. " sinb..
"Aku tanya kau siapa namja nie bukan pasai girlfriend ke boyfriend." Jungkook
"Nie boyfriend aku... knp?" Sinb..
"Aku penat.. aku penat.." jungkook dgn begitu lemah..
Jungkook tiba-tiba pengsan sehun mendaptkan jungkook..
"Jungkook!!" Jerit sinb..
Sinb menangis. Begitu kuat.. sehun meletakan kepala jungkook diriba sinb lalu memanggil teksi.. sehun menolong membawa jungkook ke hospital.. sampai dihospital.. sehun dapat panggilan dia menjawab.. sdgkan sinb masih lagi berulang alik di hadapan pintu wad kecemasan..
Tiba dokter keluar sinb segar pergi ke arah dokter..
"Awak isterinya..??" Dokter..
"Ani.. saya cuma kawannya" sinb..
"Jungkook x de pape. Dia cuma letih dan banyak fikiran.. fikiran sedikit bercelaru membuatkan dia mudah letih dan sakit.." dokter..
"Boleh saya masuk..??" Sinb.
"Silakan.." dokter..
"Kamsahamida.."sinb smbil tunduk hormat..
Dokter pun berlalu pergi.. sinb mahu melangkah masuk tapi sehun memanggilnya..
"Sinb-yah.. oppa kena balik sbb unnie irene duduk sendirian dirumah.." sehun.
"Oppa.. boleh x bila-bila oppa seceritakan hal sebenar apa yang terjadi. " sinb..
"Boleh.. oppa akan ceritakn kepada sinb.. gwomawo sinb-yah.. sbb sudi percayakan oppa.. " sehun
Sinb hanya menganggu.. sehun terus pergi arah sinb lalu memeluknya..
"Esok kita berjumpa.. dgn unnie irene sekali.. sbb dia rindukan sinb.." sehun
"Nae.. "sinb hanya tersenyum...
Sehun pergi sambil melambai ke arah sinb.. sinb melangkah kan kakinya ingin masuk tapi jungkook dh sedarkan diri lalu hendak keluar dari biliknya.. sinb menghalang dan menyuruh jungkook untuk berehat.. tapi jungkook menepis tangan sinb...
Hai guys.. sory la kalau x best part nie mungkin hambar.. sampaikn korang bosan.. sory erk. Kalau best vote la. Hihihi..
Kenapa jungkook menepis tangan sinb?? Apa akan berlaku.??
Jgn lupa saksikan nanti..
Assalamuaikum..
Army&buddy..
YOU ARE READING
kpop Haters
Fanfictionhwang eunbi (sinb) jeon jungkook(jungkook) ahli bts.. @ARMY/thank you for the cover/ poster @ARMY penambahan watak akan diberitahu mengisahkan seorang gadis yang ingin membantu org yang dicintainya untuk memdapatkan apa yang org itu mahu.. dan dia s...