"Sowon!! Umji!! Yerin!!" Waeyo??" Eunha..
Semua orang disitu pelik kenapa berkumpul nie..
Sowon menceritka ..
"Tadi.. kami dapt mesej dari yuju.. yuju suruh kami datang sini.. sbb dirasa tiada orang sayangkan dia.. dia nk bunuh diri. Sebb tu kami bergegas dtang ke sini.. eh eh.. nampak korang.. so nk tanya la.. nmpak yuju??" Sowon..
"X nampak.." eunha..
Jungkook pun bercerita..
"Jhope hyung pun hantar mesej.. katanya nk minta maaf kepada aku.. dan di tunggu aku kat sini.. kau aku dtng bererti aku maafkan dia.. sbb tu kami semua bergegas ke sini" jungkook.
"Habis unnie dan oppa??" Sinb..
"Masa tu kami ada dgn bts.. dpan gedung sinb. Tapi tertutup" sehun
"Habis tu muka knpa??" Sinb..
"Aku yg pukul.. sbb dia panggil irene chagiya.. habis tu aku fikir dia nk skiti kau.. sbb tu aku tumbuk muka dia" jungkook..
Semua ketawa..
"Habis tu mcm mna sinb boleh ada kat sini??" Jimin..
"Tadi gd oppa.. call aku.. tpi aku x angkat dia hantar mesej.. mula-mula aku x nk la baca. Tapi.. aku rasa ada something yang dia nk ckp.. habis tu aku baca.. dia nk jumpa aku kali terakhir.. sebelum dia pergi jauh.. aku rasa x sedap hati.. aku baca lgi.. dia ckp dia ada kejutan untuk aku.. tapi aku x nampak pun..." sinb..
"Nie kejutannya.. chagiya.." jackson..
"Jackson!!" Sinb.
Jungkook dan yang lain padang aneh kepada sinb..
"Yah.. chagiya.." jackson..
"Kau buat apa kat sini?? Mana semua orang??" Sinb.
"Semua orang siapa??" Jackson..
"Gd!??.. jhope!???.. atau yuju!??" Jackson..
"Keluarkan!!"arah jackson..
3 orang di tutup mukanya.. jackson membuka satu persatu.. dimulakan dgn yuju.. sowon,umji dan yerin jerit melihat keadaan yuju yang lemah.. jackson terus membuka penutup muka jhope.. jungkook dan ahli bts yang lain jugak terkejut.. jhope dh pun longlai.. terus ke penutup muka gd.. sinb menutup mukanya.. jungkook melihat sinb.. walaupun hatinya sakit sbb sinb menangis gara-gara gd.. jackson terus membuka penutup muka gd.. tapi bukan gd. Jackson ketawa sepuas-puasnya..
"Kau nk apa sbenarnya..?? Dan dimana gd oppa??" Sinb..
"Kau masih cintakan dia??" Jackson..
Soalan itu membuatkan jungkook berpaling kepada sinb..
"X.. aku dh x cintakan dia.." sinb..
"Habis tu kau cintakn siapa?" Jackson
Sinb memegang tangan jungkook... pelahan-lahan jungkook mengengam tangan sinb..
Sinb tidak menjawab.. sbb dia kenal jackson..
"Kau cintakn jungkook kan.. tapi kau ialah milik aku seorang.." jackson..
Jackson berjalan menuju ke arah jungkook dan sinb. Jackson dh pun menolak yuju dan jhope.. bts mendaptkan jhope manakala geng sinb menolong yuju.. jackson semakin hampir dgn sinb dan jungkook..
Jarak sinb dan jungkook dgn jackson hanya tinggal beberapa langkah saja..
"Aku cintakan jungkook" sinb..
"Aku cintakan sinb" jungkook
Serentak membuatkan langkah jackson berhenti.. jackson mengeluarkan sesuatu dipoket belakangnya.. di tangan jackson sekarang ada pistol..
Jackson menghalakan pistol itu ke arah sinb lalu ke arah jungkook...
"Aku cintakan kau sinb.. omma.. appa.. dh wasiatkan yg kau akan berkahwin dgn aku.. " jackson
"Tapi aku x nak.. sbb mereka x memaksa aku pun." Sinb..
"Sbb mereka x memaksa kau la.. abb tu aku bunuh omma appa.. kau." Jackson ketawa.sinis..
Sinb terkejut..
"Sinb.. omma appa aku dh pergi ke rumah kau untuk melamar kau kpd aku.. tpi kau tolak sbb kau kata kau nk belajar. Tapi dlm diam-diam kau bercinta dgn gd... sbb tu aku paksa omma appa kau supaya setuju.. mula-mula setuju.. tapi sbbkn kau ckp kau dh ada pilihan hati.. sbb tu mereka setuju dgn kau.. mereka x menyebelahi aku.. sbb tu aku bunuh omma appa kau.. " jackson..
Sinb mengalirkan airmata..
"See.. kau dh kaya.. harta kau banyak. Kau ada gedung besar.. ada syarikat besar.. kau ada kereta.. rumah yang kau x nk balik langsung.. " jackson..
"Hbis tu.. kau nk apa lagi.. slepas kau bunuh omma appa aku..??" Sinb..
"Aku nk kahwin dgn kau.. lps tu kita hidup bahagia.. dgn kekayaan.." jackson..
"Aku.. x nk kahwin dgn orang macam kau.. dh la pembunuh lepas tu x tahu malu.. " sinb..
Jackson ketawa besar dan langkahnya semakin dkt dgn sinb.. mengacukan pistol itu kepala jungkook..
"Kalau kau x nak sekarang jugak aku boleh bunuh dia nie.." jackson..
"Please.. jgn buat aku mcm nie." Sinb..
"Kau sangat cantik bila merayu kat aku.. aku suka.. " jackson mendekatkan mukanya ke leher sinb..
"Wangi.!! Mcm mna la malm pertama kita" jackson..
Jungkook yang panas hati menepis tangan jackson lalu menolak jackson sampai jatuh.. jungkook hendak memukul jackson yg jatuh tapi sinb menghalang jungkook dan memeluk jungkook.. sinb berada didlam pelukkkan jungkook....
Jackson bangun lalu kembali mengacukan pistol ke arah jungkook.
"Korang berpelukkan.. lepskan sinb.. aku ckp lepskan sinb x aku tembak salah seorang dri korang.." jackson panas..
"Tembak aku..!" Jungkook
"Tembak aku..!" Sinb..
Berulang-ulang kali sinb dan jungkook katakan.. membuatka jackson pening.. lalu menembak ke arah atas.. membuatkan sinb dan jungkook diam dan masih lagi berpelukkan..
Hai guys mianhae.. author rasa teringin nk tengok jungkook dgn sinb peluk betul-betul.. peminat setia.. sinkook..
Jeon jungkook
Hwang eunbi
Saranghae..Assalamuaikum
Annyonehaesayo
YOU ARE READING
kpop Haters
Fanfictionhwang eunbi (sinb) jeon jungkook(jungkook) ahli bts.. @ARMY/thank you for the cover/ poster @ARMY penambahan watak akan diberitahu mengisahkan seorang gadis yang ingin membantu org yang dicintainya untuk memdapatkan apa yang org itu mahu.. dan dia s...