Jungkook menarik tangan sinb lalu merawat tangan sinb.. Sinb melihat jungkook.
"Knp? Kau baik..erk?? Sdgkan kalau dpan orang pasti kau dingin dgn aku tapi skarang kau tolong aku... Apa muslihat kau sbenarnya..?" sinb dlam hati..
"Knp.. Kau tengok aku smpai mcm tu..kau suka kat aku.. Erk.." jungkook
"Ish.. Kau nie.. Buat apa aku suka kat kau.. Dh la senggal.. Banggang.. Sakit hati aku.." sinb
"Kau kata aku senggal.. Kau nk mampus dgn aku.... Aku cium kang.." ugut jungkook
"Cium..la.." sinb menunjukkan bibir seksi sinb.. Jungkook mahu menyambut bibir sinb tapi..
"Kau berani.. Kau ciumlah.. Aku tahu kau yg suka aku kan.. Bukn jhope oppa.. Kan..??" sinb tersenyum sinis meliht jungkook
"Dah.. La...aku mls nk layan kau" jungkook menolak tangan sinb lalu pergi dgn muka blusing..
Dlm perjalanan balik..
Pov..jungkook
Dia nie cantik la.. Lps tu bibir dia seksi tergoda aku.. Mmg la aku sukakan kau.. Kau lain dri yang lain.. Kau gila.. Kau pandai.. Bijak.. Kau bangang mcm aku..
Kata jungkook dalm hati..dan tersenyum sendiri.. Sampai di dpan bangunan dia menaiki tangga.. Yuju turun dari tangga dan melihat jungkook.. Yuju pura-pura terjatuh.. Jungkook menyambut yuju.. Lalu dia pergi meninggalkan yuju sendiri yang sedang menutup mata..
Keesokan harinya.. Jungkook dan bts yang lain hendak keluar menghirup udara segar.. Mereka berseronok sampai x ingat dunia. Pergi karoke, wayang, gym, sungai han, dan pergi bermain baseketboll..
Sampailah lewat malam. Diperjalanan pulang bts merasa ada yang mengikuti mereka.. Mereka melarikan diri.. Tiba la dijalan mati.. Sekumpulan lelaki bertopeng yang berhadapan mereka.. Jungkook mencuba melindungi hyung-hyungnya..bts diserang teruk oleh sekumpulan tersebut.. Lalu ada seseorang yang menolong bts.. Dia berpakai serba hitam, cap,mask
Perempuan itu menolong bts.. Smpaikan dia jugak dibelasah teruk oleh sekumpalan lelaki tersebut.. Bts dh pun pengsan akibat dibelasahi teruk.. Sekumpaln lelaki itu terus pergi meninggalkan bts dan perempuan itu.. Perempuan itu menelefon seseorang..
Skip///
Bts dh ada dkt bangunan milik sinb.. Bts sedarkan diri dan mereka dh pun berada dibangunan.. Eunha dan yang lain merawat luka yang dialami bts..
Pasangannya
Eunha merawat jimin
Sowon merawat jin
Umji merawat suga
Tzuyu merawat v
Yuju merawat jhope
Nayeon merawat jungkook
Yerin merawat rap monsterHyunsik baru balik. Lalu melihat bts sdg dirawat.. Dan menanyakan kenapa..
"Tadi kami di serang.." jin
"Ada seseorang wanita menolong kami" jimin..
"Dipakai mask dgn cap" jhope
"Yg serang kami lelaki.. Sekumpulan.. Semua bdn sasa". Sambung V.
Jungkook hanya mendiamkan diri.. Rap monster dan suga pula belum sedarkan diri..
Hyunsik berfikiran tentang sinb.. Lalu berkata..
" kalau bts diserang... Apatah lagi berkemungkinan.. Sinb pun akan diserang.." hyunsik
"Apa yang awak merepet ni hyunsik.. Sinb kat luar sana baik-baik la.. Jgn la berfikiran negatif" nayeon sedikit marah..
"Nayeon! Mcm mna kalau apa yang saya ckp betul??" hyunsik
"Habis tu awak nk buat apa??" nayeon berkeras..
"Saya akn cari sinb" kata hyunsik berlalu pergi.
"Jungkook.. Mianhae... Yuju awak tolong rawat jungkook sekejap.. Saya nk kejar hyunsik" kata nayeon..
Jungkook bangun ketika yuju mahu merawatnya.. Jungkook mengejar nayeon.. Nayeon cuba mengejar hyunsik tapi dh jauh dri pandangannya.. Nayeon menangis melihat lelaki yang selama ini dia cintai mencari kwnnya.Tnpa menghiraukannya. Jungkook menarik tangan nayeon kedalam pelukannya dan cuba menenangkan nayeon..
"Nayeon.. Jgn la bersedih.. Sya pasti.. Hyunsik buat mcm tu.. Sbb dia risau tntang sinb.." jungkook mengurut lembut kepala nayeon..
"Jungkook.. Jom teman saya cri hyunsik.. Lps tu kita cri sinb sama-sama.. Itupun kalau awak mahulah.." kata nayeon
"Mestila mahu..tapi saya x berapa nak okey sekarang nie.." jungkook
"Saya papah awak okey." nayeon tersenyum menunjukkan gigi arnabnya itu..
Jungkook dan nayeon meneruskan perjalanan.. Sampai la mereka menemukan hyunsik sdg terduduk dan terbatuk.. Nayeon melepaskan jungkook lalu pergi ke arah jungkook.. Jungkook yang melihat bertapa risaunya nayeon terhadap hyunsik..walaupun hyunsik x risaukan nayeon.. Jungkook berjalan sendiri.. Meninggalkan hyunsik dan nayeon.. Dia terus pergi mencari sinb.. Sampaikan jungkook diserang kali kedua.. Wanita yang menolong mereka tadi... Menolong jungkook sekali lagi.. Wanita itu membawa jungkook ke suatu tempat lalu merawat luka-luka jungkook.. Dia memapah jungkook dan meletakkan jungkook dihadapan pintu bangunan.. Nayeon yang risau akan jungkook yaang tiba-tiba menghilangkan diri. Nayeon menuruni tangga lalu membuka pintu.. Dia terkejut melihat seseorang pengsan dihadapan pintu bangunan.. Dia menolak lelaki itu.. Lalu nayeon terkejut lalu menghampiri lelaki itu.. Lelaki itu ialah jungkook.. Nayeon mengangkat jungkook lalu memapah jungkook naik ke atas. Sesampainya di atas nayeon memanggil tzuyu yang sedang bersembang dgn v terus pergi ke suara nayeon lalu menolong nayeon memapah jungkook..
Hai guys. Amacam best x.. Kalau x best sory tau.. Sory lambat update.
YOU ARE READING
kpop Haters
Fanfictionhwang eunbi (sinb) jeon jungkook(jungkook) ahli bts.. @ARMY/thank you for the cover/ poster @ARMY penambahan watak akan diberitahu mengisahkan seorang gadis yang ingin membantu org yang dicintainya untuk memdapatkan apa yang org itu mahu.. dan dia s...