Breakfest..
Mereka berkumpul di cafe elsa koft di tingkat bawah.. Sowon duduk di sebelah jin.. Tzuyu pulak duduk dgn V.. Nayeon duduk dgn hyunsik.. Eunha duduk dgn jimin... Ini memang dh pasangan.. Jungkook mahu duduk dgn sinb tapi..jhope yg pergi duduk dulu.. Jungkook mengalah..duduk disebelah dgn jin..Suga pun duduk dgn umji.. Rap monster pulak duduk dgn yerin..
Tiba-tiba datang orng yg mengacau.. Yuju.. Yuju datang dgn membawa coklat.. Lalu memeluk lengan jungkook..dan memberikn coklat itu kpd jungkook.. Sinb hanya memerhati.. Yuju duduk disblah jungkook... Sinb merasa panas.. Lalu pergi dri situ meninggalkan jhope.. Jungkook bingkas bangun nak kejar sinb... Jhope bangun dan menarik tangan jungkook dan menghalang jungkook untuk mengejar sinb..dan membiarkan dia yang pergi kejar sinb.. Jungkook melawan..
"Hyung!! Knp jungkook kena biarkan hyung yang kejar.. Sinb lebih selesa dgn jungkook bukan dgn hyung....!" blum habis jhope potong.
"Jungkook.. Kau tahu kan hyung dh lama sukakan sinb.. Tapi knp jungkook nk rampas sinb dri hyung.. Mmg patut jungkook mengalah..sbb hyung yng sukakan sinb dulu baru jungkook.. Bukankah jungkook dulu benci sngat dgn sinb.. Tapi knp skrang..suka pula.. Saja nk permainkan sinb??" jhope..
Satu tumbukan hinggap dipipi jhope.. Jhope membalas satu tumbukan padu.. Berdarah bibir jungkook.. Jungkook mahu melawan tapi sinb menghalang.. Sinb memegang tangan jungkook erat..jhope nampak tangan jungkook dn sinb.. Jhope berasa panas hati. Dia mahu tumbuk lagi sekali tapi malangnnya terkena tepat dibibir halus sinb.. Bibir sinb jungkook berdarah.. Jungkook memarahi jhope lalu memegang muka sinb dan mengelap darah dibibir sinb.. Sinb berasa pening.. Dia rebah dipelukkan jungkook.. Jungkook yng panik terus membawa sinb ke bilik sinb.. Lalu menyuruh eunha membawa kotak kecemasan.. Seusai eunha memberikan kpd jungkook.. Nayeon dan tzuyu menyuruh semua keluar dri bilik sinb dan membiarkan sinb dan jungkook tapi yuju dan jhope.. Menolak pintu itu.. Yuju terus pergi ke arah jungkook lalu menarik tangan jungkook untuk berjauhan dgn sinb.. Tapi jungkook melepaskan pegangan itu lalu berkata..
"Pergi!!" jungkook
Jhope menumbuk jungkook lagi.. Lalu menyuruh jungkook pergi.. Tapi jungkook membalas tumbukan itu lalu..
"Sepatutnya..kau yg pergi..bkn aku..faham?? Bawa pompuan nie sekali.. Sebelum aku heret korang berdua.. Pergi!!"jungkook
Jin dan sowon memegang yuju dan jhope dan membawa mereka pergi.. Lalu nayeon menutup pintu dan membiarkan mereka berdua..
Jungkook terus duduk disisi sinb lalu merawat luka sinb.. Sambil menangis..
"Sinb.. Knp susah sangat..aku nk katakan cinta terhadap kau.. Mungkin memang aku nie pengecut.. Hyung!!.. Mianhae.. Jungkook x boleh bagi sinb kat hyung.. Kalau org lain boleh..tapi sinb x boleh.." jungkook ckap dlm hati.. Smbil menangis..
Airmata jungkook jatuh terkena tangan sinb.. Sinb tersedar dan melihat jungkook menangis.. Sinb memegang pipi jungkook lalu mengelap airmata.. Jungkook memegang tangan sinb lalu berkata.
"Sinb-shi!! Mianhae.."
"Awak x salah pun.."
Jungkook menangis.. Lalu tersenyum.. Sinb bangun lalu jungkook terus memeluknya..
"Jgn tinggalkan saya" jungkook
Sinb tergamam.. Tiada respon.. Jungkook berasa sedih kerana sinb tidak meyukainya.. Itu cuma perasaan jungkook.. Jungkook melepaskan pelukkan itu.. Sinb masih lagi kaku.. Jungkook mengambil kain..dn mengelap darah dibibir sinb..sinb tersedar.. Sinb merenung muka jungkook.. Lalu memegang tangan jungkook..
"Jungkook.. Jgn tinggalkn saya" sinb..
Jungkook terdiam..
Sinb merawat bibir jungkook yang berdarah.. Tiba-tiba jungkook dan sinb berciuman..
30saat..
Mereka tersedar..jungkook mengarukan kepalanya krn malu.. Begitu jugk dgn sinb menahan malu...
"Mianhae" jungkook dan sinb serentak..
Mereka ketawa bersama.. Tiba yuju membuka pintu lalu pergi kearah sinb lalu menampar sinb..
"Sinb!!knp aku nk rampas apa yang aku ada.." yuju.
"Aihh..ckp ikut suka hati pak tiri laki mak kau jer??.. Baik sikit ckp tu.." sinb
"Knp kau x boleh tengok aku hidup tenang.. Aku cuma nk jungkook jer..knp semua kau nk rampas...." belum yuju habis ckp sinb mencelah
"Kau.. Yang perampas.. Kau rampas oppa GD aku.. Dn kau lah yang buat aku benvi akan kpop.. Kau memang perkiahnat.. Kau snggp goda oppa aku..lps tu kau buat GD benci kat aku.." sinb blum habis ckp yuju mnyampuk
"Mmg GD oppa sukakan aku.. X kan aku nk tolak.. Kau tahu apa yang GD oppa bgitau aku.. Dia kata yang kau nie x pandai jaga dia.. Kau selalu sibuk dgn kerja yang kau buat tu.. Dia jugk ckp.. Dia dkt dgn kau pun sbb nk pakai practice room jer.. Bukan sbb dia cintakan.. Mungkin jungkook pun sama.. ??" yuju
"Apahal pulak main nama aku nie.. Kau jaga sikit mulut kau tu..." belum habis ckp sinb ckp
"Mungkin betul.. Kau jungkook.. Kau nk permainkan aku..dan nk mempergunakan aku hanya kerana kau dan geng kau nk gunakan practice room mcm GD oppa kan... Aku benci kau jungkook...aku benci kpop... Aku benci kau yuju.. Keluar!!!" sinb menjerit..
"Sinb..itu semua x betul..saya betul-be...." jungkook belum habis ckp.. Yuju menarik tangan jungkook..
Sinb menjerit.. "Keluar!!"
Jungkook dan yuju keluar dari bilik tu.. Jungkook menolak tangan yuju..
"Kau mmg perempuan jahat..kau sanggup buat kawan kau mcm tu.." jungkook
"Kau x pernah kenal dgn sinb". Yuju
" mmg aku x pernah kenal dia.. Tapi kau x perlu kenalkan aku dgn dia.. Aku boleh kenal dia lebih lagi kalau kau dgn jhope x ganggu aku dgn sinb.. Aku benci kau yuju.. Aku benci kau jhope.. Aku benci semua orang.." jungkook
"Arhh" jungkook menjerit lalu pergi meninggalkan bts dan yuju...
Jungkook keluar mencari ketenangan.. Tiba-tiba dia dilanggar oleh sebuah kereta..
Hai guys mianhae.. Apa yang akan terjadi kpd jungkook.. Adakah jungkook akan mati.. Bagaimana dgn keadaan sinb.. Nntykan chapter seterusnya.. Assalamuaikum
YOU ARE READING
kpop Haters
Fanfictionhwang eunbi (sinb) jeon jungkook(jungkook) ahli bts.. @ARMY/thank you for the cover/ poster @ARMY penambahan watak akan diberitahu mengisahkan seorang gadis yang ingin membantu org yang dicintainya untuk memdapatkan apa yang org itu mahu.. dan dia s...