Jungkook menepis tangan sinb.. sinb berasa geram..
"Apa masalh awak sebenarnya.??" Sinb
Jungkook x menjawab apa-apa.. jungkook pergi begitu saja meninggalkan sinb.. sinb hanya mengikuti jungkook kemana jungkook pergi.. tiba di sebuah lorong.. sinb berasa sakit hati.. dia memulakan..
"Jungkook-shi!!.. apa masalah kau sekarang nie.. " sinb..
"Masalah aku ialah kau!!.." jungkook
"Aku!!.. aku buat apa kat kau.. bukankah kau yang buat aku jadi mcm nie.." sinb..
"Aku penat dgn perkara nie.." jungkook
"Maksud kau.." sinb.
"Aku penat. Sbb aku x boleh nk luahkan apa yang aku rasa kat kau selama nie... ada saja halangannya.. mmg aku buat kau.. aku buat kau sbb aku sayang jhope hyung.. tapi aku cintakan kau.." jungkook.
Sinb hanya berdiri kaku.. jungkook melangkah pergi.. sinb bersuara.. jungkook berhenti..
"Kalau kau cintakan aku.. knp kau dgn yuju.. kau bercinta dgn yuju.. atau kau mmang spakat nk kenakan aku.. aku sakit bila kau bela yuju.. kau bersama yuju.. habis aku nie apa??.. patung?? Bila kau suka.. kau dekat.. bila kau x suka.. kau tinggalkan macm tu.. tanpa sebb.. aku benci orng mcm kau.. slalu lari dri masalah.. kau pengecut jungkook.. kalau kau kata kau cintakan aku.. kau akn mempertahankan aku.. bukan buat aku mcm nie.. kau x gentelmen.. aku benci kau jungkook.. kalau kau penat.. aku lagi penat.. dgn semua yng berlaku antara aku.. kau.. dan yuju.. aku benci kau.. aku x nak tengok muka kau dh jungkook.. kau x cintakan aku.. aku xkan pernah percayakan cinta kau jeon jungkook.. aku benci kpop. " sinb marah
Sinb berlari meninggalkan jungkook.. sambil menghapuskan airmatanya.. begitu sakit buat sinb..
Jungkook yng mendengar kata-kata sinb jatuh melutut.. dan menangis.. hujan pun mula turun dgn lebat.. sinb berlari dlm hujan.. jungkook melutut dlam hujan.. sama2 patah hati..
Jungkook berjalan balik ke gedung sinb.. jungkook menaiki tangga.. yuju yg mahu turun melihat jungkook basah kuyup.. yuju menghampiri jungkook lalu memegang tangan jungkook.. jungkook membiarkan.. sinb baru balik juga menaiki tangga. Baju sinb basah kuyup.. sampai di atas dia melihat jungkook bersama yuju.. dan dia melihat ahli bts.. jin menghampiri sinb lalu memberika tuala kepada sinb.. jhope juga menghampiri sinb.. jhope mahu mengelap badan sinb yang basah tapi sinb menepis lalu bersuara..
"Nayeon.!!., tyuzu!!.. eunha!!" Sinb memekit..
"Nae!!" Serentak..
"Berapa kali aku ckp.??.!! Siapa bagi pompuan ni masuk.. ??" Sinb..
Ketiga-tiga x tahu yang yuju berada didlam gedung itu..
"Siapa!!" Sinb menengkin..
"Oppa yg bagi dia masuk..sbb jungkook perlukan yuju.. " jhope..
"Aku x perluka yuju" jungkook bingkas bangun lalu melangkah pergi..
Tapi langkahnya terhenti bila sinb suruh berhenti..
"Stop!!" Sinb..
"Nie gedung milik aku.. so aku boleh halau sesiapa saja.. dlam gedung nie.. dan kau!!. Kau siapa!! Yg sesuka hati kau bagi orang masuk..?? Kau bukan sesiapa aku.. dan korang... oleh kerana aku bencikan korang.. dan kontrak korang pun dh habis... so aku nk korang pergi dri gedung aku.. dan kau yuju.!! Pergi dari sini..!! Sekarang..!!" Sinb...
"Sinb.. skarang kau boleh halau aku..nnty kau tengok la.. jungkook hanya milik aku.." yuju..
"Kalau kau nk sangat kat jungkook.. kau ambik.. aku x pernah perlukan dia pun.. dn kalau boleh kau bawa semua sekali. Faham!!" Sinb..
"Sinb-shi..mmg salah oppa tapi jgn buat kami mcm nie.. oppa cintakan sinb.. oppa sayangkan sinb.." jhope..
"Tapi aku x cintakan kau" sinb..
"Sbb apa sinb x cintakan oppa..?? Sbb jungkook..??" Jhope..
"Jungkook" sinb ketawa..
"Siapa jungkook.. aku x pernah kenal dgn orang yang bernama jungkook.. aku mmg x sukakan korang dri mula2 korang kat sini.. lagi.. kontrak korang pun dh habis.. so korang boleh berambus.. " sing angkuh..
"Kau pernah ckap yang aku angkuh.. tapi sbenarnya kau apa kurangnya.. sama saja.. angkuh.." jungkook.
"Setibanya.. aku x sakiti orang.." sinb tersenyum sinis..
"Aku tau.. apa yang aku buat salah.. tapi kau x boleh buat hyung-hyung aku mcm nie.. slama nie mereka lebih sayangkan kau dri aku.. " jungkook
"Aku dh ckp.. syarat untuk tinggal disini.. x boleh sukakan aku.. sayangkan aku.. atau cintakan aku.." sinb..
"Salahkah oppa cintakan sinb" jhope..
"Tak salah.. kalau korang keluar sekarang jugak dri sini.." sinb..
"Aku tau.. kau buat semua nie sbb aku kan..?? kau bencikan aku kan?? Atau apa yg aku salah.. tapi kau x boleh ke maafkan aku.. " jungkook
"Ye.. mmg aku buat semua kerana kau.. kau buat aku sakit.. kau yang buat aku bencikan kau.. kau nk kan aku bencikan kau.. dan skrang aku dh bencikan kau seperti mna yang aku nak... dan aku x boleh maafkan kau jungkook" sinb.
Hai guys.. marah betul sinb nie. Takut kita.. okay la.. sampai sini saja.. bersambung esok hari.. assalamuaikum..
#boceymenang..
YOU ARE READING
kpop Haters
Fanfictionhwang eunbi (sinb) jeon jungkook(jungkook) ahli bts.. @ARMY/thank you for the cover/ poster @ARMY penambahan watak akan diberitahu mengisahkan seorang gadis yang ingin membantu org yang dicintainya untuk memdapatkan apa yang org itu mahu.. dan dia s...