2.BÖLÜM-"KATİLLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM!"

340 177 59
                                    

-"Yıllarca tanısan bile kişinin gerçek yüzünü eline GÜÇ yada FIRSAT geçtiğinde görürsün. Nice insanlar var ki yıllarca aldanmışsındır!"-✌✔

Merhaba canlarım.İkinci bölümümü yazdım diyecek pek fazla bir şey bulamayıp iyi okumalar diliyorum... :)

Annemin başında gözyaşları içinde kaçıncı duamı ediyordum bilmiyorum sarı bezi bir saniye olsun hiç bırakmamıştım.Biz hala ambulansı beklerken Uzay ellerini saçlarına geçirmiş sert bir şekilde parmaklıyordu annem için benden daha fazla endişeliydi. Babam olacak hıyar ise hala belkide olayın şokunu atlamadığı için ağlıyordu.Annemin gözlerinin kapanıp hiç açılmaması beni korkutmaya yetmişti.Gözyaşımı dilimle tattıktan sonra babam olacak hıyara baktım sinirle.

"Sen babam olacak herif! Seni asla affetmeyeceğim duydun mu beni? Asla!"diye bağırdım sinirle.

"Beni Allah bile affetmeyecek kızım sen affetsen nolacak?" diye sordu babam olacak hıyar bana bakarak. Aslında haklıydı Allah katilleri asla affetmez çünkü onun verdiği canı sen alamazsın.

"Neden böyle bir şey yaptın ki? Adını iki paralık etmiş olsa bile boşanabilirdin baba! İlla onu öldürmen gerekmiyordu."diye sordum ona sinirle.Babam olacak bu hıyar eskiden iyi bir insandı ben onun ağzından küfrü zor duyardım.Bu yüzden sinirden annemi vurmasını hala aklım almıyordu.

"Benim yerimde olsaydın anlardın kızım."dedi babam olacak hıyar.Bakın ben ona artık "baba" demiyorum ama o hala bana yüzsüz yüzsüz kızım diyor!

"Bana kızım deme lan aşşağlık herif! Benim senin gibi katil bir babam yok! Benim babam öleli yarım saat oldu..." diye bağırdım sinirle.Bu cümlenin ardından Uzay bana gerçekten korkutucu bir bakış attı;babam olacak hıyara katil dediğim için bir hayli kızmıştı.

"Kes sesini! O ölmeyecek anladın mı?"diye bağırdı bana Uzay sinirle.Bu kadar kizmakta haklıydı annemi gerçekten her şeyden daha fazla seviyordu.
Annemin gözlerini bir saniye bile açmaması benim korkunç ihtimalimi yükseltirken Uzay hala bir umut yaşayacağı ihtimaline inanıyordu.

Anneme acı içinde bana bakarken uzaktan ambulans ile polis sirenleri duydum.SONUNDA BE!

"Allah'ım sana çok şükür!"diye bağırdı Uzay sevinçle ve büyük bir hızla kapıya doğru koşup açtı kapıyı.Ben ise ambulansın geldiğini bildiğim halde sarı bezi göğsüne sert bir şekilde bastırmaya devam ettim.Bana bakan babam olacak hıyarla göz göze geldiğimizde gözümden bir damla yaş süzülürken ona pis pis sırıttım.

"Cezanı çekeceğin için çok mutluyum."dedim babam olacak hıyar ise sadece omuz silkmekle yetindi.

"Bende o kadın beni aldatmanın cezasını çekecek olduğu için çok mutluyum.Kötüler için yaşasın Cehennem!"diye bağırdı sırıtarak.

Ulan benim bu adama onda hiç olmasa bile saygım olmasaydı var ya çoktan gırtlağını sıkmıştım! Böyle vicdansız bir herifin benim babam olduğuna hala inanamıyordum.

"Evet sende geberince oraya gideceksin katiller için yaşasın Cehennem!"diye bağırarak ağzının payını verdim ona. Babam olacak hıyar bana bakıp bir şey diyemedikten sonra kapıdan içeriye sedyeyle iki tane ambulans görevlisinin girdi.Ambulans görevlileri annemin yanına koşup sedyeyi yere koydular.

"Durumu nasıl?"diye sordu ambulans görevlisi sarışın bir abla.Sarı bezi bırakmadan diğer elimle annemin tam elinin altındaki damarlarına parmağımı bastırdım.Çok hafiften bir şeyler hissettiğimde onun hala yaşadığını anladım.
Hadi benim melek annem! Dayan! Nolursun dayan az kaldı yaşayacaksın,bizi bırakıp gitmeyeceksin...

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin