9.BÖLÜM- "ÖLENLE ÖLÜNMÜYOR..."

36 8 2
                                    

Uzun bir aradan sonra 9. bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar.😇

"Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında."- Fransız Kafka.😎

Multimedia: Ender'in kırmızı porschesi 😍😍❤️❤️

Ender iyice yanıma sokuldu.
Bu fotoğraftaki yakışıklı çocuğumuz Ender'dir.😍😍

"Çağla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çağla... Kızım yemin ederim kelimeler boğazıma düğümleniyor harbiden bir şey diyemiyorum ya. Allah'ım ikinize de sabır bu acıya dayanacak güç versin." dedi ve bana sarıldı.

Canım çok fazla yanıyordu, ağlamamak için gözlerimi kapattığımda Ender bir anda daha sert bir şekilde bana sarılmaya devam etti.

"Geçecek güzelim geçecek emin ol inan bana ne kadar zor da olsa geçecek. Buna da zamanla alışacaksın biliyorum çünkü ben anlıyorum sizi, ablamı kaybettiğimde onun ölümüne hiç alışamam sanıyordum ama zorda olsa başardım. Sende başaracaksın ben senin ne kadar güçlü bir kız olduğunu biliyorum." dedi Ender bana teselli vermek istiyordu ama acım henüz çok taze olduğu için bu cümlelerin bana teselli değil de daha çok acı verdiğini bilmiyordu tabi. Bilemezdi de zaten...

"Bende biliyorum." diye fısıldadım usulca, Ender kollarıyla daha sıkı bir şekilde sardı beni. Neden bu kadar tuhaf bir şekilde sarıldığını bilmiyorum ama büyük ihtimalle benim adıma çok üzüldüğü içindir.

Bana sarılması oldukça iyi gelmişti doğrusu güç bulmuştum en azından...😇

Ender'in burnunu saçlarımda hissedince içimden "noluyor lan" tepkisiyle gözlerimi açtım Ender'de bana sarılmayı bıraktı. İçim bir garip olmuştu ama büyütülecek bir şey yoktu çocukla yıllardır best kankaydık, kardeştik. Ender de zaten ilk kez sarılmıştı bana o da sarılmaya cidden çok ihtiyacım olduğu içindi yani yanlış anlaşılacak bir durum yok.

Ender bana yine tuhaf bir şekilde baktıktan sonra gözleri dolu dolu yere bakan biricik ikiz kardeşim Uzay'a baktı.

"Eee ne duruyoruz burada? Haydi gidelim gencolar." dedi böyle demesiyle birlikte Uzay kafasını yerden kaldırıp ona baktı.

"Nereye gideceğiz ki?" diye sordu tatsız tatsız Ender ona acı dolu bir yüz ifadesiyle baktı.

"Sence kanka? Tabi ki de size gideceğiz. İkinizin de adam akıllı dinlenmeye ihtiyacınız var harbiden mahvolmuşsunuz lan." dedi Ender bana dehşet içinde bakarak. Uzay Ender'e dudak bükerek tepki verdi ama bence çocuk haklıydı bizim birkaç saatte olsa dinlenmemiz lazımdı.

"Kanka ben o lanet eve gitmek istemiyorum!" diye bağırdı Uzay sinirle. Haklıydı onu anlayabiliyordum hatta aynı şekilde bende o lanet eve gitmek istemiyordum ama evimize gitmek zorundaydık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin