#36 Co mu się stało?

2.6K 130 7
                                    

- Cześć stary. Emilia!- usłyszałam wołanie. Skierowałam się, jeszcze w mundurku, do pokoju Charliego.

- Co?- zapytałam gdy weszłam i od razu rzucił mi się w oczy laptop i rozmowa z...

- Cześć Emisariuszu.- usłyszałam głos...

- Cześć Leo...- uśmiechnęłam się.

- I jak tam po pierwszym dniu szkoły?- zapytał.

- Okropnie, ale chyba znalazłam sobie niechcianego chłopaka.- powiedziałam i usiadłam Charliemu na kolanach.

- Nawet nie wspominaj.- warknął Charlie.

- Prawie go pobił.- wyjaśniłam dziwne zachowanie Charliego.

- Charlie i pobicie, wielkie żarty.- zaśmiał się Leo.

- Wychodzi na to, że nie znasz swojego przyjaciela.-

- Ja go znam lepiej, niż ty.- uśmiechnął się Leo jak to on ma w zwyczaju.

- Nie, bo najlepiej zna mnie Chloe.- wtrącił się Charlie.

- Nie wtrącaj się.- powiedzieliśmy wspólnie.

- Dobra, ale Emilia nie wie.- zwrócił się do Leo Charlie.

- Czego nie wiem?- zapytałam.

- Przyjeżdżam do was na osiemnastkę Charls'a.- zaśmiał się Leo.

- Co? To super. W końcu Charlie się upije i nie będzie zazdrosny.- ucieszyłam się.

- No... Czekaj co?- zdziwił się Charls.

- Nic.- powiedziałam i odwróciłam wzrok na Leo.

- Co ci się stało w rękę?- zapytałam, spoglądając na lewą rękę Leondre.

- To? Nic. Przeciołem się gdy robiłem kanapki.- powiedział i wziął z widoku rękę.

- W tym miejscu?- wtrącił się Charlie.

- No wiesz... Ja mam na imię Leondre, wszystko potrafię.- zaśmiał się zawstydzony Leo. Nie sądzę, że się przecioł nożem gdy robił kanapki.

- A tak naprawdę to coś zrobił?- zapytałam.

- Mówiłem, tak? Przeciołem się.-

- Dobra. Na razie idę się spakować jutro do szkoły.- powiedziałam i zeszłam z kolan Charliego i wyszłam z pokoju. Nadal nie jestem przekonana, że on to zrobił przypadkiem. Martwię się o niego. Wzięłam plecak z pumy. Czarny, trochę żal, ale trudno... Spojrzałam na plan zajęć.
J. angielski  J. Hiszpański  Biologia  Matematyka  Historia  W-F
Wpakowałam wszystko do plecaka i do worka wpakowałam strój na w-f. Dobra gotowa. Ten rok będzie okropny. HELP! Kto mi pomoże?

-----------------------------------------------------

Bardzo wam dziękuję za 41 gwiazdek i prawie tysiąc wyświetleń. To naprawdę niesamowite! Zapraszam was bardzo serdecznie do przeczytania mojej drugiej książki pt. ,,Przyjaźń, miłość, czy coś więcej?''

Buziaczki:
NiewidzialnaEm


Siostra mojego przyjacielaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz