Bölüm 7

26.5K 1.5K 607
                                    

Merhabalar:')Bölüme geçmeden önce birkaç şey söylemem gerek.Bundan sonra yeni bölümü ne zaman yazabilirim bir fikrim yok.Belki birkaç gün, belki de haftaları bulabilir.Aklımda yeni bölümlerle ilgili fikirler var ama son zamanlarda zor zamanlar geçirdim.Kansızlığımın ilerlemesi ve kronik yorgunluğum beni halsiz düşürdü.Kendimi iyi hissettiğimde,toparlandığımda yeni bölümlerle dönmeyi çok istiyorum.Söylediklerim diğer hikayem Düş Yakamdan için de geçerli.

Ben bir süre kendimle ilgileneyim,siz de kendinize iyi bakın canlar~

*****

Elime aldığım bir kağıdı inceledikten sonra sıkıntıyla diğer kağıtların arasına bıraktım.Ağrıyan başımı ovuşturduktan sonra artık kaçıncı içtiğim kahve olduğunu hatırlayamadığım kupamı elime aldım.Dudaklarıma götürmeden önce elimde tuttuğum kahveye dalmış bir şekilde aklımdaki karmakarışık olmuş düşünce havuzundan işe yarar bir şeyler ortaya çıkarmaya umdum.Aksi halde bunca araştırma çöp olacaktı.Bu kadar kolay olamazdı.Gözden kaçırdığım bir şeyler olmalıydı.Bardağı yerine bırakıp önümdeki kağıt yığınına tekrar uzandığım sırada duyduğum gıcırtıyla tüm dikkatim sese çekildi.

Kollarını göğsünde buluşturmuş,kapıya dayanmış bir şekilde orada ne kadar süredir beni izlediği hakkında bir fikrim yoktu.

"Kağıtlar arasında kaybolmuş görünüyorsun."

Gözlüklerimi çıkarıp masaya bıraktıktan sonra sıkıntılı bir nefes verip arkama yaslandım.

"Biraz karışık bir durum içinde kaldım."

Karşımdaki sandalyeyi çekip yerleşirken kağıtlarından birine uzandı.

"Bakmamda sakınca var mı?"

Kafamı iki yana salladım.Gizli tutulması gereken bir dava değildi.Üstelik sonuçlanmış bir dava olmasına rağmen aklımdaki bazı şüpheler henüz bitmediğini,bir şeylerin doğru olmadığını söylüyordu.Ya da göründüğü gibi olmadığını.

"Elif D. ve Ekrem D. çifti iki katlı evlerinin yatak odasında boğularak öldürülmüş olarak bulundu.Baş şüpheli olarak tutuklanan Adnan K.'nin Elif D. ile yasak bir ilişki içinde olduklarına dair söylentiler şüpheli tarafından da doğrulandı.Ancak şahıs çifti öldürdüğüne dair suçlamaları reddetti."

Bir paragrafı yüksek sesle okuduğunda onaylayarak başımı salladım.

"Çok klasikmiş."

"Öyle görünüyor.Ama daha fazlası olduğunu düşünüyorum."

Kaşları havaya kalkarken sandalyede geriye yaslandı ve kağıdı diğerlerinin arasına gönderdi.

"Seni böyle düşündüren bir şey mi oldu?"

"Öyle denebilir."Devamında söyleyeceğim şeye ne tepki vereceğini düşünerek kısa bir an duraksadım."Biraz da sezgilerim.O adamın doğru söylediğini ve çifti öldürenin o olmadığını düşünüyorum."

"Ve sezgiler bir kanıt sayılmıyorlar,değil mi polis bey?"

Alaylı olduğunu düşündüğüm bir ifade takınmasına rağmen dediklerimi düşündüğü belliydi.Birkaç saniye sessiz kalıp bakmayı sürdürdü.

"Peki,ne yapmayı düşünüyorsun?"

Açıkçası bu soru beni de düşündürüyordu.Dava çoktan kapanmıştı ve amirim enerjimi kapanmış bir dava için harcadığımı öğrense iyi bir azar yiyeceğim kesindi.Hatta azarla kurtulacağımı düşünmek fazla iyimser bir düşünce olurdu.Tüm bunlara rağmen bu işin peşini bırakmamam gerektiğini söyleyen iç sesime kayıtsız kalamıyordum ve içinde bulunduğum bir davada suçsuz bir adamın cezaya çarptırılması meslek hayatımda görmek isteyeceğim bir şey değildi.

AKSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin