Giray tekrar kapıda belirdiğinde kıyafetlerini değiştirmeden üzerine sadece bir ceket aldığını fark ettim.Onun Tuna'yla karşılaşacak olma fikri derinlerimde bir yerlerde beni rahatsız ediyordu ancak onu takip etmekten başka seçeneğim yoktu.Apartman kapısından dışarı çıktığımızda soğuk bir rüzgarın estiği gecede arabaya doğru ilerledik.
Motoru çalıştırdığımda hareket etmeden önce Giray'a bir bakış attım.
"Nereye gidiyoruz?"
"Pek hoş bir yer değil.Hala orada takıldığından da emin değilim."
Başımla onaylayarak arabayı park yerinden çıkardım.Giray'la bir daha sağ sol gibi küçük yönlendirmeleri dışında konuşmadık.Aramızdaki gergin ve endişenin kol gezdiği hava içimdeki sıkıntıyı katlamaktan başka bir işe yaramıyordu.Yol boyunca kendi düşüncelerimize dalmış,Giray'ın tarif ettiği yerin olduğu sokağa dönene kadar da düşüncelerimizden sıyrılamamıştık.
Arabanın içi yanıp sönen ışıklarla aydınlanıyordu.Kalabalık sokakta ilerlemeye çalışırken şaşkınlığımı Giray'a belli etmemeye çalıştım.
"Pek hoş bir manzara değil,ha?Kusura bakma."
Koltuğuna gömülmüş dalgın bir halde dışarıyı izlerken beni buraya getirdiği için rahatsız hissettiğini anlamak zor değildi.Ben hiçbir şey söylemeden böyle bir fikre kapılması canımı sıktı.Farkında olmadan direksiyonu sıktığım parmaklarımın boğumları sararmıştı.
Omuz silkip etrafa bakınmaya başladım."Park edecek bir yer bulmalıyım."Kapıldığı bu saçma ruh halinden sıyrılması için aklıma konuyu değiştirmekten başka bir fikir gelmemişti.
Park edecek bir yer bulabildiğimizde arabadan inip kalabalığın arasına karıştık.Tuna'nın genelde takıldığı gay bara yaklaştığımızda kapının önünde duran iri yarı adamları fark ettim.Girişi kapatan bir bariyer kurmuş,herkesin kolayca elini kolunu sallayarak içeri girmesine izin vermeyecek gibi duruyorlardı.Aklından neler geçtiğini anlayabilmek umuduyla Giray'a baktım.Sakin yüz ifadesini korumaya devam ediyordu.Adamlara iyice yaklaştığımızda gözlerim hala birkaç adım önümde yürümekte olan Giray'ın üzerindeydi.Ne planlıyordu?
Siyahlar içindeki iki adam da başlarını hafifçe öne eğerek kenara çekildiğinde şaşkınlıktan birkaç saniye olduğum yerde kalakaldım.Tabi ya.Buranın müşterilerinden olmalıydı.Giray geçtiğinde adamların etten bariyeri tekrardan kurmalarından korkarak düşüncelerimden sıyrılıp Giray'ın arkasından loş ve ter kokan ortama girdim.Yüksek ses müzik kulaklarımı zorlasa da alışmam uzun sürmedi.Terli bedenlerin arasından kendimize yol açmaya çalışarak ilerliyor,bir yandan hareketli kalabalığın izin verdiği kadar Tuna'yı görmeyi umarak etrafımıza bakıyorduk.Kolumda bir el hissettiğimde irkilerek arkama döndüm.
Benim yaşlarımda görünen sarışın bir çocuk bana bakıyordu gülümseyerek.Beni birine benzetmiş olabileceği ihtimali üzerinde durmak istedim.Ağzının hareket ettiğini görüyor ancak içerideki yoğun gürültü yüzünden ne dediğini anlayamıyordum.Bana doğru birkaç adım atıp aramızdaki mesafeyi kapattı.Çok fazla yakınımdaydı.
"Takılmak ister misin?"diye fısıldadı kulağımın hemen yanında ve aramızda birkaç santimetre bırakarak geriye çekildi.
Cevabımı bekleyen gözler üzerimde gezinirken huzursuz hissetmeme sebep oluyordu.Beni gözleriyle bitirmeden önce buradan uzaklaşmalıydım.Nasıl bir durumun içine düştüğümü Kerim'e anlatacak olsaydım eğer, benimle her gün bıkmadan usanmadan dalga geçeceğine emindim.Kolumda tutmaya devam ettiği elini uzaklaştırmak için harekete geçtiğimde bunu yapmama gerek kalmadan sarışın savrularak geriye doğru birkaç adım atmak zorunda kaldı.Arkasındaki bedenlere çarparak durabilmişti.Giray bileğimden tutup çekmeye başladığında hızla oradan uzaklaşarak insanların daha az olduğu bir alana çıkana durmadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKSİ
Teen Fictionİşine özel hayatı olmayacak kadar takık bir polis memuru,bir gün anlam veremediği şekilde ilgisini çeken birine komşu olursa... *** "Okurken içim ısındı , yüzümde ufak bir gülümseme belirdi ve bu ikilinin en kaliteli şekerden tatlı olduğunu düşündüm...