... gdy Kai uczy cię tańczyć.
Kai włączył jakąś muzykę, po czym podszedł do ciebie, zazynając tańczyć. Jednak ty nie zamierzałaś nawet ruszyć nogą w rytm muzyki.
-Dlaczego nie tańczysz? - Zapytał.
-Nie umiem...
-Nie przesadzaj, każdy umie tańczyć.
-Każdy oprócz mnie...
Chłopak złapał cię za rękę, podnosząc z kanapy.
-Pokaż, jak tańczysz... Nie wierzę, że nie potrafisz. Pewnie robisz to lepiej ode mnie.Wiedząc, że chłopak nie da za wygraną, postanowiłaś zaprezentować mu swoje "zdolności" taneczne.
Kiedy zaczęłaś tańczyć, Kai wybuchł śmiechem.
-Serio nie umiesz tańczyć. - Śmiał się, zakrywając twarz ręką.-Wiedziałam, że będziesz się śmiać... - Powiedziałaś, kierując się w stronę wyjścia.
-Ej, ej... - Chłopak dogonił cię, przytulając od tyłu. - Ale to nie znaczy, że nie możesz się nauczyć.Kai specjalnie włączył jakąś wolną piosenkę, przy której mógł cię objąć.
-Zacznijmy od czegoś wolnego... - Tłumaczył.Na początku szło ci całkiem nieźle. Do czasu, gdy stanęłaś chłopakowi na stopę.
-Przepraszam. -Powiedziałaś szybko.
-Nic nie szkodzi, tańczymy dalej. - Uśmiechnął się.Także... tak to wygląda. Ta książka będzie na tej właśnie zasadzie.
Jeśli się podoba, to fajnie...
A jeśli nie to... niefajnie 😂Tak, czy inaczej piszcie w komentarzach z kim chcecie kolejny rozdział i z jaką sytuacją 👍
Ps. To nie ważne, że Kai ma na jednym zdjęciu ciemne włosy, a na drugim blond...
Olejcie to 😂Pozdrawiam 🙌
CZYTASZ
Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔
FanfictionJak wyglądałyby różne sytuacje życiowe z idolami kpop'u... Astro, B.A.P, BTS, BTOB, Monsta X, Pentagon, Shinee, Seventeen, Uniq, Winner, Vixx, 24k i wiele innych...