#13

3.7K 182 27
                                    

Ten rozdział jest z udziałem: Wonho (Monsta X), Moonbin'a (Astro) oraz Donghyuk'a (Ikon).

...gdy Wonho jest o ciebie zazdrosny.

Spacerowałaś ze swoim przyjacielem, z którym nie widziałaś się od kilku miesięcy, kiedy nagle zauważyłaś Wonho, idącego w waszą stronę. Twój chłopak podszedł do was, po czym pocałował cię w policzek.
-Cześć kochanie, co tu robisz? - Zapytał z ogromnym, ale nieszczerym uśmiechem.
-Spaceruję z... No właśnie, poznaj Marka, to mój przyjaciel. A to Wonho... mój chłopak. - Przedstawiłaś ich sobie.

Wonho wyciągnął dłoń w stronę Marka, po czym mocno ją uścisnął. Tak mocno, że aż twój przyjaciel skrzywił się.
-No właśnie, jestem chłopakiem [T.I]. - Powtórzył po Tobie. - A teraz myślę, że mogę was zostawić. - Rzucił, po czym na pożegnanie jeszcze raz cię pocałował.

 - Rzucił, po czym na pożegnanie jeszcze raz cię pocałował

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


...gdybyś powiedziała Moonbin'owi, że jest zbyt dziecinny.

Siedziałaś ze swoim chłopakiem u niego w mieszkaniu. Moonbin zaproponował ci obejrzenie jakiegoś filmu. Wspólnie zaczeliście przeglądać, czy może leci coś fajnego w telewizji. W pewnym momencie natrafiliście na jakąś bajkę dla dzieci. Moonbin wręcz skakał z radości.
-[T.I], obejrzmy to prooszę...
-Żartujesz, no nie? - Zaśmiałaś się, ale po chwili wiedziałaś, że to było na serio. - Moonbin... Jesteś strasznie dziecinny... - Rzuciłaś.

Chłopak bez słowa podniósł się z kanapy, zabierając z niej wszystkie poduszki. Zdziwiona jego zachowaniem, uważnie przyglądałaś się temu, co robił.
Moonbin układał na sobie poduszki, tworząc tzw. "bazę".
Zaczęłaś zwijać się ze śmiechu, po czym podeszłaś do chłopaka.
-Przepraszam, ale nie możesz tutaj wejść, pani dorosła. - Powiedział ironicznie.

gdybyś początkowo odrzucała uczucia Donghyuk'a

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


...gdybyś początkowo odrzucała uczucia Donghyuk'a.

Ostatnio zauważyłaś, że twój znajomy Donghyuk, szczególnie się o ciebie troszczy. Zaczęło cię to w pewien sposób irytować, bo szczerze mówiąc, nie przepadałaś za nim.
Pewnego dnia chłopak ten postanowił wyznać ci swoje uczucia. Nie chciałaś go w żaden sposób zranić, więc delikatnie mu zasugerowałaś, że nie jest w twoim typie.

Przez kilka najbliższych tygodni nie widywałaś Donghyuk'a i wtedy zdałaś sobie sprawę, że trochę ci go brakuje. Początkowo nie chciałaś dopuścić do siebie takiej myśli, ale w końcu postanowiłaś z nim porozmawiać.
Kiedu powiedziałaś mu o tym, że chyba jednak coś do niego czujesz, chłopak wyglądał na zadowolonego.
-Nawet nie wiesz jak się cieszę. - Powiedział, uśmiechając się szeroko.
-Na prawdę? Myślałam, że dałeś sobie spokój i w sumie dlatego bałam się przyznać, że coś do ciebie czuję.
-Tak na prawdę... Ciągle byłaś obiektem moich westhnień, ale kiedy powiedziałaś mi, że nie mam szans... Postanowiłem dać ci spokój, jednak nie potrafiłem cię wyrzucić z moich myśli. - Tłumaczył. - Ja cię po prostu... Kocham... - Powiedział, przytulając cię mocno.

 - Powiedział, przytulając cię mocno

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Tak oto w ten sposób... Kolejne trzy reakcje.
Ja wiem, że ostatnio dodaje je coraz rzadziej, ale szkoła i takie tam :|

Następni w kolejce są: Yibo (Uniq), Woohyun (Infinite) oraz Jinhong (24K).

Oczywiście jeśli macie pomysły na tematy reakcji to podrzucajcie je razem z osobami ;)
A jeśli nie... To ja coś wymyślę 👌

Pozdrawiam! 🙌

Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz