W rozdziale biora udział: Baekhyun (EXO), Zuho (SF9) oraz Jackson (Got7).
...kiedy Baekhyun dowiedział się, że jesteś w szpitalu.
Przez kilka ostatnich dni Baekhyun bez przerwy opowiadał o koncercie EXO w Londynie. Chłopak od zawsze marzył, by tam pojechać, a teraz ma również szansę tam wystąpić.
W dzień wyjazdu Baekhyun'a spotkałaś się z nim, by się pożegnać.
-Pamiętaj, żeby napisać mi jak dojedziecie na lotnisko. - Mówiłaś.
-Nie martw się tak o mnie, kochanie. - Odpowiedział, całując cię w czoło.Kilka godzin później, spotkałaś się ze swoją najlepszą przyjaciółką - Yooną. Spacerowałyście po mieście i rozmawiałyście na różne tematy.
Nagle poczułaś wibrację w swojej kieszeni. Pomyślałaś, że to Baekhyun napisał ci wiadomość, więc czym prędzej wyjęłaś telefon, tym samym nieostrożnie wchodząc na jezdnię.
Usłyszałaś tylko głośny krzyk swojej przyjaciółki i pisk opon.Obudziłaś się w szpitalu. Czułaś się okropnie, jakby bolał cię każdy mięsień. Uniosłaś delikatnie swoją głowę i zobaczyłaś Baekhyun'a siedzącego przy twoim łóżku.
-Baek...? - Wyszeptałaś.
W tamtym momencie twój chłopak gwałtownie zerwał się z krzesła i złapał twoją rękę.
-[T.I], jak się czujesz? - Zapytał zmartwiony.
-Wszystko mnie boli, ale... - Odpowiedziałaś. - Pamiętam tylko mocne uderzenie i głośny pisk opon.
-Wszystko jest już dobrze. - Powiedział, całując cię w czoło. - Lekarz powiedział, że to nic poważnego, bo samochód jechał z małą prędkością.
-Ale... Czy ty nie powinieneś być w Londynie? - Zapytałaś.
-Chłopaki dadzą sobie radę beze mnie. Nie mogłem nie przyjechać.
-A skąd się dowiedziałeś o moim wypadku? - Spytałaś zdziwiona.
-Yoona do mnie zadzwoniła. Byliśmy wtedy w drodze na samolot. - Wstrzymał się na chwilę. - Ale to nie jest teraz ważne... Najważniejsze, że ty jesteś cała i zdrowa....gdybyś grała z Zuho w pepero game.
Siedziałaś w domu, znudzona monotonicznością życia codziennego, kiedy zadzwonił do ciebie przyjaciel i oznajmił ci, że za chwilę u ciebie będzie.
W błyskawicznym tępie ogarnęłaś salon i czekałaś na kolegę.Za około piętnaście minut, usłyszałas dzwonek do drzwi. Gdy je otworzyłaś, stał w nich Zuho z pudełkiem ciasteczek pepero.
Oboje usiedliście na kanapie i zaczeliście rozmawiać na różne tematy, przegryzając słodkie patyczki.
W pewnym momencie, Zuho włożył jeden koniec pepero do ust i wskazał na ciebie.
-Pepero game? - Zaśmiałaś się. - W sumie czemu nie.Przybliżyłaś się do chłopaka i oboje zaczeliście jeść patyczek z dwóch różnych stron.
Kiedy wasze usta prawie się zetknęły, chciałaś już odpuścić, ale dłonie chłopaka przybliżyły cię do niego. Chwilę później poczułaś jak wasze usta się stykają, ale nie przeszkadzało ci to. Zamknęłaś oczy, a Zuho zaczął namiętnie cię całować....gdyby rodzice Jackson'a nie akceptowali waszego związku.
Spotkałaś się z Jacksonem w parku, ale szybko zaczęło wam się nudzić.
-Może obejrzymy jakiś film. - Zaproponowałaś.
-W sumie możemy.
-Too... Chyba do ciebie bliżej. - Stwierdziłaś.
-Do mnie? Ja myślę, że ta sama droga co do ciebie. - Odpowiedział z zakłopotaniem.
-Ja myślę, że jednak nie i to różnica o jakieś dwa kilometry.
-Ale nie możemy do mnie iść.Spojrzałaś podejrzliwie na chłopaka. Wyglądał jakby próbował coś przed tobą ukryć, ale wiedziałaś, że twój przeszywający wzrok wymusi w chłopaku chęć powiedzenia prawdy.
-Przestań się tak na mnie patrzeć. - Zaśmiał się, ale ty nie odpuszczałaś. - No dobra, powiem ci wszystko. - Dodał po chwili.
-Zatem słucham.
-Bo moi rodzice... Oni cię tak jakby nie zaakceptowali. - Powiedział smutno.
-Zrobiłam coś nie tak? - Zapytałaś.
-Nie, oni są bardzo... Mają wysokie wymagania.-Jackson... - Zaczęłaś. - Zależy mi na Tobie, ale wiem też jak bardzo ważni są dla ciebie rodzice. Nigdy nie będę kazała ci wybierać pomiędzy nami, ale jednak nalegam, żebyś z nimi porozmawiał, a jeśli mi pozwolisz, ja też chcę z nimi zamienić kilka słów.
Chłopak spojrzał na ciebie, delikatnie się uśmiechając.
-Jesteś najlepsza. - Powiedział przytulając cię. - Wiem, muszę z nimi porozmawiać. A wiesz co? Chodźmy do nich teraz, w końcu muszą zaakceptować moją przyszłą żonę.Podobało się? ;)
Dzięki za gwiazdki i komentarze :*Następni w kolejce: Jun (Seventeen), Suho (EXO) oraz Kris Wu.
CZYTASZ
Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔
FanficJak wyglądałyby różne sytuacje życiowe z idolami kpop'u... Astro, B.A.P, BTS, BTOB, Monsta X, Pentagon, Shinee, Seventeen, Uniq, Winner, Vixx, 24k i wiele innych...