Dzisiaj również trzy reakcje:
Kisu (24k), V (BTS) oraz
Minhyuk (Monsta X).
Wszystkie trzy tematy na reakcje są waszymi propozycjami ;)...grasz z V w dramie. Musicie się pocałować, jednak ty nigdy tego nie robiłaś i zaczynasz się stresować.
Dostałaś jedną z głównych ról w dramie o tytule: "Love story". Drugim głównym bohaterem był Taehyung.
Na planie panowała luźna atmosfera, a to wszystko dzięki radosnemu Alien'owi.
Jednak po kilku tygodniach nagrań nadszedł czas na nagranie bardzo ważnej i kluczowej sceny, a mianowicie twojego pocałunku z Taehyung'iem.Bardzo stresowała cię myśl, że będziesz musiała pocałować Taehyung'a na oczach kilkunastu osób z obsady. Twoje zdenerwowanie było również spotęgowane tym, że nigdy wcześniej nie pocałowałaś żadnego chłopaka.
Kiedy reżyser kazał rozpocząć nagrywanie tej ważnej sceny, czułaś jak nogi zaczęły uginać się pod tobą. Nie mogłaś się skupić. Pewnie przez to zapomniałaś tekstu, który miałaś wypowiedzieć bezpośrednio przed pocałunkiem.
Zdenerwowany reżyser kazał przerwać nagranie, nakazując piętnasto-minutową przerwę.Postanowiłaś zaczerpnąć świeżego powietrza, dlatego wyszłaś na zewnątrz.
Nie musiałaś długo czekać, żeby przyszedł do ciebie Taehyung.-Co jest? - Zapytał.
-Nic, po prostu gorszy dzień. - Próbowałaś wybrnąć.
-Yhym... Przecież widzę, że się stresujesz. Nie chcesz tej sceny, prawda? - Powiedział zawiedzionym głosem.Poczułaś wtedy, że Taehyung jest tą osobą, której możesz wszystko powiedzieć.
-Taehyung... - Zaczęłaś. - To nie tak, że... No ja... Po prostu... Jeszcze nigdy się nie całowałam. - Dokończyłaś, odwracając wzrok w drugą stronę.
Chłopak podszedł do ciebie, w milczeniu, przyglądając się twojej twarzy dłuższy czas, po czym odchylił dłonią kosmyk włosów, który opadł na twoje czoło.
-Pewnie nie chcesz, żeby twój pierwszy pocałunek był przy kamerach? - Na to pytanie kiwnęłaś głową. - W takim razie...
Chłopak zbliżył się do ciebie, całując delikatnie.
Nie protestowałaś, Tae zawdze ci się podobał, tak samo jak ty jemu.
Po chwili chłopak odsunął się od ciebie.
-Teraz... Twój pocałunek przed kamerami nie będzie tym pierwszym. - Uśmiechnął się, po czym znowu cię pocałował....gdy Kisu całuje cię po raz pierwszy.
Właśnie weszłaś do wanny, kiedy usłyszałaś dzwonek do drzwi. Przeklnęłaś pod nosem osobę, która postanowiła przerwać ci kąpel, po czym szybko narzuciłaś na siebie szlafrok i zeszłaś na dół.
Osoba, stojąca na zewnątrz bardzo się niecierpliwiła, bo zadzwoniła dzwonkiem jeszcze dwa razy.
-No już idę! - Krzyknęłaś.Otworzyłaś drzwi, a stał w nich twój przyjaciel - Kisu.
-Cześć, [T.I]. - Powiedział, wchodząc jak do siebie. - Ładnie wyglądasz. - Rzucił, idąc przez korytarz.
-Tak, możesz wejść... - Powiedziałaś ironicznym głosem. - Masz jakąś ważną sprawę, czy przyszedłeś mnie wkurzać?-Nie w humorze? - Zapytał.
-Wyobraź sobie, że właśnie miałam wziąć kąpiel. Już napełnilam wannę i w ogóle, a tu nagle ktoś przerywa mi tą cudowną chwilę, dzwoniąc do drzwi... - Powiedziałaś z wyrzutem.
-Przecież nic straconego, możemy jeszcze wziąć tę kąpiel. - Powiedział, uśmiechając się zadziornie.
-Możemy?... No chyba nie.
-Zaraz woda wystygnie, trzeba się pośpieszyć!Chłopak podszedł do ciebie, po czym przerzucił cię przez ramię, zanosząc na górę.
-Kisu! - Krzyknęłaś, uderzając pięściami o jego plecy.Chłopak postawił cię, przy drzwiach od łazienki, opierając o ścianę dłonie, obok twoich ramion.
-Wybieraj albo wspólna kąpiel, albo buzi. - Pokazał palcem na swoje usta. - Chyba, że i to i to.
-Chyba zwariowałeś. - Zaśmiałaś się.
-Widzę, że ktoś tu jest nieśmiały... - Powiedział, całując twoje usta, na co zrobiłaś się cała czerwona. - Teraz idź się kąpać, bo ci woda wystygnie. - Powiedział, kierując się schodami do salonu....gdybyś przypadkowo popchnęła Minhyuk'a do wody.
Szłaś z chłopakiem ulicą, gdzie zazwyczaj wybieraliście się na spacery. Przed jednym z domów stał mały basen dla dzieci. Jednak wyglądało na to, że dawno nikt go nie używał, bo woda w nim była bardzo brudna.
W pewnym momencie do basenu wpadła piłka, wykopana przez dzieci bawiące się, w sąsienim ogrodzie.
-Podacie nam piłkę? - Zawołał jeden z chłopców.
Minhyuk bez wahania podszedł do basenu, nachylając się, by podnieść piłkę.
W tamtym momencie przyszedł mi do głowy głupi pomysł, żeby go przestraszyć.
-Bu! - Krzyknęłam, na co chłopak wpadł do basenu, mocząc sobie ubranie. - Jejku, przepraszam. - Zaczęłaś. - Nie wiedziałam, że się przestraszysz.-Nic się nie stało, kochanie. - Chłopak wstał, po czym przytulił cię mocno, brudząc również i ciebie. - Oj... przepraszam. "Nie chciałem" - Zaśmiał się.
Tak to właśnie jest, kiedy biorę się za takie tematy...
Nie umiem tego pisać, ale chceliście, to proszę bardzo :DNastępni w kolejce są:
L(Infinite), Jooheon(Monsta X) i Hansol( Topp Dogg).Pozdrawiam! 🙌
CZYTASZ
Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔
FanfictionJak wyglądałyby różne sytuacje życiowe z idolami kpop'u... Astro, B.A.P, BTS, BTOB, Monsta X, Pentagon, Shinee, Seventeen, Uniq, Winner, Vixx, 24k i wiele innych...