W tym rozdziale: Ilhoon (BTOB), Taeil (Block B) oraz wspólnie: Kwangmin i Youngmin (Boyfriend).
...kiedy Youngmin i Kwangmin walczą o twoje względy.
Siedziałaś przed komputerem, kiedy dostałaś wiadomość od twojego przyjaciela Kwangmin'a. Chłopak chciał się spotkać. Oczywiście od razu się zgodziłaś.
Jednak za dosłownie dwie minuty, dostałaś kolejną propozycje wyjścia od drugiego z braci.
Stwierdziłaś, że najlepiej będzie, gdy spotkacie się we trójkę.
Nie musiałaś długo czekać, żeby chłopcy pojawili się u ciebie w mieszkaniu.
-Cześć [T.I], ładnie dziś wyglądasz. - Zaczął Youngmin.
-[T.I] zawsze wygląda ładnie. - Dorzucił Kwangmin.
-Dziękuję. - Odpowiedziałaś. - To co dzisiaj robimy?
-Ty wybierz. - Powiedzieli wspólnie.
-Może kino? - Zaproponowałaś.
Bliźniacy zgodzili się i już za chwilę byliście gotowi do wyjścia.W drodze do kina, bracia wypytywali się o to, którego z nich lubisz bardziej.
-[T.I] na pewno woli tego przystojniejszego. - Powiedział dumnie Kwangmin.
-Czyli mnie. - Zaśmiał się Youngmin.
-Ej chłopaki... - Wtrąciłaś. - Kocham was dwóch tak samo. - Bracia spojrzeli na siebie ze zdziwieniem. - Ale jak moich braci. - Dodałaś po chwili, na co oboje tylko westchnęli....gdyby Ilhoon podpadł twojej mamie.
Na ostatnim spotkaniu rodzinnym, Ilhoon powiedział coś, co trochę uraziło twoją mamę. Twój chłopak na początku nie zdawał sobie z tego sprawy, że w jakikolwiek sposób mógłby kogoś obrazić. Dopiero następnego dnia, dotarło do niego, że źle się zachował.
Siedziałaś w domu ze swoją mamą, kiedy nagle ktoś zadzwonił do drzwi. Twoja mama była akurat w pobliżu, dlatego to ona otworzyła. Za to ty z niewielkiej odleglości patrzyłaś na to, kto postanowił was odwiedzić.
Bardzo zdziwiłaś się, kiedy w drzwiach zauważyłaś Ilhoon'a, do tego z bukietem czerwonych róż w rękach.
-Dzień dobry. - Zwrócił się do twojej mamy. - Od razu chciałem panią bardzo przeprosić. Nie do końca myślałem nad moimi słowami i niechcący panią uraziłem. Mam nadzieję, że nie ma mi pani tego za złe... A to dla pani. - Powiedział, wręczając twojej mamie kwiaty.
-Dziękuję, nie musiałeś... Już się nie gniewam, ale dobieraj stosowne słowa następnym razem.
-Oczywiście. - Chłopak uśmiechnął się szeroko....gdybyś poplamiła ulubioną koszulkę Taeil'a.
Wieczór spędziłaś w towarzystwie twojego chłopaka. Była kolacja, wino i miła atmosfera. Niestety do czasu, gdy przypadkowo wylałaś wino na białą koszulkę Taeil'a.
-Przepraszam! - Krzyknęłaś nerwowo.
-Ajj... Niezdara. - Chłopak zaśmiał się pod nosem.
-Nie chciałam... - Tłumaczyłaś.
-Tego się akurat domyśliłem. Nie sądzę, żebyś specjalnie oblała mnie winem.
-Zdejmij tą koszulkę, upiorę ją, żeby nie została plama. - Zaproponowałaś.
-Teraz zazynam się jednak zastanawiać, czy to oblanie winem nie było specjalnie.
-Dlaczego? - Zrobiłaś zdziwioną minę.
-Mogłaś mi w inny sposób zasugerować, że chcesz, żebym się rozebrał. - Chłopak wybuchł śmiechem.
-Bardzo śmieszne. - Skomentowałaś.Dziękuję za czytanie moich reakcji ;)
To dzięki wam mam ochotę je pisać!Następni w kolejce: Bobby (Ikon), Mark (Got7), Bam Bam (Got7).
Napiszę też osoby do następnych reakcji:
Minhyuk (BTOB)
Hui (24K)
Minsu (Boys Republic)
JinJin (Astro)
Zico (Block B)
B-Bomb (Block B)
Taehyun (ex Winner)
Daeil (24K)
Changsun (24K)
Daehyun (B.A.P)
Youngjae (B.A.P)
Yugyeom (GOT7)
Ravi (Vixx)
Vernon (Seventeen)
Luhan (ex EXO)
Tao (ex EXO)
Taeyang (SF9)
Xiumin (EXO)
I tutaj kolejka się kończy ;)
CZYTASZ
Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔
FanficJak wyglądałyby różne sytuacje życiowe z idolami kpop'u... Astro, B.A.P, BTS, BTOB, Monsta X, Pentagon, Shinee, Seventeen, Uniq, Winner, Vixx, 24k i wiele innych...