#4

5.5K 239 81
                                    

W tym rozdziale znajdują się aż trzy reakcje. Każda z inną osobą ;)

...gdyby N<Cha Hakyeon> (Vixx) przygotował dla ciebie kolecję niespodziankę.

Twój chłopak ostatnio trochę u ciebie podpadł. Postanowił zrobić dla ciebie kolację, jako przeprosiny za kilka ostatnich dni.

Na początku poszukał inspiracji w internecie. Kurczak z ryżem i warzywami wydawał mu się być najłatwiejszy do zrobienia, dlatego właśnie tę potrawę chciał przygotować.

Za kolecję zabrał się dwie godziny przed twoim powrotem do domu. Robił wszystko zgodnie z przepisem znalezionym w interniecie, jednak zadanie okazało się być trudniejsze niż to sobie wyobrażał.

Hakyeon rozgotował ryż i przypalił kurczaka. Jednak postanowił się nie poddawać i podał wszystko tak, jak mu wyszło.

Kiedy wróciłaś do domu, byłaś zdziwiona, że twój chłopak gotuje coś w kuchni. Kiedy tam weszłaś, poczułaś zapach spalenizny.

-O, [T.I], już jesteś. Siadaj. - Powiedział, odsuwając ci krzesło.

-Widzę, że chcesz się podlizać. - Zaśmiałaś się.

-Niee... Po prostu postanowiłem zrobić kolację swojej dziewczynie. To takie dziwne? - Uśmiechnął się.

-To co tam przygotowałeś? Jestem bardzo głodna.

Chłopak podał ci danie, czekając na twoją reakcję. Kiedy wzięłaś pierwszy kawałek do ust, stwierdziłaś, że zapomniał doprawić dania.

-I jak ci smakuje? - Zapytał z entuzjazmem.

-Nawet dobre, tylko brakuje smaku.

Chłopak wyraźnie posmutniał na twarzy. Był zawiedziony, że ci nie smakuje.

-Ale najważniejsze, że sam zrobiłeś. - Uśmiechnęłaś się, całując go w policzek, na co Hakyeon się ucieszył.

 - Uśmiechnęłaś się, całując go w policzek, na co Hakyeon się ucieszył

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...gdyby Taeyong(NCT) wprowadził się na przeciwko.

Zawołałaś Demona, bo tak właśnie wabił się twój Doberman, po czym założyłaś mu smycz, żebyś spokojnie mogła wyjść z nim na spacer.

Kiedy wyszłaś z mieszkania, zderzyłaś się na klatce schodowej z nieznanym ci dotąd chłopakiem.

-Przepraszam. - Od razu powiedział.

Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz