#20

3.2K 228 67
                                    

"Extra" rozdział, bo z aż pięcioma idolami: Bobby (Ikon), Mark (Got7), BamBam (Got7), Minhyuk (BTOB),
Hui (24K).

...kiedy Bobby jest o ciebie zazdrosny.

Szłaś przez park za rękę ze swoim chłopakiem. W pewnym momencie stwierdziłaś, że jest ci niewygodnie, więc puściłaś jego dłoń.
Jednak kiedy mijaliście jakiegoś nieznanego chłopaka, uśmiechającego się do ciebie, Bobby znowu złapał twoją rękę.
-Bobby, mówiłam, że mi niewygodnie. - Powiedziałaś.
-Może po prostu wstydzisz się mnie... - Stwierdził.
-A może ty po prostu jesteś zazdrosny o przypadkowego gościa, który się do mnie uśmiechnął.
Twój chłopak zaczerwienił się i nie wiedział co powiedzieć. Dopiero po chwili wydusił z siebie jakiekolwiek słowa.
-Ja zazdrosny? Jasne...

kiedy Bam Bam specjalnie klepnie cię w tyłek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...kiedy Bam Bam specjalnie klepnie cię w tyłek.

Siedziałaś z przyjacielem u niego w domu. Oglądaliście wspólnie jakiś głupi serial. W pewnym momencie zrobiliście się głodni, więc poszliście do kuchni, przygotować coś do jedzenia.
Kiedy odwróciłaś się tyłem do chłopaka, ten niespodziewanie klepnął cię w tyłek.
-Co to było?! - Krzyknęłaś, obracając się w jego stronę.
-Zawsze chciałem to zrobić. - Powiedział z dumą.
-Że co?
-Właśnie to co słyszysz. Masz zgrabny tyłek, czy to coś złego, że mi się podoba? - Zapytał.
-Może ci się podobać, ale nie musisz go od razu klepać!
-No nie denerwuj się, chciałem tylko sprawdzić czy jest tak jędrny jak wygląda. - Zaśmiał się.

kiedy Mark przypadkowo cię obrazi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...kiedy Mark przypadkowo cię obrazi.

Grałaś z przyjacielem w warcaby. Kiedy z nim przegrałaś, chłopak skakał ze szczęścia.
-Jestem najlepszy w tę grę! - Krzyknął.
-Może rewanż. - Zaproponowałaś.
-Nie będę drugi raz grał z takim kimś...
-Takim kimś... - Powtórzyłaś po nim.
-Nie odbierz tego źle! Ja nie chciałem cię obrazić. - Tłumaczył. - [T.I], moja najwspanialsza przyjaciółko...
-Mów do ręki.
-[T.I], no weź się nie obrażaj, no! Przepraszaam! Zrobię wszystko, tylko się nie obrażaj, bo twój foch jest najgorszy.
-Wszystko?
-Wszystko, wszystko. - Powtórzył.
-Zrób mi jedzenie.
-Już biegnę. - Powiedział wesoło.

gdyby Hui myślał, że oczekujesz oświadczyn

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...gdyby Hui myślał, że oczekujesz oświadczyn.

Hui podałuchał twoją rozmowę z przyjaciółką. Jak to dziewczyny, rozmawiałyście o różnych rzeczach. Temat zszedł między innymi na zaręczyny. Twoja przyjaciółka opowiadała oświadczyny swoich marzeń, a zaraz po niej ty zrobiłaś to samo.
Po skończonej rozmowie telefonicznej, podeszłaś do swojego chłopaka.
-Idziemy gdzieś dzisiaj? - Zapytałaś, ale chłopak nie udzielał odpowiedzi. - No halo, żyjesz?
-Tak. - Odpowiedział krótko.
-Co ty taki nieobecny? - Zapytałaś.
-Nie uważasz, że dziesięć miesięcy to za szybko? - Zmienił temat.
-Za szybko na co? - Spojrzałaś ze zdziwieniem na chłopaka.
-No na ślub. Ja jeszcze nie chcę się żenić... To znaczy chcę z tobą, ale nie teraz.
-Hui...? - Zaczęłaś. - Czy ty znowu podsłuchiwałeś moją rozmowę?
-Tak, ale...
-Głupolu... - Przerwałaś mu. - Nikt nie powiedział, że ja chcę już ślub. A ty więcej nie podsłuchuj!

gdyby Minhyuk zobaczył cię w samej bieliźnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...gdyby Minhyuk zobaczył cię w samej bieliźnie.

Postanowiłaś wyjść z Minhyuk'iem na miasto, jednak najpierw musiałaś się przebrać. Zostawiłaś przyjaciela w salonie, po czym szybko pobiegłaś do sypialni, by się przebrać.
Zrzuciłaś z siebie ubrania i stojąc w samej bieliźnie, szukałaś odpowiednich ubrań w szafie. Kiedy odwróciłaś się za siebie, zauważyłaś obserwującego cię przyciela.
-Minhyuk! - Krzyknęłaś, próbując zakryć się jakąś bluzką.
-Tak? - Zapytał, jakby nie wiedział o co chodzi.
-No wyjdź!
-A buzi dostanę?
-Nie ma mowy! - Wrzasnęłaś.
-Jak ty mi nie dasz całusa to sam sobie go wezmę. - Chłopak podszedł do ciebie, całując cię w usta.
Patrzyłaś na Minhyuk'a ze zdziwieniem.
-Już idę. - Uśmiechnął się. - Aa... I w tej bieliźnie wyglądasz pociągająco. - Dodał, przygryzając wargę.

 - Dodał, przygryzając wargę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No too tyle. W następnym rozdziale: Minsu (Boys Republic), Jin Jin (Astro) i Zico (Block B).

Dziękuję wam kochani za każdą gwiazdkę i każdy komentarz. ♡♡♡

Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz