#14

3.6K 176 49
                                    

Tutaj znajdziecie reakcje z Yibo (Uniq), Woohyun'em (Infinite) oraz Jinhong'iem (24K).
Miłego czytania ;)

...gdybyś została zamknięta z Yibo w pokoju.

Zostałaś zaproszona na domówkę przez swojego najlepszego przyjaciela. Jednak pewnie nie wybrałabyś się na nią, gdybyś wcześniej wiedziała, że będzie na niej twój były chłopak - Yibo.
Oczywiście już na samym początku zaczęliście sobie dogryzać, co wyprowadziło z równowagi waszego wspólnego przyjaciela.

Wasz znajomy poprosił was, żebyście pomogli mu w zanoszeniu kurtek do schowka, przy korytarzu. Jednak tak na prawdę miał inny cel, a dokładniej - zamknąć was w tym ciasnym schowku.
Kiedy zorientowaliście się, że zostaliście uwięzieni, zaczęliście uderzać w drzwi.
-Otwieraj idioto! - Krzyczałaś.
-Otworzę, jak się pogodzicie, a jak ty będziesz się tak do mnie odzywać to posiedzisz tam znacznie dłużej. - Usłyszałaś głos przyjaciela za drzwiami.

Chwilę później zauważyłaś jak Yibo uważnie ci się przygląda.
-Coś ci jest? - Zapytałaś ukąśliwie, na co chłopak tylko się zaśmiał. - No powiedz, o co ci chodzi!
-Jesteś taka piękna, gdy się złościsz. - Powiedział, odgarniając kosmyk włosów, opadający na twoje czoło.
-Yibo... ale... - Nie zdążyłaś dokończyć, bo chłopak, pocałował cię, a ty poczułaś się jak dawniej i uświadomiłaś sobie, że wcale nie przestałaś kochać tego głupka.

W tamtym momencie drzwi schowka otworzyły się i stanął w nich wasz przyjaciel.
-No co ja widzę... - Zaczął się śmiać.
-Nie przeszkadzaj... - Yibo zamknął drzwi, po czym znowu zaczął cię całować.

 - Yibo zamknął drzwi, po czym znowu zaczął cię całować

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...gdybyś spędzała wakacje z Woohyun'em.

Wakacje zapowiadały się wspaniale. W końcu miałaś je spędzić ze swoim chłopakiem i to w Paryżu.
Woohyun wszystko zaplanował. Zaczynając od zakwaterowania, kończąc na atrakcjach turystycznych.

Pierwszy dzień urlopu spędziliście na zwiedzaniu miasta, a kolejne dni zaplanowaliście na zabawę. Pod koniec, było wam szkoda opuszczać to wspaniałe miejsce.

Kiedy wracaliście samolotem do domu, wspominaliście wszystko co wydarzyło się przez kilka ostatnich dni.
-A pamiętasz jak ten francuz do nas podszedł zapytać o coś, a my głupi myśleliśmy, że to kelner? - Zaśmiałaś się.
-Tak, pamiętam to. - Powiedział. -[T.I]?
-Tak?
-Chcę tylko powiedzieć, że to były najlepsze wakacje w moim życiu, bo były spędzone z tobą.
-Oo... - Uśmiechnęłaś się szeroko. - Chodź tutaj. - Powiedziałaś, całując go w policzek.

gdyby Jinhong bronił cię przed nauczycielami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...gdyby Jinhong bronił cię przed nauczycielami.

Nigdy nie byłaś lubiana przez nauczycieli, ponieważ miałaś słabsze oceny. Za to twój kolega z ławki - Jinhong, był dla nauczycieli chodzącym ideałem, bo dobrze się uczył. Nie przepadałaś za nim, ale musiałaś z nim siedzieć, bo nigdzie indziej nie było miejsca.

Kiedy przypadkowo strąciłaś wazon, leżący na biurku nauczyciela, wiedziałaś, że będziesz miała nieciekawie.
Całą sytuację widział Jinhong, bo akurat przechodził obok sali, w której się znajdowałaś. Podszedł do ciebie i pomógł zbierać szkło z podłogi.
-Możesz już powiedzieć wszystkim, że to ja. - Powiedziałaś ironicznie.
-Dlaczego niby miałbym to zrobić? - Zapytał zdziwiony.
-Jesteś ulubieńcem nauczycieli, a tacy jak ty... - Przerwałaś w połowie zdania, bo do sali weszła nauczycielka matematyki.
-Co wy tu robicie? - Zapytała, unosząc głos. - [T.I], znowu coś nabroiłaś...
-Nie proszę panią, to ja stukłem ten wazon, [T.I] chciała mi pomóc pozbierać szkło. - Odezwał się Jinhong, co bardzo cię zdziwiło.
-Na prawdę? - Nauczycielka najwyraźniej nie wierzyła Jinhong'owi. - No dobrze... W takim razie zbierzcie to szkło, ale [T.I]... Będę cię obserwować. - Rzuciła, wychodząc z sali.

-Jinhong, przepraszam... Oceniłam cię wcześniej, mówiąc, że jesteś jak... - Zaczęłaś. - Ale ty się za mną wstawiłeś i...
-Drobiazg. - Uśmiechnął się. - Lubię cię i nie chciałem, żebyś miała kłopoty, a ja... Sama widziałaś. - Zaśmiał się.
-Nie znałam cię od tej strony.
-Może nie chciałaś poznać.
-Możliwe... - Odpowiedziałaś.
-[T.I], robisz coś wieczorem?
-Nic szczególnego, a co?
-Może wyszlibyśmy gdzieś razem.
-Jasne. - Uśmiechnęłaś się do chłopaka.

Już czternasty rozdział flaków z olejem 😂

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Już czternasty rozdział flaków z olejem 😂

Następni w kolejce: Wooshin (Up10tion), Zelo (B.A.P) i Jisung (NCT)

A wiecie co? Napiszę wszystkich co są w kolejce, żebyście wiedzieli za ile wasze zamówienie, lub kto już jest w kolejce. A więc, po tych trzech wymienionych wyżej:
Baekhyun (EXO)
Zuho (SF9)
Jackson (Got7)
Jun (Seventeen)
Suho (EXO)
Kris (były członek EXO)
Lay (EXO)
Chanyeol (EXO)
Rocky (Astro)
Ilhoon (BTOB)
Taeil (Block B)
Bliźniaki z Boyfriend (XD)
Bobby (Ikon)
Mark (Got7)

I tutaj kończy się kolejka jak na razie ;)
Jeśli chcecie, zamawiajcie dalej ;)

Pozdrawiam! 🙌

Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz