W tym rozdziale: JinJin (Astro),
Zico (Block B) i Minsu (Boys Republic)....gdyby Minsu zobaczył Cię w obcisłej sukience.
Szykowałaś się ze swoim chłopakiem na wspólne wieczorne wyjście.
Na tę okazję założyłaś na siebie sukienkę, którą ostatnio kupiłaś. Była ona czerwona, krótka i dopasowana, więc idealnie podkreślała twoje kobiece kształty. Do tego dobrałaś buty na wysokim obcasie i zrobiłaś okazjonalny makijaż.
Kiedy byłaś gotowa do wyjścia, pokazałaś się swojemu chłopakowi.
Minsu przez dłuższą chwilę stał, wpatrując się w ciebie jak w obrazek.
-Podoba ci się? - Zapytałaś.
-Yy.. Ta.. To znaczy... - Jąkał się. - Wyglądasz idealnie. - Uśmiechnął się.
-Nie za krótka?
-Niee, niech każdy widzi jaką mam piękną i zgrabną dziewczynę. - Powiedział z dumą.
...gdyby JinJin nocował u ciebie.JinJin był twoim przyjacielem z dzieciństwa. Nawet, gdy oddaliliście się od siebie o kilkadziesiąt kilometrów, wasz kontakt nie urwał się.
Kiedy w końcu JinJin znalazł czas, by do ciebie przyjechać, zaproponowałaś mu nocleg. W końcu był dla ciebie jak brat.Przygotowałaś swoje łóżko w sypialni, a dla chłopaka zaścielałaś kanapę w salonie. Kiedy JinJin zauważył jak układasz poduszki na kanapie, bardzo się zdziwił.
-Kto tu będzie spał? - Zapytał.
-Ty...
-To nie śpimy razem?
-Coo? - Wybuchłaś śmiechem.
-No dobra, nie wiesz co tracisz. - Dopowiedział.Kiedy już zasypiałaś w swoim łóżku, usłyszałaś jak ktoś wchodzi do pokoju. Był to oczywiście twój przyjaciel, który bez krępacji "władował" ci się do łóżka.
-Co tu chcesz? - Spytałaś.
-Potrzebuję miłości... - Powiedział, przytulając się do ciebie....gdyby Zico chciał powiedzieć, że mu się podobasz.
Znałaś Zico już jakiś czas, jednak nie mogłaś zrozumieć jego przyjaciół, którzy nazywali go zbyt pewnym siebie. To było dla ciebie dziwne dlatego, że za każdym razem, gdy z nim rozmawiałaś, on wydawał się być nieco zagubiony i nieśmiały, co nie pokrywało się z opinią jego znajomych. Pewnego dnia postanowiłaś go o to zapytać.
-Zico?
-Tak?
-Mam do ciebie pytanie. - Zaczęłaś.
-Słucham.
-Często słyszę, że jesteś pewny siebie, arogancki, złośliwy... Tymaczasem, ja nigdy nie zauważyłam, żebyś taki był. Czy udajesz przede mną kogoś innego? A może przed przyjaciółmi?
-To nie tak... - Tłumaczył. - [T.I]... Ajh... Nie wiem jak ci to powiedzieć...
-Po prostu.
-Jestem czasem zbyt pewny siebie, to prawda, ale przy tobie zmieniam się, chyba na lepsze. [T.I], bardzo mi się podobasz i... - Przerwał na chwilę. - Jestem żałosny z tym wyznaniem...
-Nie żałosny, tylko uroczy. - Pocałowałaś go w policzek, na co chłopak się zarumienił.
W następnym rozdziale: B-Bomb
(Block B), Taehyun (ex Winner) i Daeil (24K).Miłego wieczorku :*
CZYTASZ
Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔
Fiksi PenggemarJak wyglądałyby różne sytuacje życiowe z idolami kpop'u... Astro, B.A.P, BTS, BTOB, Monsta X, Pentagon, Shinee, Seventeen, Uniq, Winner, Vixx, 24k i wiele innych...