Dwie reakcje: Minho (Shinee) & Ten (NCT). 😉
...gdybyś przypadkowo uderzyła Minho z łokcia w twarz.
Siedziałaś z Minho, oglądając jakiś nudny film. W pewnym momencie, chłopak zaczął denerwować cię, dotykając palcem twojego brzucha.
-Uspokój się... - Mówiłaś, ale on tego najwidoczniej nie rozumiał.Przesunęłaś się na koniec kanapy, z nadzieją, że w końcu da ci spokój. Niestety Minho nie dawał za wygraną i nadal ci dokuczał. W pewnym momencie, chłopak zaczął cię łaskotać.
Odruchowo wymachiwałaś rękami, przypadkowo uderzając Minho w twarz.Chłopak odsunął się od ciebie, łapiąc się za głowę.
Szybko przychyliłaś się nad nim, patrząc na jego twarz.
-Minho, przepraszam, nie chciałam... - Panikowałaś.
-Nic się nie stało. - Powiedział, wymuszając uśmiech. - Tylko trochę boli.
-Zaczekaj, przyniosę lód, żebyś nie miał potem siniaka. - Powiedziałaś, biegnąc do kuchni.Za chwilę wróciłaś do chłopaka, z opakowaniem mrożonego szpinaku, po czym przyłożyłaś go do policzka Minho.
-Tak się o mnie troszczysz... - Zaczął. - Aż trudno uwierzyć, że to właśnie ty przed chwilą przywaliłaś mi łokciem w twarz. - Zaśmiał się.
-To było niechcący...
-Ja wiem, kochanie. - Powiedział, całując cię w policzek....gdyby Ten <Chittaphon> widział, jak znowu się nad sobą użalasz.
Stałaś przed lustrem, przyglądając się swojej figurze. Nie podobały ci się twoje ramiona. Były szersze niż być powinny. Miałaś z tego powodu ogromne kompleksy.
-Co robisz? - Zapytał Ten, widząc jak patrzysz na swoje odbicie.
-Nic, tak tylko sobie patrzę...
-Znowu przejmujesz się tymi ramionami? - Westchnął.
-A ty nie uważasz, że są za duże? - Zapytałaś.Chłopak stanął za tobą, obejmując cię w talii.
-Nie, nie uważam, że są za duże. - Uśmiechnął się. - Dla mnie cała jesteś idealna, a co do twoich ramion to... piękniejszych nie widziałem.
Momentalnie twoje policzki zrobiły się czerwone. Chittaphon od razu to zauważył, dlatego obrócił cię tak, żebyś stała z nim twarzą w twarz.
-Jesteś na prawdę najpiękniejszą dziewczyną na świecie i jak jeszcze raz zobaczę, że użalasz się nad sobą to się obrażę. - Zaśmiał się, całując cię w policzek.A drugi rozdział dzisiaj jednak, bo zobaczyłam, że jest duużo zamówień, więc wzięłam się w garść! 💪
Pozdrawiam! 🙌
CZYTASZ
Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔
FanficJak wyglądałyby różne sytuacje życiowe z idolami kpop'u... Astro, B.A.P, BTS, BTOB, Monsta X, Pentagon, Shinee, Seventeen, Uniq, Winner, Vixx, 24k i wiele innych...