#12

4K 250 67
                                    

W tym rozdziale: Sehun (EXO), Jimin (BTS) oraz D.O (EXO)

...kiedy Sehun zaprasza cię na pierwszą randkę.

Bardzo często spotykałaś się z Sehun'em, ale zawsze były to tylko przyjacielskie wyjścia.
Jednak zauważyłaś, że ostatnio Sehun jest przy tobie trochę spięty. Postanowiłaś zapytać go, czy coś się stało.
-Wiesz Sehun... Ostatnio zauważyłam, że czujesz się w moim towarzystwie trochę nie swojo...
Chłopaka wyraźnie zdziwiło twoje spostrzeżenie.
-Ale co masz na myśli? - Zapytał.
-Po prostu, od jakiegoś miesiąca, kiedy tylko wychodzimy, ty mało się odzywasz. Wstydzisz się mnie? - Zaśmiałaś się.

-Nie, nie o to chodzi. - Odpowiedział szybko. - Po prostu...
-Po prostu co? - Chciałaś, żeby jak najszybciej wyjaśnił ci o co chodzi.
-Po prostu... już długo wychodzimy ze sobą jako przyjaciele i... Trochę jest to dla mnie męczące...

Zdziwiło cię jego wyznanie. Od razu pomyślałaś o tym, że zraziłaś do siebie Sehuna, tylko nie wiedziałaś czym.
-Sehun... - Zaczęłaś. - Ja przepraszam jeśli powiedziałam kiedyś coś co cię uraziło i...
-Nie, nie! - Przerwał ci. - Ja nie chcę wychodzić z Tobą jak z przyjaciółką... Tylko... [T.I], po prostu mi się podobasz. - Powiedział lekko zawstydzony.
-Czyli... Chcesz mnie zaprosić na randkę? - Uśmiechnęłaś się szeroko.
-Tak jakby. - Przytaknął.
-No więc... Ja w tym nie widzę problemu. - Zaśmiałaś się. - To gdzie wybierzemy się na naszą pierwszą "randkę"?
-Gdzie tylko chcesz.
-Proponuję pizzę! - Krzyknęłaś tak głośno, że aż jakaś para staruszków, przechodzących przez park, obejrzała się za wami.
-Jak ja cię kocham wariacie. - Sehun zaśmiał się, po czym mocno cię przytulił.

gdybyś wybrała się z Jimin'em do wesołego miasteczka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...gdybyś wybrała się z Jimin'em do wesołego miasteczka.

Był piątkowy wieczór, kiedy Jimin postanowił złożyć ci niezapowiedzianą wizytę. Twój chłopak wszedł do twojego mieszkania jak do siebie, po czym rozkazał ci się ubierać.
-Ale po co? - Zapytałaś.
-No przecież mówiłem ci tydzień temu! Dzisiaj jest wesołe miasteczko! - Cieszył się jak małe dziecko.
-Myślałam, że żartujesz... Bo Jimin... Ile masz lat?
-Każdy ma tyle lat na ile się czuje.
-Czyli masz siedem, rozumiem. - Zaśmiałaś się.
Nie niszcząc entuzjazmu chłopaka, postanowiłaś pójść z nim do tego wesołego miasteczka.

Jimin najpierw namówił cię na rollercoaster, czego później żałowałaś. Było ci niedobrze przez dłuższy czas.

Później, kiedy podeszliście do stoiska z miśkami, powiedziałaś chłopakowi, że chcesz, aby wygrał dla ciebie ogromną pluszową pandę.
Pewny siebie Jimin poszedł losować pluszaka. Za chwilę wrócił z niezadowoloną miną, trzymając w ręku malutkiego pluszowego pieska.
-Niestety... - Zaczął. - Tylko tyle mam.
-Jest wspaniały. - Pocałowałaś chłopaka w policzek, na co szeroko się uśmiechnął.

 - Pocałowałaś chłopaka w policzek, na co szeroko się uśmiechnął

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...pierwszy raz z D.O.

Siedziałaś z chłopakiem u niego w domu, kiedy nagle poczułaś się głodna. D.O zaproponował, że zrobi ci coś do jedzenia. Obydwoje poszliście do kuchni.
Twój chłopak, otwierał wszystkie szafki w poszukiwaniu czegoś, co mógłby szybko przygotować. Ty w tym czasie, usiadłaś na blacie kuchannym i zaczęłaś przeglądać coś w telefonie.

Kiedy D.O położył obok ciebie mąkę, zebrało ci się na żarty. Chwyciłaś w garść trochę produktu, po czym rzuciłaś go w swojego chłopaka.
D.O podszedł do ciebie, zaczynając łaskotać. Twój śmiech przeplatał się z jego śmiechem.

Nagle między wami zapadła cisza. D.O uważnie przyglądał się twojej twarzy, co z czasem zaczęło cię peszyć.
Chłopak zbliżył się do ciebie, całując.
Ty oplotłaś swoje nogi wokół talii chłopaka, na co ten cię podniósł i skierował się w stronę sypialni.

D.O położył cię na łożku i zaczął czule całować. Przestał wtedy, gdy gwałtownie odsunęłaś się od niego.
-Coś się stało? - Zapytał. - Za szybko? Rozumiem...
-Nie o to chodzi tylko... - Wstrzymałaś się na moment. - To mój pierwszy raz.
Chłopak uśmiechnął się szeroko, po czym mocno cię przytulił.
-W takim razie trzeba zadbać, żeby był wyjątkowy, ale pamiętaj, że do niczego cię nie zmuszam, sama musisz wiedzieć, czy jesteś na to gotowa.
-Jestem. - Odpowiedziałaś po chwili zawahania, po czym D.O kontynuował to co zaczął dosłownie dwie minuty wcześniej.

O kontynuował to co zaczął dosłownie dwie minuty wcześniej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Może od razu zacznę się tłymaczyć z tej ostatniej reakcji. Dostałam zamówienie na taki temat i go zrealizowałam, a że ja nie umiem pisać takich rzeczy to wyszło jak wyszło. Nie miejcie mi tego za złe, po prostu puście to w zapomnienie, haha 😂

UWAGA! UWAGA!
POWRACAJĄ ZODIAKI!

Było wiele miłych komentarzy pod rozdziałem, kończącym moje zodiaki. Dlatego stwierdziłam, że powrócę z drugą częścią, bo i ja je lubię pisać.
Pierwszy rozdział już gotowy, także serdecznie zapraszam!

Tak poza tym następni w kolejce są: Wonho (Monsta X), Moonbin (Astro) i Donghyuk (Ikon)

Pozdrawiam! 🙌

Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz