#18

3.4K 231 41
                                    

W tym rozdziale biorą udział: Chanyeol (EXO), Lay (EXO) oraz Rocky (Astro)

...gdybyś złamała sobie nogę i Lay pomagał ci w codziennych obowiązkach.


Wiedziałaś, że nie powinnaś się przemęczać, ale nie mogłaś też wytrzymać leżąc cały dzień w łóżku. Chwiciłaś więc dwie kule i przemieściłaś się do kuchni, gdzie postanowiłaś trochę posprzątać.
W tamtym momencie do mieszkania wszedł Lay, który był zaskoczony tym, że nie odpoczywasz.
-Dlaczego sprzątasz? - Zapytał.
-Jest bałagan. - Odpowiedziałaś ze spokojem w głosie.
-To ja posprzątam. Przecież lekarz powiedział...
-Wiem co powiedział... - Przerwałaś mu w połowie zdania. - Ale wiesz jak mi się nudzi?
-Dlatego przyszedłem.
Chłopak podszedł do ciebie, po czym delikatnie cię podniósł i zaniósł do pokoju, kładąc na łóżku.
-Przynieść ci coś? - Zapytał.
-Nie, dzięki.
-Chcesz może jakiś film obejrzeć?
-Nie.
-A może...
-Twoja obecność mi wystarczy. - Rzuciłaś, na co chłopak zarumienił się.

 - Rzuciłaś, na co chłopak zarumienił się

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...gdybyś rozbiła Rocky'iemu ulubiony kubek.

Siedziałaś ze swoim przyjacielem w kuchni, pijąc herbatę. W pewnym momencie, przypadkowo strąciłaś łokciem kubek chłopaka. Przedmiot odbił się trzy razy od podłogi, zanim zdążył się rozbić.
Rocky spojrzał na ciebie groźnym wzrokiem i przez chwilę nie odzywał się do ciebie. Dopiero po jakimś czasie otworzył usta.
-To był mój ulubiony kubek... - Powiedział.
-Wiem, przepraszam. - Odpowiedziałaś.
-Masz trzy sekundy na ucieczkę.
-Ale...
-Trzy... Dwa... - W tamtym momencie szybko wybiegłaś z kuchni, uciekając przed przyjacielem, który najprawdopodobniej w ramach kary, załaskotałby cię na śmierć.

 - W tamtym momencie szybko wybiegłaś z kuchni, uciekając przed przyjacielem, który najprawdopodobniej w ramach kary, załaskotałby cię na śmierć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

...gdybyś była z Chanyeol'em na spacerze i nagle zerwała się burza .

Wyszłaś ze swoim przyjacielem na spacer, jednak nie trwał on długo, ponieważ nagle zerwała się burza.
Postanowiliście pobiec do domu Chanyeol'a, gdyż tam było najbliżej. Niestety i tak zmokliście.

Po wejściu do mieszkania, poczułaś wzrok przyjaciela na sobie. Kiedy na niego spojrzałaś, ten zaśmiał się pod nosem.
-O co ci chodzi? - Zapytałaś.
-Nic, nic. - Odpowiedział.
-Dasz mi jakieś suche ubrania?
-Yy... tak. - Chłopak wszedł do pewnego pomieszczenia, po czym wrócił z jakąś bluzą i spodenkami. - Myślę, że to będzie na ciebie o jakieś dziesięć rozmiarów za duże, ale trzymaj.
Skierowałaś się w stronę łazienki, a gdy stanęłaś przed lustrem, wiedziałaś, dlaczego Chanyeol tak dziwnie się na ciebie patrzył. Twoja biała koszulka była cała mokra i tak przyległa do twojego ciała, że było przez nią wszystko widać.
Kiedy już wróciłaś do chłopaka, ten uśmiechnął się szeroko.
-Mogłem ci nie dawać tych ubrań, wcześniej wyglądałaś lepiej.
-Tak uważasz? To może w ogóle będziemy chodzić nago? - Zapytałaś z lekką ironią.
-Mi pasuje.

Tak wygląda ten rozdział 👍

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Tak wygląda ten rozdział 👍

W następnym rozdziale: Ilhoon (BTOB), Taeil (Block B) i Bliźniaki z Boyfriend.

Miłego! 🙊

Jak wyglądałoby... |Kpop| ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz