P. O. V VANESSA
Ma trezesc cu soarele de dimineață in față ce îmi dă deșteptarea și mă anunță că e timpul să plec la școală. Fără chef de viață , mă îndrept spre baie, pentru a-mi realiza rutina de dimineață .Nu mai are rost să o descriu. Ies din baie si mă îndrept spre șifonier pentru a-mi alege imbrăcămintea pentru astàzi. Mă imbrac cu o cămașă în carouri roșie, o pereche de pantaloni negri, iar în picioare o pereche de vanși negri, deloc interesanți pentru ochii oamenilor. Părul îl prind într-o coadă de cal și la machiaj optez pentru rimel și gloss transparent.Sunt gata pentru școală.Îmi iau micul ghiozdan si cobor jos.Întru în bucătărie și sunt întâmpinată de zâmbetul imens al mamei ce m-a așteptat cu micul dejun pe masă.Mă așez pe un scaun și încep să mănânc minunatele clătite americane făcute de mama.Termin de mâncat și îmi iau rămas-bun de la mama și plec spre școală.
Da.Am uitat să mă prezint,deci dați-mi voie.Sunt Vanessa Hudgens,am 18 ani și sunt în ultimul an de liceu.Stau în Londra, deși sunt din România. Tata este englez si mama româncă.Cam atât despre mine.Revin pe pământ și observ că am ajuns în fața liceului.Imediat simt cum cineva sare în spatele meu , acea persoana fiind nimeni alta decât prietena mea,Evelyn Moor. Este blondă și o fată nebună de legat.
-Hei fată! Ce faci? Mă intreabă ea zâmbind
-Am venit în iad!spun sarcastică,dar mă ignore complet (ca de obicei)
-Haide in clasă!spune si mă trage după ea. Intrăm în clasă și ne așezăm în bănci. Ziua asta a trecut pe nesimțite, acum ieșind din curtea școlii.
-Stai! Să nu uiți să mă suni pe Skype! Spune Ev țipând
-Nu o să uit! Spun si îmi continui drumul spre casă. Deschid ușa și intru în locuința unde stau.
-Am ajuns! Țip cât mă țin plămânii
-Bună draga mea! Spune tata ieșind din bucătărie
-Bună tata! Spun zâmbind. Mama unde este? Intreb, nevăzând-o .
-La lucru! Spune si mă pupă pe frunte părintește. Dragă, eu o să plec. Vin mai târziu! Pa! Spune si iasă pe ușă. Ei bine părinții mei mai mereu nu sunt acasă, tata fiind avocat si mama coregrafă. Ee, dar nu-i bai. Mai am un frate, dar el este la facultate. Mă duc în camera mea și mș schimb în niște haine mai lejere. Mă apuc de făcut temele.
După o oră
Și însfârșit am terminat temele. Îmi pun cărțile în ghiozdan și apoi îl las lângă birou. Deschid laptopul și intru pe Skype. O apelez pe Ev și aștept să răspundă, iar între timp imi iau telefonul și intru puțin pe facebook.
-AAlo?aud o voce de băiat confuză
Heya! Capitol editat
Am incercat cât de cât să fac capitolul mai bun,dar este cam la fel.Capitol editat
Pup pandicorni
CITEȘTI
Accidental call Skype
FanfictionVanessa Hudgens-o fata normala cu vise mari. Niall Horan-membru 1D. Printr-un simplu apel pe Skype devin prieteni de nedespartit. Aflati ce se va intampla, doar citind cartea. Cover by AndraB_69