3.Tu erai?

1.4K 80 9
                                    

P.O.V VANESSA

Ziua de astăzi a trecut rapid,acum ies din curtea școlii.

-Vanessa,vii la Starbucks?întreabă blonda din fața mea.

-Da!spun zâmbind..Pornim amândouă spre mall,unde se afla cafeneaua aceea celebrà.Intrăm în mall-ul imens, direcția noastră fiind Starbucks. Intrăm în cafenea și ne așezăm la o masă.Între timp, vine și un chelner cam tânăr,care nu pot să mint, dar arăta bine. Să revenim.

-Bună ziua! Ce doriți să comandați?întreabă politicos și deja văd cum  privirea îi fuge pe decolteul blondei mele. Măi băiete, nu ți-e rușine?

-Eu aș vrea un capuccino late! Spun, întrerupându-l din ai soarbe din priviri decolteul Evelynei, dar blonda nu se lasă mai prejos și ea flirtând cu el.

-Eu asșdori un espresso dublu. Spune Ev uitându-se cat se poate de seducător la chelnerul din fața  noastră. Deci mi-a ajuns cât am descris flirtul prietenei mele. Chelnerul pleacă, deci însfârșit pot vorbi liniștit cu prietena mea.

-Și ți-a plăcut de chelner? O întreb cu subînțeles, după ce a flirtat cu chelnerul

-Pfu.. Nuuu!! Cum poți să spui asta? Nici măcar nu il cunosc! Spune ea, încercând să nu se uite la mine.

-Ok. Spun simplu, așteptând să sosească comanda. Chelnerul ăla a sosit cu comanda, iar noi începem să povestim diferite chestii. Au trecut câteva ore și decidem să mergem acasă. Ieșim din cafenea și ne îndreptăm spre ieșirea mall-ului. În timp ce vorbeam cu Ev, neatenta de mine se ciocnește de o persoană . Îmi ridic privirea și dau de un băiat ce pleacă imediat. Ce nepoliticos, nici măcar nu și-a cerut scuze. Mă ridic de pe asfaltul rece sau ce-o fi, plecând acasă.

Deschid ușa casei și o închid cu putere, aceasta creând un zgomot puternic. Urc în cameră și îmi arunc ghiozdanul pe undeva prin cameră. Fiind la un liceu de Arte, nu prea avem teme. Rar se întâmplă asta, mai bine pentru elevi. Îmi iau pijamalele și un prosop, întrând în baie pentru a-mi face un duș. Iau gelul meu de duș preferat cu aromă de căpșuni și îl întind pe corp. Îmi clătesc corpul și ies. Mă îmbrac cu pijamalele și mă pun pe scaunul din fața biroului, având de gând să îl sun pe blonduțul de Niall. Zis și făcut. Intru pe Skype și îl apelez. Aștept să răspundă si pe ecran spare blondum cu ochi albastri.

-Hey Vanessa! Ma saluta el zambind

-Hey Niall! Spun la fel de zambitoare

-Ce faci? Intreaba, mancand in hamburger

-Eee.. Nimic. Raspund plictisita

-Apropo... Aratai sexy in hainele alea azi! Spune el, zambind

-Tu erai? Tu erai tipul ala? Puteai macar sa iti ceri scuze! Spun suparata

-Ma fugareau fanele! Era o turma imensa in spatele meu si erau si altele care ii urmareau pe ceilalti baieti! Spune razand

-Niall! Cu cine vorbesti? Se auzi o voce de dupa usa

-Cu nimeni! Spuns Niall rapid

-Sunt baietii! Bye! Spune si incheie apelul.

Heya! Ce faceti dragilor? NBine?

Kiss 😘😘

Accidental call SkypeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum