21.Ajunse in tabara

599 42 7
                                    

P.O.V Vanessa
Imi iau bagajul de pe pat si mica gentuta crem in care aveam ceva necesar mie,apoi ies din camera cu gandul ca o sa imi petrec vara intr-o tabara plictisitoare in care vom.face drumetii in padure-yuuu si cand ma gandesc la asta ,parca simt intepaturile dezgustatoare ale tantarilor-,ne invata sa facem noduri-de parca nu am sti asta- si alte activitati plictisitoare care nu isi au rostul.Nici nu inteleg ce a indemnat-o pe mama sa faca asta...Poate mai vor sa fabrice inca un copil,oricum vara asta va fi plictisitoare.

Ajung la parter unde ii priveam pe parintii mei cum discutau ceva,dar tot ce vedeam este ca buzele lor se miscau si cuvantul "Louis" rostit de mama.De ce l-ar pomeni pe Tomlinson?

...................

Urc in avion  si ma uit dupa un scaun liber,iar acesta era langa un tip cam ciudat.Eee,risc asa ca ma asez langa el,asteptand ca domnul avion sa porneasca odata si ca vara sa se termine cat mai repede.

Ma las relaxata pe spate,lipindu-ma de scaunul moale al avionului si privind in jur.Un copil razgaiat tot sarea pe un scaun,iar insotitoarea de zbor incerca sa il opreasca,dar nu reusea...Ugh,copii.

................

Avionul aterizeaza la aeroport,acum stand asteptand sa pot iesi din nava asta caniculara.Am transpirat mult si miros mai urat decat un porc.Imi iau bagajul si geanta,apoi ma indrept fericita spre usa avionului care imi va aduce libertate daca o pot numi asa si aer proaspat.

Cobor scarile avionului si ajung pe pamant sigur.Incep sa inaintez in necunoscut.Sincer,habar nu am unde trebuie sa merg.Sunt intr-un oras destul de maricel din California,unde la periferia acestuia,langa un lac este tabara unde voi merge.

-Vanessa!aud o voce necunoscuta mie si ma intorc.Era un barbat destul de inalt si bine-facut,par blond si ochi negri ca taciunile,care purta un tricou rosu cu inscriptia taberei Wondracek(nume luat dintr-o poveste)

-Da?spun intrebator

-Bun venit in tabara!spune el entuziasmat

Ma conduce pana la un autobuz rosu,cu roti deteriorate si cu mii de adolescenti plini de hormoni in el.Urc in autobuz si caut cu privirea unde sa stau si..o zaresc pe Eve.Chiar am uitat ca vine si ea in tabara.A fost si ea obligata de parintii ei sa vina in chinul asta.Ma asez pe scaunul liber de langa ea si ii pun mana la ochi,lasand-o sa ghiceasca cine este.

-Vanessa?spune intrebator.Urasc cand ghiceste din prima

-Ai ghicit!spun,zambind fortat

Heya dragilor!Sper ca va placut capitolul.

Kiss

Accidental call SkypeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum