P.O.V Louis
Cum am pasit in catina taberei,cum am fost intampinati de mii de racnete fericite sau obsesive si mii de fete si baieti,care au sarit pe noi,la propriu mai ales la cret,care tocmai a agatat o tipa.Asta nu va duce niciodata lipsa de femei,sigur.Reusesc sa scap de multimea nebuna si incep sa ma plimb printre mese,pana ajung in fata unor fete,mai exact doua.
-Hei gagicilor!spun pe un ton seducator,poate ma aleg cu o gagica pe langa mine cat stau in tabara.Oricum,ce fata nu se indragosteste de Louis Tomlinson?Sa fim seriosi!
-Amm..Louis ,nu iti prea merge flirtul!aud o voce amuzata,venind din fata mea.Revin pe pamant si le vad pe Vanessa si Eve...Oh nu!M-am dat la ele,nu imi vine sa cred.
-Hei!spun rusinat si ma asez langa Vanessa.Si voi ati venit in tabara?intreb,fiind oarecum fericit ca sunt si ele aici,poate o sa pot sa ii spun Vanessei ce am vrut sa ii spun de mult...
P.O.V Zayn
Multimea de fani se evapora,lasandu-ne sa respiram,ceea ce nu se poate spube si despre Harry,care este sufocat de o fata,dar nici el nu riposteaza.Presimt ca ne vom alege cu nepotei.Le fac semn baietilor sa ne asezam la o masa.Niall se duce sa se alimenteze,iar Liam se uita pe telefon.
-Se pare ca si Louis si-a gasit gagici.spune blondul,venind la masa noastra
-Cum?intreb eu si Liam la unison..Nici nu am observat lipsa satenului
Ma ridic de pe scaun si il caut pe Lou cu privirea si iata ca il vad ,stand la o masa nu cu o fata ci cu doua.Haha.Trec pe langa mesele pline de adolescenti si ajung la masa lui Louis.Ma asez langa fata blonda si il salut pe saten:
-Buna Louis!spun.Ma uit atent la fete sa vad si eu pe ce specimene a pus mana satenul si era chiar iubita mea cu prietena ei.Vanessa?Eve?intreb surprins
Nu stiam ca vin si ele.Ziua asta devine din ce in ce mai buna.
Heya!Uite ca a sosit un nou capitol de care sa va bucurati.Sper ca va placut capitolul.
Ce credeti ca vrea Louis sa o intrebe pe Vanessa?
Kiss
CITEȘTI
Accidental call Skype
FanfictionVanessa Hudgens-o fata normala cu vise mari. Niall Horan-membru 1D. Printr-un simplu apel pe Skype devin prieteni de nedespartit. Aflati ce se va intampla, doar citind cartea. Cover by AndraB_69