11.Balul(2)

1.1K 67 12
                                    

P.O.V Louis
Suntem in fata casei Vanessei si asteptam ca fetele sa iasa din moment in moment.Deja am transpirat,pun pariu ca put ca un porc ,fiindca l-am vazut pe Zayn strambandu-se.

-Ce cautam aici?intreaba Zayn

-Aaaa..incerc sa spun ceva,dar chiar atunci aud o usa inchizandu-se.Imi indrept privirea spre intrare si o vad pe Vanessa inaintand spre noi si pe prietena ei care statea inca uimita in spatele ei.

-Buna Vanessa!spun eu dulce

-Hei Louis!ma saluta ea.Deci,nu trebuie sa fiu politicos.Bifat!

-Va..Vanessa,c..ce cauta Louis Tomlinson si Zayn Malik in fata casei tale?intreaba emotionata prietena ei

-Bai blondo,stai sa te luminez!Zayn faimosul frezatul increzutul Malik te va insoti in aceasta seara la bal!spune ea zambind si blonda auzind se uita ba la Vanessa,ba la Zayn,uimita.

-A..am...Ok!spune si intra rapid in limuzina.O vad pe bruneta cum se aproprie de Zayn

-Tuuuuu....daca o faci pe Eve sa planga sau sa sufere,jur,te omor!Cand o sa dansati vals,sa o saruti!spune zambind si Zayn ramane tacut,uimit si zambind.

-Tu stiai!?intreaba frezatul

-Dap!raspund simplu

-Hai in limuzina!Treci langa blonda!spune Vanessa impingandu-l in limuzina

-Acum domnito,haide in trasura-dovleac!spun zambind

-O,vai ,Domnule Tomlinson,ce amabil sunteti in aceasta seara.!spune zambind si ma imbratiseaza.Cand m-a atins,am simtit-cum se numea aia-fluturi in stomac.Urca si ea in limuzina,iar eu o urmez.Masina porneste,inauntru fiind o liniste de mormant.La un moment dat,Vanessa isi lasa capul pe umarul meu...O,doamne!Cred ca-s mai rau ca o fata cand are emotii la prima intalnire.

P.O.V Vanessa
Imi pas usor capul pe umarul lui si pot simti cum tresare usor,hihi!Inca imi amintesc cand mi-a povestit blondul fomist cum a reactionat morcovarul la aflarea vestii.A sarit in sus si a tipat de bucurie,astfel trezindu-i pe ceilalti baieti.

Ma uit inspre Eve si Zayn,care stateau amandoi tacuti si la o distanta cam maricica,din cand in cand mai aruncandu-si priviri subtile!Trebuie sa ii cuplez.

-Louis!ii spun eu in soapta satenului.Acesta se uita inspre mine,iar eu ii fac semn sa se apropie.

-Ce-i?intreaba el tot in soapta

-Trebuie sa ii cuplam pe Eve si Zayn!spun incetisor,cat sa nu ma auda indragostiti

-Hai sa o facem!spune el zambind

-S-a intamplat ceva?intreaba Evelyn

-Nu....incepe Louis

-Am..pai!Nu stiu cum sa va spunem o veste!spun eu,scotocind ceva plauzibil

-Ce veste?intreaba Zayn

-Suntem impreuna!spun eu rapid,iar pe fata lui Louis se instaleaza un zambet tamp

-Dovedesti-o!spune provocator Evelyn,iar in secunda doi simt doua perechi de buze sarutandu-ma.O gosh!Ce bine saruta!

P.O.V Louis
-Dovedesti-o!spune Blonda.Ce sa fac?Ce sa fac,ca sa pot dovedi ca sunt impreuna cu sufletul meu pereche?Stiu!Sarutul.

Asa ca imi adun tot curajul si o sarut!Doamne,are cele mai dulci buze

Heya pandicornilor!Ce faceti dragilor?Bine?Uite ca a avut loc si sarutul dintre Vanessa si Louis,iar acum va trebui sa se prefaca un cuplu!!!Yupii!Sper ca va placut capitolul.

Acum as vrea sa va recomand trei carti geniale scrise de 3 autori geniali.
1.Aceasta carte este scrisa de sys-ul meu drag,CarlaBeian.Cartea se numeste 'Un nou inceput'.Sper sa o cititi.

2.Cartea este scrisa de magnificul,unicul si talentatul Domn'Grande 😅😅😅StefanFrangu.Cartea se numeste 'Abisul pasiunii'.Cititi-o!

3.Frumoasa carte cu un psihopat si un psiholog,plina de actiune este scrisa de doamna Joker ,AndraB_69.Cititi-o!Este o porunca!😅😅😅

Sper sa le cititi

Kiss

Accidental call SkypeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum