Epilog

564 35 6
                                    

P.O.V Vanessa

Hey copilasi care citesc cartea.Ce faceti?Presupun ca dupa titlul acestui capitol,este sfarsitul acestei carti.Bun,deci sa revenim la treburile noastre.

Relatia mea cu Louis a evoluat ,odata cu mutarea mea si a Evelinei in casa baietilor.Au fost amuzante fazele petrecute cu ei,pana au trebuit sa plece in turneu,iar eu din lipsa de ocupatie am inceput sa dansez si am descoperit ca sunt destul de buna,asa ca am bagat-o si pe buna mea prietena in asta.

Dar de ce va spun voua asta?Sa revenimin prezent.Imi asez mai bine sapca pe cap si imi aranjez parul care nu pricepe ca trebuie sa stea locului.Aud din difuzoarele care erau amplasate in cabina numele trupei de dans in care sunt si ma grabesc ca sa ajung pe scena.

Urc rapid pe scena ,alaturandu-ma colegelor mele si incepand sa dansez,nu inainte de a primi o privire urata din partea blondei mele preferate,Evelin.

(Coregrafia dansata este mai sus)

Ultima trupa de dans termina  coregrafia,mai apoi toate trupele fiind chemate pe scena pentru alegerea castigatorii.

-Si castigatorii sunt...spune prezentatorul creand putin suspans...Exid!tipa,spargand timpanele

Colegele mele de trupa sar in sus de bucurie si ne luam in brate.Cred ca v-ati dat seama ca asta e numele trupei mele,nu?Oky

..............................

Intru in casa cu Evelin si ma descalt de papuci,fiind extenuata.Urc alene pe scari destinatia fiind camera mea si a lui Louis.Deschid usa,fiind gata sa ma arunc in patutul meu pufos,dar sunt intampinata de un miros de vanilie.In fata mea statea Louis cu un buchet de trandafiri rosii.Camera era aranjata intr-un stil romantice,cu petale pe jos si lumanari.

-La multi ani iubito!imi ureaza,facand o fatuca draguta,apoi ma imbratiseaza,pupandu-ma pe frunte.

Il iubesc

Hey unicorni!Sper ca nu ma bateti sau ceva pentru ca dupa atata timp in care nu am postat,vin cu o actualizare si vedeti ca se termina cartea.
Asa am simtit,sa o inchei.
Sper ca va placut cartea.Multumesc pentru sustinere si sper ca ma ve-ti sustine si in urmatoarele carti.
Va pup!

Accidental call SkypeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum