P.O.V Vanessa
Sunt cu Zayn in fata aeroportului,asteptand-o pe Eve sa soseasca.Vad in multime o claie blonda ce sarea in sus..Evelyn.!-Blondo!tip eu de la un metru si blondina mea vine spre noi
-Vanessa!tipa si ea,apoi sare sa ne imbratiseze
-Hey Eve!o saluta Zayn timid,iar Ev ramane statuie..hihi.Amorezii
........................
Intru in living si ii las pe Eve si Zayn singuri.S-au dus in noua camera a blondinei si au nevoie de putin intimitate.
-Hey Vanessa!Vrei pizza?intreaba blondul ce statea pe canapea,pe care nu l-am vazut pana scum.
-Sigur.accept si ma asez langa el,incepand sa ma indop alaturi de el.
Frumoasa viata duc baietii.Concerte,vacante,interviuru si vile,.este o viata frumoasa,dar totusi obositoare.Dar merita,daca iti implinesti visul.
-Si,iti place de Louis?intreaba Harry,care statea langa mine
Doamne!Deci ,de cand am venit aici Harry o tine tot cu "Pe cine placi din trupa?" sau "Pe cine preferi,Louis sau eu?".. Deci practic,este obsedat de lucrul asta.
Asta este doar intre noi.Imi cam place de Louis,dar nu stiu cum sa ii spun,nici nu cred ca simte la fel..
-Harry..incep eu blanda uitandu-ma la el..cu siguranta nu esti pe lista baietilor pe care ii plac.ii spun
-Dar eu ce am?intreaba revoltat si ofticat
-Am..nu apuc sa spun nimic,fiindca sunt intrerupta de Liam.Slava lui lingurita.
-Avem concert!Si este in seara asta!ne anunta el
Deci,ma ridic lenesa de pe canapea si urc scarile pana in camera mea.Intru in baie si fac un dus de 5 minute.Ies din baie cu prosopul infasurat in jurul corpului meu.Merg un dressing si aleg sa ma imbrac intr-o camasa albastra fara maneci,pe care o leg ,o perrche de blugi scurti albi cu flori si botinele cu putina platforma maro cu sireturi.Parul il prind intr-o coada de cal si ma dau cu putin rimel si cam atat.
Dap.Merg si eu la concert.Si-asa nu am ce face aici.Imi iau geanta mica alba,in care imi pun telefonul si ochelarii de soare negri.Am nevoie de ei,acum fiind soare si se apropie caldura.
Cobor jos si ii vad pe baieti agitandu-se .Cred ca suntem in intarziere..
P.O.V Evelyn
Urc cu Zayn in noua mea camera.Blestemata sa fii tu Vanessa ca nu mi-ai spus ca o sa stau cu 1D in casa.Frezatul deschide usa si intru in camera.Este chiar frumoasa.De in alb imaculat si un verde crud.Asta este noua mea camera.Nu mai are rost sa o descriu.Are un pat,un televizor,baie sifonier si cam atat.
-Iti place?intreaba,oarecum emotionat Zayn
-Da.exclam fericita
-Avem concert!aud o voce de jos
-Cred ca este timpul sa te pregatesti.Mergi la concert cu noi.spune el zambind.Se apropie de mine usor si plaseaza un sarut scurt si dulce pe buze,apoi pleaca.Asta a fost putin ciudat.
Nu cred ca mai are rost sa ma schimb.Adica,am un top negru o fusta alba cu volanase si o pereche de pantofi stiletto in picioare.Eu cred ca subt imbracata destul de frumos pentru un concert.Nu?Tot ce trebuie sa fac,este sa imi iau geanta neagra de pe pat,in care se afla telefonul si sa cobor jos.
.................
Trecem prin multimea pe fane si paparazzi si ajungem in backstage.Baietii sunt anuntati ca trebuie sa urce pe scena si asa incepe concertul.
P.O.V Vanessa
Concertul a inceput acum o ora si inca se aud tipetele fanelor descreierate.Unele chiar au incercat sa urce pe scena ,altele au dat cu obiecte in punctul slab al lui Harry.Saracul.-Dragi fani,as vrea sa va spun ca de putin timp a aparut o fata speciala in viata si pot sa spun ca mi-a ajuns pana la inima.Cred ca m-am indragostit,.spune Louis..... Vanessa ,vii pe scena?intreaba acesta,uitandu-se la mine.Urc pe scena si ma apropii emotionata de el,iar Lou se pune in genunchi in fata mea.Vrei sa fii iubita mea?intreaba el emotionat,iar fanele incep sa aplaude
-..........
Buna pandicorni pufosi!Ce faceti?Sper ca va placut capitolul..
Care credeti ca este decizia Vanessei?
Am inceput o carte in proza scurta,poate ati dori sa o cititi?
Kiss
CITEȘTI
Accidental call Skype
FanfictionVanessa Hudgens-o fata normala cu vise mari. Niall Horan-membru 1D. Printr-un simplu apel pe Skype devin prieteni de nedespartit. Aflati ce se va intampla, doar citind cartea. Cover by AndraB_69