4.Cred ca m-am indragostit

1.4K 75 13
                                    

P.O.V VANESSA
Valentine's day

DIMINEATA

Razele soarelui amenintau sa intre in camera si sa ma trezeasca.Ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre baie,pentru a-mi realiza rutina de diminieata.Ies din baie si ma indrept spre sifonier, alegand sa ma imbrac intr-un pulover visiniu,ciorapi negri lungi,o fusta neagra putin deasupra genunchilor si botine maro.

Ies din baie si ma indrept spre sifonier, alegand sa ma imbrac intr-un pulover visiniu,ciorapi negri lungi,o fusta neagra putin deasupra genunchilor si botine maro

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parului ii fac niste bucle lejere, iar la machiaj folosesc putin rimel si ruj rosu. Imi iau o gentuta neagra unde pun telefonul si rujul. Astazi este joi si avem liber, deci fara scoala si cum este Ziua Indragostitilor, Ev a hotarat sa iesim la mall. Ura!!

Cobor jos si nimic nu era  schimbat. Ies pe usa si ma indrept spre casa prietenei mele.

La mall
Intram in cladirea imensa, numita mall . Incepem sa trecem pe langa toate magazinele , bineinteles cumparand diferite chestii, cum ar fi:rochii, pantaloni, tricouri, accesorii si machiaje. La sfarsitul sesiunii de shopping, hotaram sa mergem sa ne relaxam si prin relaxare vreau sa spun Starbucks.

-Ev, numai vreau la Starbucks! Data trecuta tu flirtai cu un chelner si el la fel. Spun obosita, fiindca blonda m-a tarat prin toate magazinele pe care le-am intalnit.

-Si under ai vrea sa mergem? Intreaba Ev

!-La Nando's! Raspund fericita

-Uneori am impresia ca esti Niall Horan in corp de fata! Spune indreptandu-se spre fast-food-ul meu preferat. Intram in fast-food si mergem la o masa mai retrasa.

-Ce doriti? Intreaba chelnerul ce de-abia acum il observ

-Un hamburger si un suc de mere! Spun Ev zambindu-i chelnerului. Deci, trebuie sa ii gasesc neaparat in iubit.

-Eu vreau un burger si un milkshakes de banane! Spun si chelnerul pleaca.

Dupa 2 ore
Dupa 2 ore in care am povestit diferite chestii si minunatele prostioare ce le faceam cand eram mici, am hotarat sa mergem acasa. Ne ridicam de la masa si ne indreptam spre iesirea fast-food-ului. Cand sa ies pe usa, ma trantesc de in corp solid si cad in fund.

-Scuze! Spune omul de care m-am ciocnit si ma ajuta sa ma ridic. Imi ridic privirea si dau de o pereche de ochi albastri minunati.

-Nu este nimic! Spun si intrerup contactul vizual,plecand spre iesire. La iesire la astepta Ev cu gura cascata.

-Inchide gura ca intra mustele! Spun amuzata de fata pe care o avea.

-Haha! Ce amuzant! Si cine era tipul ala? Intreaba curioasa

-Nu stiu. Raspund

-Ok. Spune ea

Acasa

Intru in minunata mea casa , indreptandu-ma spre bucatarie, pentru a-mi pregati ceva de mancare .Dupa ce mananc , ma duc in camera mea. Deschid usa si ma arunc pe patul moale si pufos, under imi petrec noaptea.. Ma ridic din pat si imi deschid laptopul, cu intentia sa il sun pe Niall. Intru pe Skype si il apelez .

P. O. V Louis
Intru in Nando's pentru ai lua lui Niall in hamburger. Drept acum si-a gasit sa ii fie foame.Blond fomist ce este. Sa revenim. Nu apuc sa fac in pas, ca ma ciocnesc de o fata. O ajut sa se ridice si ii cer scuze. Isi ridica privirea si se intersecteaza cu a mea. Jur, sunt cei mai frumosi ochi pe  care i-am vazut vreodata. Murmura ceva, apoi pleaca. Ma intreb cum o cheama. Secundele care in care am privit-o, mi s-au parut ore. Cred ca.. Cred ca m-am indragostit....

P. O. V VANESSA
-Buna Vanessa! Spune Niall zambind

-Buna blondule! Ii raspund la fel de zambitoare

-Ce faci? Intreaba, dar este intrerupt de o bataie in usa

-Niall, pot sa intru? Intreaba vocea de pe cealalta parte a usii

-Vanessa, eu nu inchei apelul. O sa te ascund, asa ca poti vedea ce o sa discut  cu Louis. Spune tastand ceva.

-Cu cine vorbeai? Intreaba tipul care intra in camera blondului

-Cu nimeni. Spune Niall

-Ok. Trebuie sa iti spun ceva. Cred ca m-am indragostit. Spune tipul  si Niall ramane mut.

Capitol special de Valentine's day.

Hei! Ce credeti? Va placut capitolul?.

Kiss😚😚

Happy Valentine's day


Accidental call SkypeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum