10.Balul(1)

1K 69 7
                                    

P.O.V Vanessa
Acum sunt in camera mea,pregatindu-ma pentru minunatul meu,la care voi avea un partener celebru.Ce super!(sarcasm)

-Nu inteleg de ce trebuie sa vin si eu!se plange Evelyn.Nici macar nu am partener!spune ea

-Ba da ,ai!spun zambind la gandul ca ea va merge cu Zayn Malik la bal.Totul este aranjat,am vorbit vu Louis si Niall si totul este aranjat.Zayn inca nu stie adevaratul motiv pentru care merge la acest bal.Lasa ca va afla el in curand.

-Si cine este?Sper ca nu vreun tocilar!spune blonda

-Nu e un tocilar!Il vei adora!ii spun zambind

Ma indrept spre sifonier,cu gandul la rochia perfecta pentru bal,dar mai intai trebuie sa ii caut si Evelynei o rochie.Deschid dulapul si ma uit la haine ca la felul paispe.Oky,trebuia sa imi aleg de ieri o rochie.

-Eve,dulapul e numai al tau!ii spun si ea aproape se urca pe dulap.

-Nu asta,nici asta,Yuuu!Este oribila!Asta e perfecta!spune in timp ce arunca prin camera o multime de rochii,la sfarsit ridicand o rochie draguta.Este de un albastru inchis,de la piept la talie are aspect de dantela,cu mici pete crem,de la talie in jos este bufanta,iar la mijloc are o curelusa galbena,care are pe mijloc o mica fundita.

Este de un albastru inchis,de la piept la talie are aspect de dantela,cu mici pete crem,de la talie in jos este bufanta,iar la mijloc are o curelusa galbena,care are pe mijloc o mica fundita

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

O imbraca rapid si se incalta cu o pereche de pantofi albastri luciosi,cu varf ascutit si toc tip cui.

-Ce mai astepti!ma intreaba ea.Eu nu mi-am ales o rochie

-Aaaa...nimic!spun

-Lasa asta in seama mea!spune si se intoarce inapoi la dulap.Dupa o juma de ora,se intoarce si imi arata,cred cea mai frumoasa rochie pe care am vazut-o.Este  de un albastru inchis,cu cateva flori verzi si albastre pe ici pe colo,de la talia in jos bufanta.Este perfecta!Nu este nici prea scurta,nici prea lunga.O imbrac imediat.

-Cum imi sta?o intreb pe Eve,facand o pirueta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Cum imi sta?o intreb pe Eve,facand o pirueta

-Superb!spune incantata.Ma duc la masuta de machiaje si ma dau cu putin tus,rimel si un ruj rosu mat,la fel face si Eve,doar ca ea se da cu un ruj roz bonbon.Blonda isi indreapta paruliar eu imi fac niste bucle lejere.Nu imi mai iau nicio geanta,ma enerveaza.

-Haide blondo!ii spun

-Vrei sa insinuezi ca sunt proasta???spune ea revoltata

-Nup!spun si cobor .Parintii mei sunt plecati cu munca,iar fratele meu este a plecat in club cu prietenii,deci sunt singura.

P.O.V Louis

Cateva minute!Cateva minute si o s-o vad pe Vanessa .Doamne!Sunt atat de emotionat!Daca dau gres,o fac de ras???Imi mai arenjez inca odata cravata si ies din camera mea,coborand in living,unde ma astepta Zayn,el o va insoti pe prietena Vanessei.El inca nu stie nimic,asa ca shhht!!!

-Voi unde va duceti?intreaba curios Harry

-Amm...eu....ma balbai eu

-Se duc sa tina cu mic concert la un liceu,unde se tine un bal!ma salveaza Nialll

-Dar noi de ce nu ma foat chemati?intreaba Liam.Il iau pe Zayn de mana si il trag afara

-Pa!Le spun baietilor

Heya!Uite ca am venit cu un nou capitol!Sper sa va placa!

-Cum credeti ca va decurge balul?

-Vor avea loc momente romantice?

-Va incerca cineva sa saboteze balul?

Kisss

Accidental call SkypeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum