P.O.V Vanessa
Ma trezesc dimineata,alaturi de ciripitul vesel al pasarilor si razele jucause ale soarelui.Presimt ca astazi va fi o zi frumoasa.Imi misc fundul pana in baie,pentru a-mi realiza rutina.Ies si scot din sifonier o lenjerie intima,o pereche de pantaloni albastri rupti,un maieu alb larg cu volanase si adiddasi albi NIKE.Parul il prind intr-o coada de cal si ca machiaj ma dau cu putin rimel si strugurel.
Imi iau un ghiozdan mic alb in care imi pun I-pad-ul,telefonul,castile ,banii si mancarea pe care o sa o iau de la bucatarie.
...................
Ma asez pe scaunul pe care il nimeresc si ma fac comoda.Imi scot un Snickers si incep sa infulec.Da,am plecat de cateva minute de acasa,dar imi este foame.Termin de infulecat si imi scot telefonul si castile,pornind muzica.
Sunt zguduita de doua maini mici si finute,care ma zguduiau cam tare.Deschid ochii somnoroasa si dau de o stewardesa care imi spune ca am ajuns la destinatie.Imi iau bagajele si cobor din avion,unde ma astepta mama.
Coboram din masina si in fata mea se intinde un teren imens,unde se afla ditamai vila o gradina foarte frumoasa si o piscina.Imi iau bagajul in mana si inaintez cu emotii spre vila.Mama bate de cateva ori in usa,iar aceasta se deschide,aparand un barbat musculos,imens care ma facea sa ma simt ca un pitic de gradina.
-Buna Paul!Ea este fiica mea,Vanessa si va sta cu noi vara asta!spune mama.Dap, am incheiat anul cu balul ala.Mai erau cateva zile de scoala,dar mami m-a scutit de chin.
-Buna Andreea!Buna Vanessa!ma saluta Paul
Intram in casa,dand de un hol imens,alb cu mii de tablouri in care apareau fete si baieti.Erau asezate pe ici pe colo si cateva masute albe pe care erau asezate vaze cu flori.
Intru in living si pe canapea stateau cinci baieti,care jucau jocuri video si tipau.Of,daca am a sta toata vara cu ei ,sunt terminata.
-Baieti!Striga mama autoritar ,iar maimutoii se opresc din ce faceau,ridicandu-se de pe canapea si punandu-se in fata mea si a mamei.Ea este fica mea,Vanessa!ma prezinta mama.Ma uit mai atenta la baieti si ii zaresc pe Zayn,Louis si Niall.Deci,vara o s-o petrec alaturi de ei?Super!
-Mama,o sa imi petrec vara alaturi se aiuritii astia?o intreb pe mama si ea aproba .Super!spun zambind
-Haide aici,puiul mamii blond!ii spun lui Niall,imbratisandu-l.Si tu mircovarule!Ii spun lui Louis.Haide aici,amorezule!ii spun lui Zayn.Acum stateam imbratisati,in timp ce ceilalti se uitau la noi ca la felul paispe.
Buna dragilor!Ce faceti?Bine?Sper ca va placut capitolul
Kiss
CITEȘTI
Accidental call Skype
FanfictionVanessa Hudgens-o fata normala cu vise mari. Niall Horan-membru 1D. Printr-un simplu apel pe Skype devin prieteni de nedespartit. Aflati ce se va intampla, doar citind cartea. Cover by AndraB_69