P.O.V Louis
Vanessa isi lasa incet capul pe umarul meu adormind.Imi inconjoara talia cu mainile ei micute,curand respiratia ei devenind linistita,semn ca a adormit.Era foarte obosita fetita,dupa episodul de groaza prin care a trecut.Limuzina porneste,ducandu-ne la casa 1D.Nu o duc acasa la ea,fiindca poate parintii ei sunt acasa.
In fata mea,Eve o priveste pe Vanessa cu ingrijorare si blandete,iar Zayn ....ei bine ,el o priveste pe Eve.
..............................
O iau pe bruneta in stil mireasa,ducand-o in casa.Deschid usa cu greu,fiindca blonda si frezatul sunt prea ocupati sa se inghita unul pe altul.Aparent,cat a durat drumul pana aici,porumbeii s-au cuplat si acum au chef sa se imperecheze.
Revenim,urc scarile cu frumoasa adormita in brate si cum nu puteam sa ajung linistit in camera mea,ma ciocnesc se Harry.
-Salut frate!La ora asta se vine acasa?intreaba acesta si privirea ii cade pe frumoasa bruneta din bratele mele
-Lasa-ma cretule!spun nervos
-Dar ai chef de distractii?continua el conversatia...acum chiar ma calca pe nervi
-Lasa-ma dracului in pace!tip la el nervos si plec in camera mea.O asez cu grija pe pat,ii dau pantofii jos din picioare si o invelesc cu plapuma.Ma schimb si eu ,ma asez pe pat si adorm.
P.O.V Vanessa
Ciripitul vesel al pasarelelor si razele luminoase ale soarelui m-au trezit instant.Ma ridic in fund si ma uit prin camera.Asta nu este camera mea,nu miroase ca mine,nu am un porumbel impaiat si nu am o rezerva de morcovi.Unde naiba sunt?M-a rapit cineva?Ma uit la corpul meu si inca aveam rochia de bal pe mine.Ihu!Ce bine!Macar nu am fost violata.Aud o usa deschizandu-se si in raza mea vizuala apare un Louis zambaret,la bustul gol cu o pereche de pantaloni de trening pe el.In maini avea o tava plina cu mancare ,cu pizza si hamburger.
-Buna dimineata,frumoasa adormita!spune acesta amuzant si lasand tava cu mancare in poala la mine
-Neata!Unde sunt?ii raspund zambind
-La mine acasa!spune.Mananca!imi spune calm.Iau o felie de pizza si incep a manca.
-Cum ajuns aici?Si unde este Eve?il intreb,asteptand nerabdatoare sa aud raspunsurile
-1.Eu te-am adus si 2.A dus-o Zayn mai devreme acasa!imi raspunde.
-Am terminat!spun zambind,referindu-ma la mancare.
...........................
Ajung in fata casei si totul era normal.Tot ce sper este sa nu fiu interogata de frati-miu.
-Mersi ca mai adus!Mai vorbim!ii spun lui Louis si il pup pe obraz.
Ies din masina si ma indrept cu pasi lenti spre casa.Intru si inchid usa.Inaintez spre living unde statea Chris care se uita la un meci de fotball.Din bucatarie se auzeau doua voci care discutau.
Din bucatarie ies mama si tata,care opresc conversatia cand ma vad pe mine.
-Dom'soara,unde ai fost toata noaptea?intreaba mama autoritara.Lasa asta,am o surpriza pentru tine!spune zambind
-Care?intreb nerabdatoare
-Vei merge cu mine in turneu !spune mama zambind.Dap,mama este dansatoare si este coregrafa mai multor trupe si vedete,printre care Bieber,1D si multi altii.
-Serios?o intreb plictisita
-Acum treci si fa-ti bagajele!imi spune
Buna dragilor!Ce faceti?Va placut capitolul?Sper ca da.
Ce vedeta/trupa credeti ca va intalni Vanessa in turneul mamei ei?
Kiss
Paste fericit dragi cititori
CITEȘTI
Accidental call Skype
FanfictionVanessa Hudgens-o fata normala cu vise mari. Niall Horan-membru 1D. Printr-un simplu apel pe Skype devin prieteni de nedespartit. Aflati ce se va intampla, doar citind cartea. Cover by AndraB_69