7.Fratioare!

1.2K 66 12
                                    

La media este fratele Vanessei, Chris.

P. O. V VANESSA
Nu imi vine sa cred! Eve a avut primul sarut cu o vedeta, iar eu nu,,,,..... viata-i nedreapta, asta e. O las pe Ev cu fanteziile ei deocheate(AndreeaBuzila2 asa faci si tu😜😜😜😜) si ies din curtea scolii. Ma indrept spre casa mea, cand un infumurat si fitos ma opreste. Stati sa va luminez, acest infumurat este nimeni altul decat Bad-boy-ul scolii, si totodata cel mai popular baiat din scoala. Ihh, nu pot sa il suport. Deloc! Pur si simplu ma calca pe nervi.

-Buna babygirl! Spune zambindu-mi cat se poate de seducator. Asta a iesit pa agatat... 😂😂. Nu o sa-i mearga cu mine.

-Acum ai devenit pedofil sau ce?? Il intreb facand referire ca mi-a spus babygirl.

-Niciun buna sau ceva? Intreaba

-Nup. Asa ca the rog lasa-ma in pace! Spun si imi continui drumul

-Ma intrebam... Incepe el

-Sa pleci si sa ma lasi dracului in pace! Continui eu propozitia.

-Ai vrea sa mergi cu bine la bal?intreaba cu speranta in glas. El, cel mai popular baiat din scoala, m-a invitat pe mine la balul ce va avea loc sambata viitoare? El isi bate joc de mine cumva? Este o singura cale sa aflam.

-Tu glumesti? Dupa ce ai ras de mine si ti-ai batut joc, mai vrei sa uit totul si sa merg cu tine la bal? Il intreb 

-Da. Spune sec

-Ei bine,continua sa visezi fitosule! Spun si il las cu ochii in soare

-Vanessa, am o intrebare pentru tine. Spine el

-Spune. Spun plictisita

-Ai partener, de mai refuzat? Intreaba curios. Aici m-a prins. Nu m-am gandit nicio clipa la asta. Gandeste capule! Gandeste!

-Da! Am! Si pot sa te asigur ca este cu mult mai bun decat ttine!spun increzatoare

-Da? Abia astept sa il vad sambata la bal! Spune si cu asta pleaca lasandu-ma cu ochii in soare.

Acum ce ma fac? El se asteapta ca sambata sa vin cu asa-zisul partener care nu exista. M-am aars.

Las gandurile astea deoparte si intru in casa, ei bind cat am discutat cu fitosul ala, am ajuns acasa. Intru in living si mirosul de clatite ma intampina. A venit mami?

-Mama! Tata?Ati venit? Intreb

-Nu au venit! Dar in schimb am venit eu! Spune o voce din spatele meu. Chris.

-Fratioare! Spun si ii sar in brate. Bun, acest tip este fratele care este la facultate.

Hei! CE faceti? Va placut capitolul? Ce credeti  ca va face Vanessa in legatura cu partenerul imaginar?

Kiss

Accidental call SkypeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum