6.Intalnire intamplatoare.

1.4K 73 6
                                    

P. O. V VANESSA
Razele calduroase ale soarelui intra prin perdele subtire ale geamului, tinta lor fiind fata mea.Ma ridic lenesa din patul meu moale si ma indrept spre baie pentru realizarea  rutinii zilnice de dimineata . Imi day putina apa pe fata pentru a-mi reveni din starea de somnolenta. Ies din baie si ma indrept spre sifonier , pentru a-mi alege o tinuta potrivita pentru o zi la scoala, fiind vara si sproape sfarsitul scolii aleg:in tricou cu maneci scurte si cu imprimeuri, o pereche de pantaloni scurti(dar decenti) albi si LA incaltaminte aleg o pereche de bocanci negri si lungi. Parul il prind intr-o coada de cal si ma dau cu putin rimel.

Iau micul ghiozdan cu cartile in el si cobor jos, in bucatarie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iau micul ghiozdan cu cartile in el si cobor jos, in bucatarie. Iau un mar din fructiera si parasesc locuinta, inchizand usa in urma mea si incuind-o. O iau la pas pe scoala, mancand cu pofta din marul pe care am apucat sa il iau inainte sa plec,tinand cont ca nu am plecat nimic azi-dimineata. Ajung in curtea scolii , uitandu-ma prin multimea de elevi, in speranta de a o vedea pe Ev, dar fara rezultat. Suparata ca nu am gasit-o pe prietena mea, ma indrept spre intrarea scolii, tinta mea fiind cclasa.Intru si ma asez in banca under stateam de obicei cu Ev. Se suna, acum asteptand sa soseasca profesoara. Usa se deschide, iar noi ne ridicam crezand ca este profesoara, dar in locul ei intra o blonda, blonda mea preferata. Eve. Se indreapta se mine si se aseaza in banca.

-De ce ai intarziat blondino? O intreb sperand sa aflu cat mai repede ce a retinut-o

-Eu.. Nu apuca sa spuna ca intra profesoara in clasa si incepem ora. Serios!!? Nu putea sa mai astepte putin profa,? Asa aflam mai repede ce imi ascunde Ev...

Ora s-a terminat cu greu, plictisindu-ma dupa fiecare cuvant rostit de profesoara. O vad pe blonda cum iasa repede din clasa. Asta ascunde ceva. Ma ridic din banca si ma duc dupa ea.Pe holuri nu o vad asa ca singura optiune este curtea liceului. Ma uit printre liceeni si o vad stand langa copacul nostru preferat. Ma indrept intr-acolo.

-Ce ai patit blondo? O intreb si ea tresare speriata

-E.. Eu.. Nu am patit nimic! Spune balbaindu-se

-The cunosc prea bine. Spune ce ai de spus!  spun pe in ton autoritar

-1Ok.spune si ofteaza. Ma indreptam spre scoala, ca de obicei mintea mea fiind cu totul pe alta pplaneta.Mergeam si ciocnesc de in baiat. Ma ajuta sa ma ridic si era.... Era.. Era chiar Zayn Malik! Spune zambind.

-Ala din One Direction? O intreb

-Da. Revenim. el fugea de niste fane care in fugareau. Ca sa nu I'll gaseasca fanele, m-a... M-a.. Incearca sa spuna ea dar se blocheaza

-Te-a?? O intreb curioasa

-M-a sarutat! Spune rapid atingandu-si buzele cu degetele ei finute.

Heya pandicorni!ce mai faceti dragilor? VA placut acest umil capitol?? 😊😊😊

Ce credeti? Ca Zayn se va indragosti de Ev??

Kiss

Accidental call SkypeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum