P.O.V Vanessa
Autobuzul taberei se opreste,iar eu fug rapid spre minunata iesire facand contact cu aerul proaspat de padure,munte sau unde om fi si tantari.Ugh!Si libertate!Insfarsit am scapat de imbulzeala din autobuz si de baietii aia perversi-dar stim cu totii ca nu il intrec pe Styles-.Doamne!Parca erau intepati in fund.Nu stiu ce aveau in gand,dar nu aveau ganduri tocmai bune.
Imi iau bagajul in mana si il urmez pe barbatul ala de la aeroport.Ma ajunge si Eve,intr-un sfarsit si pornim spre cabanuta unde vom sta amandoua.
Ne instalam in cabana si incepem sa vorbim despre tot ce se poate si despre tot ce ne vine in minte.Pana la urma,ideea asta de a ne trimite in tabara,ce se poate intampla rau?
P.O.V Louis
Urasc atunci cand Simon se comporta cu noi de parca am fi copii,iar acum ne obliga sau ne taraste intr-o tabara de vara pe undeva prin California.Bagajele sunt facute,iar noi suntem deja in incinta taberei.Ugh.Suntem intampinati de sute de tipete venite din partea miilor de fani ce se aflau in rahatul asta de tabara.Inaintam,cu greu,prin Oceanul Atlantic format de fane si ajungem in fata unei cabane imense facuta din lemne -Bineinteles ca este facuta din lemne,cap sec.Uneori ma intreb,fetele stiu ce minte ingusta ai?.......Si a revenit minunata mea constiinta.Si eu care credeam ca te-am pierdut in clasa a 5 a..Ai vrea tu.Am fost aici tot timpul,chiar si in momentele in care as fi dorit sa dispar...Haha,ce amuzant.
-Bun venit baieti!ne intampina o voce calduroasa de barbat.Ne intoarcem cu totii cu fata spre barbatul ce statea falnic in fata mea.Sper sa va simtiti bine in tabara.spune,apoi ne conduce in noile "case" in care vom.sta o vara intreaga..ugh.Eu cu Zayn vom sta intr-o cabana,iar ceilalti trei se vor descurca ei cumva.
P.O.V Vanessa
Merg alaturi de Eve spre cantina,din cate am inteles.Intram in cladirea plina cu mancare si uite cum am ajuns in rai.Pe cateva mese erau asezare mii de feluri de mancare,care mai de care mai gustoase.Si eu care credeam ca nu au un pic de mancare si o sa infulecam numai gandaci.Las gandurile deoparte si chitai fericita.Iau o farfurie si incep sa pun in ea tot felul de mancare care il vad in fata ochilor mei.Ma asez la masa unde ma astepta blondina mea .Pun cu greu miile de farfurii pe masa si incep sa ma indop cu mancare.Na,mami ce mai spui?Nu esti aici ca sa imi interzici sa nu mananc.
Dintr-o data toate fetele din sala plus cativa baieti incep sa tipe de parca vine sfarsitul lumii.Si-acum stiu de ce ,au venit..1D?Au venit si ei?
Vad cum repede de Styles se agata o fata imbracata cam sumar.
Hey scumpilor!Sper ca va placut capitolul.
Cum credeti ca vor reactiona baietii cand le vor vedea pe fete?
Kiss
CITEȘTI
Accidental call Skype
FanfictionVanessa Hudgens-o fata normala cu vise mari. Niall Horan-membru 1D. Printr-un simplu apel pe Skype devin prieteni de nedespartit. Aflati ce se va intampla, doar citind cartea. Cover by AndraB_69