P.O.V Eve
Ma desprind din al doilea sarut daruit de Zayn,din cauza lipsei de aer.Ma uit in ochii lui ciocolatii,care imi aduc aminte de ciucalata 😂😂😂.Ii zambesc,luandu-l de mana si tragandu-l in sala balului.Odata intrati,toate privirile se intorc asupra noastra,unele pline de venin,altele pline de duiosie si simpatie.
-Ce cauta Zayn Malik cu tine?aud o voce pitigaiata ce imi sparge timpanele.Ma intorc si vad o blonda cu ochi albastri,cu fondul de ten cam exagerat.Machiaj,o tona,ruj rosu.Imbracata intr-o rochie roz,cu o palma sub fund si o pereche de pantofi cu tocul cat zgarie norii.
-A venit la bal sa ma insoteasca!spun mandra
-Ahh!Ba nu,aici gresesti!A venit pentru mine!spune apucandu-l pe Zayn....
-Aici gresesti Leah!spun...copii uitati cum o cheama pe frumoasa pitipoanca
-Blondo,lasa-ma!ii spune Zayn blondei din fata lui
-Cum adica?Nu am voie sa imi tin iubitul de mana?intreaba aceasta fluturandu-si genele false
-Scumpi,te-a respins!E al meu!Asa ca pleaca!ii spun ranjind,iar aceasta pleaca nervoasa,aruncandu-mi priviri nervoase,care ar fi reale,m-ar omori.
-Mersi !spun satenul din fata mea,zambind
P.O.V Vanessa
Valsul a inceput de cateva minute,iar eu cu Louis am iesit pe ring,din plictiseala.In celalat capat al ringului,se afla Josh,stand nervos si scotand aburi pe nas si urechi.
-Baiatul ala e gelos!imi sopteste Louis la ureche
-Stiu!ii raspund zambind
Il vad pe Josh apropiindu-se nervos de noi.E cam gelos baiatu',dar nu ai ce face.Actionand rapid,imi lipesc buzele de ale lui Louis,formand un sarut dulce,plin de dorinta.Buzele lui se miscau in sicron cu ale mele.Ma trage mai aproape de el,adancind sarutul.Cand revenim pe pamant,Josh era plecat.
-Iti aduc ceva de baut?intreaba satenul cu ochi albastri,din fata mea,care cand ma saruta ma duce in rai
-Da!ii raspund zambind.Acesta pleaca spre masa cu bunataturi.Ma intorc si dau de Josh care statea in fata mea ranjind.
-Fetita a ramas singura?intreaba batjocoritor
-Lasa-ma Josh!spun morocanoasa,dar acesta nu ma asculta.Ma prinde de mana si ma taraste pana in baia fetelor,unde ma lipeste de un perete.Incepe sa imi sarute gatul,numai atingerea lui provocandu-mi scarba.Isi lipeste mainile de fesele mele,stragandu-le.E gata,voi fi violata!!
P.O.V Louis
Iau cele doua pahare de suc in mana,indreptandu-ma spre locul unde a ramas frumoasa mea satena.Ajung acolo,dar nu dau de ea.Ma uit prin sala,dar nu o vad.Incep sa merg disperat prin multimea de adolescenti,in cautarea ei.Nici nu imi dau seama,cand ma trantesc de un om.
-Frate ce ai patit?intreaba ingrijorat Zayn
-Si Vanessa unde-i?intreaba Eve
-Nu stiu!spun trist
-Unde ai vazut-o ultima oara?intreaba blonda si ii arat locul.Descrie-mi ultima data cand au vazut-o!spune aceasta
-Pai,statea in fata mea zambind.In jurul nostru,mii de oameni dansau,iar baiatul ala Josh,parca ne privea urat.spun
-Josh era acolo?intreaba ingrijorata si eu aprob.
Eve incearca sa treaca prin multimea de adolescenti,ajungand la baia fetelor?Din inauntru se auzea plansete.Deschide usa si o gaseste pe Vanessa plangand si pe tipul ala calare pe ea...fara sa stau pe ganduri,il iau si il trantesc pe jos,dandu-i pumn.
-Esti bine?o intreb si ea aproba,inca zambind.O iau in brate in stil mireasa si iesind din baie.
-Ve fi a mea!tipa tipul ala din baie care a incercat sa o violeze pe Vanessa
Ce faceti dragilor?Bine?
Sper ca va placut capitolulCe parere aveti despre seara balului?
Kiss pandicorni
CITEȘTI
Accidental call Skype
FanfictionVanessa Hudgens-o fata normala cu vise mari. Niall Horan-membru 1D. Printr-un simplu apel pe Skype devin prieteni de nedespartit. Aflati ce se va intampla, doar citind cartea. Cover by AndraB_69