Cameron POVAls ik wakker word ligt Rose met haar hoofd op mijn borst en zit ze als een aapje om me heen geklemd. Ik span mijn armen die om haar heen zitten net iets meer aan en er verschijnt een glimlach op haar gezicht.
'Good morning sweetheart.' zeg ik.
'Goeiemorgen.'
Als ik uit bed wil stappen gaat ze bovenop me liggen. 'Wat doe je?' vraag ik lachend.
'Ik ga bovenop je liggen zodat je niet weg kan.' Ze heeft haar benen langs mijn lichaam en haar handen en hoofd op mijn borst. Toch sta ik op en ze blijft als een aapje om me heen hangen terwijl ik naar de keuken loop om ontbijt te gaan maken. Ik zet haar neer op het aanrecht en geef haar een snelle kus en loop dan naar de koelkast om de eieren te pakken. Rose trekt haar knieën op en wrijft in haar ogen terwijl ze wakker wordt en ik kan niks anders zeggen dan dat dat er ongelofelijk schattig uitziet. Ik rooster een paar broodjes en scrumble een aantal eieren en maak er dan 2 ontbijtjes van. Ik zet de bordjes op tafel neer samen met 2 mokken thee en Rose gaat aan tafel zitten. Ik schuif ook aan en we beginnen aan het ontbijt.
'Lekker geslapen?' vraag ik.
'Heerlijk.' zegt ze met een glimlach op haar gezicht.
Helaas moeten we ons haasten omdat we over 20 minuten in de eerste les moeten zitten en we als we te laat komen er 2 uur nakomen bij het ene uur opkomen.
Rose POV
Ik kleed me snel om en besluit om maar gewoon een beetje concealer op te doen om m'n wallen weg te werken en een beetje mascara om wat wakkerder te lijken. Ik kam m'n haren en laat ze los over m'n schouders vallen. Inmiddels heb ik nog 2 minuten om naar het lokaal te rennen. Cameron trekt z'n schoenen aan en ik trek hem mee naar het lokaal waar we scheikunde hebben.
De lessen gaan sneller dan verwacht, maar dan moeten we nog een uur nakomen. Nate, Aiden, Cameron en ik zijn de enigen die moeten nakomen en zitten met z'n vieren in een leeg lokaal. Mevrouw McKeen is net weggelopen om koffie te halen, maar de hele school weet dat ze dan niet meer terug komt tot de laatste 5 minuten van het uur. We moesten verplicht allemaal in een andere hoek van het lokaal zitten, maar nu ze weg is maakt dat toch niet meer uit. Nate en Aiden gaan naar de kantine en Cameron en ik blijven samen over.
'Ga je mee een over het schoolplein lopen?' vraagt Cameron.
'Sure.' zeg ik met een glimlach op m'n gezicht.
Onderweg naar buiten slaan we een gangpad in en dan zien we mevrouw McKeen lopen. Ik gil heel kort en dan pakt Cameron mijn pols en trekt me mee de kast van de conciërges in. Hij duwt me tegen de muur aan en blijft dicht tegen me aan staan met z'n hand tegen m'n mond. Hij houdt een vinger voor z'n lippen als teken dat ik stil moet blijven. Als we betrapt worden moeten we de hele aankomende week nakomen. Hij haalt langzaam zijn hand van mijn mond en we luisteren naar de hakken van mevrouw McKeen die door de gang klikken. Als ik er zeker van ben dat ze weg is ontspan ik.
Cameron POV
Mevrouw McKeen is weer weg en ik merk dat Rose zich ontspant. Ze kijkt me recht in mijn ogen aan en zo blijven we staan voor wat wel 2 uur lijkt te duren. Rose gaat op haar tenen staan en brengt haar gezicht dichter bij dat van mij. Het duurt niet lang voordat ik haar zachte lippen tegen die van mij voel en ik ga meteen mee in de kus. Ik til haar op waarna ze haar benen om mijn middel slaat en de kus verdiept. Na een zoen vol passie laat ze zich langzaam weer zakken en kijkt me even aan. Dan pakt ze m'n hand en rent de school uit het schoolplein op. Ik was helemaal vergeten dat dat was wat we zouden gaan doen. Als ik bij haar was kon ik eigenlijk alleen nog maar aan haar denken en aan niks anders. Ze is zo perfect! Ik moet er snel voor zorgen dat ze officieel de mijne is.
Rose POV
We lopen hand in hand over het lege schoolplein en voordat ik het weet hoeven we nog maar 10 minuten na te komen. We rennen terug de school in naar het lokaal waar we zaten en kwamen 1 minuut voor mevrouw McKeen het lokaal binnen net na Nate en Aiden. Zonder dat ik het door had hielden we nog steeds elkaars hand vast en toen ik door had dat het Nate en Aiden opviel liet ik snel Cameron's hand los. Ze schoten beide in de lach.
'Jullie mogen best elkaars hand vast houden hoor.' zegt Nate
Ik voel dat ik rood word en loop snel naar de tafel waar ik aan het begin van dit uur had gezeten. Ik pakte mijn telefoon en besloot om mijn beste vriendin, Nina, van toen ik nog in het gastgezin zat te appen. Ik moest aan iemand vertellen hoe ik me voelde, het liefst aan iemand die Cameron niet kent. Nina was de perfecte persoon. Ik miste haar oprecht heel erg, maar zocht afleiding in mijn nieuwe leven en in Cameron.
(N=Nina en R=Rose)
R: Heeyy girl, ik moet je echt even bijpraten over mijn veel te knappe, leuke en geweldige kamergenoot.
N: Hii, tell me everything! Wacht, kamergenoot? Als in; een jongen?
R: Ja, een jongen. Hij heet Cameron, heeft de perfecte spieren (inclusief sixpack) en is super lief voor me.
N: OMG Rose! Hij klinkt echt als de perfecte jongen!
R: Ja! Ik wil echt heel graag een relatie met hem, maar ik wil niet degene zijn die de ander vraagt weet je wel.
N: Snap ik.
R: Shit, docent komt. Ik moet gaan
N: Okay, vnv facetime?
R: Jaaa, ik app wel hoe laat
N: Super, byyeeee
R: Adjeuhh
De docent komt het lokaal binnenlopen en we mogen weer gaan. Cameron en ik gaan naar ons appartement en ik begin meteen aan mijn huiswerk. Ik wil het zo snel mogelijk af hebben, zodat ik de rest van het weekend met Cameron kan doorbrengen. Ik kan nu al niet meer wachten.
JE LEEST
Rose [COMPLETED]
Teen FictionRose, een meisje dat naar een kostschool gaat en een kamer moet delen met een jongen. In dit boek lees je hoe haar leven volledig verandert na deze onwaarschijnlijke gebeurtenis. --------------------------- #197 : 16/02 #188 : 17/02 #143 : 1...