Zeven

362 16 0
                                    

Rose POV

Na een hele gezellige middag op het strand gaan we terug naar ons appartement. Cameron loopt naar de badkamer om te gaan douchen en ik ga met m'n haar bezig. Dat is denk ik nog wel het grootste nadeel aan naar het strand gaan. Het zeewater maakt je haar helemaal stroef en het duurt eeuwen voordat je eindelijk door alle klitten heen bent. Als ik eindelijk alle klitten uit mijn haar heb is Cameron klaar met douchen en kan ik de badkamer in. Ik neem een lange warme douche en nadat ik mijn haar 3 keer heb gewassen is eindelijk al het zout er uit. Ik besluit een haarmasker te gebruiken om het goed te verzorgen en voordat ik het weet sta ik al weer 45 minuten onder de douche. Ik stap de douche uit, droog mijn haar en lichaam en loop naar de kledingkast om een outfit uit te zoeken. Uiteindelijk besluit ik te gaan voor een zwarte velvet playsuit en rosé gouden hakken. Aangezien we uit gaan doe ik een donkerrode lipkleur op en zet ik mijn oogschaduw net iets donkerder aan. Mijn haar krul ik losjes en laat ik over mijn schouders vallen.

Cameron draagt een spijkerbroek met scheuren in een lichtblauwe jeans kleur en een net iets te klein wit t-shirt waardoor zijn spieren heel mooi uitkomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Cameron draagt een spijkerbroek met scheuren in een lichtblauwe jeans kleur en een net iets te klein wit t-shirt waardoor zijn spieren heel mooi uitkomen. Ik weet nog steeds niet hoe hij het zich ooit kan veroorloven maar de schoenen die hij draagt zijn het nieuwste model zwarte Yeezy's.

Als we dan beide eindelijk klaar zijn gaan we richting de club. Ik besluit mijn mobiel thuis te laten aangezien ik toch de hele avond bij Cameron zal zijn. Hij heeft wel z'n mobiel bij zich, dus ik hoef me nergens zorgen om te maken.

Als we bij de auto aankomen opent hij mijn deur en stapt vervolgens zelf in aan de bestuurderskant en start de auto.

'Je ziet er echt prachtig uit.' zegt Cameron voordat hij wegrijdt.

'Jij ziet er ook goed uit.' zeg ik met een glimlach op m'n gezicht.

De rest van de rit blijft het relatief stil en staat de radio volop aan. We zingen mee met de bekende nummers en voor ik het weet zijn we bij de club. Het is vandaag zaterdag dus we mogen tot 3 uur we blijven.

Bij de ingang staat Cameron erop dat hij betaalt voor de kaartjes en de drankjes. De muntjes voor de drankjes zijn vanavond zelfs rood en hartvormig. We lopen verder de eerste ruimte in en zien al een heleboel mensen dansen. Ik pak Cameron's hand en trek hem mee de dansvloer op om te gaan dansen. Ik ga maar gewoon een beetje met mijn heupen heen en weer totdat ik door krijg dat Cameron echt heel goed kan dansen.

'Ik wist helemaal niet dat je zo goed kon dansen.' schreeuw ik in zijn oor.

'Ik dans al sinds mijn 6e.' schreeuwt hij terug.

'Ik sinds mijn 5e.' schreeuw ik dan. Ik heb dansen altijd al geweldig gevonden. Ik ben op mijn 5e begonnen met ballet, daarna overgestapt op Jazz Ballet en daarna op Hip Hop.

'Kom eens.' zegt hij dan. Hij pakt mijn hand en neemt me mee naar buiten.

'Wat voor stijlen dans je?' vraagt hij dan.

'Eigenlijk bijna alles, jij?'

'Ik eigenlijk ook. We moeten echt een keer samen dansen!'

'Lijkt me heel erg leuk, maar zullen we weer naar binnen gaan?' vraag ik met een glimlach op mijn gezicht.

'Ja kom.' zegt hij lachend.

We lopen terug naar binnen en hebben een geweldige avond. Rond half 3 gaan we de club uit en lopen we terug naar zijn auto. We hebben besloten om beiden nuchter te blijven, maar Cameron rijdt aangezien het zijn auto is. Als we aankomen bij mijn auto doet hij net als altijd eerst de deur aan de passagierskant open voor mij. Voordat ik me op de stoel laat zakken kijk ik hem in zijn ogen aan.

'Bedankt voor vanavond Cam.' zeg ik dan en daarna geef ik hem een snelle kus. 'Ik vond het heel erg leuk.'

'Ik ook.' zegt Cameron.


Cameron POV

Dit was zonder twijfel de beste Valentijnsdag ooit! Als we weer aankomen bij ons appartement is het keihard aan het regenen. We rennen naar binnen en als we het gebouw binnenlopen horen we gedonder en vlak daarna een flits. Het is aan het onweren. We gaan naar ons appartement en Rose gaat meteen naar de badkamer om een douche te nemen, een beetje op te warmen van de regen en zich klaar te maken om te gaan slapen. Als ze de badkamer weer uitloopt is ze slechts gekleed in haar ondergoed en ik kan het niet laten om haar aan te staren.

'Cam, mag ik een trui van jou lenen?'vraagt Rose. 'Die zijn lekker groot en warm.'

'Natuurlijk.' ik gooi een trui naar haar toe en ze trekt hem aan waarna ze op haar bed een beetje met haar mobiel zit te klooien.

Ik loop naar de badkamer en neem zelf ook een douche. Als ik de douche uit stap is het alleen maar erger gaan onweren. Ik loop de badkamer uit en ga in mijn boxer op mijn bed zitten. Ik ga nog even op mijn telefoon en besluit een van m'n beste vrienden een appje te sturen.

(N= Nash, C=Cameron)

C - Hey dude, hoe is t?

N - Hey Cam, beetje lonely maar verder goed hoor.

C - Weer geen chick kunnen fixen voor Valentijn?

N - Nee, jij ook niet zeker?

C - Oh jawel. Ze is echt geweldig man.

N - Lekker bezig man.

C - Moet gaan man.

N - Ok, doei.

Ik leg mijn telefoon weg en kijk naar Rose die helemaal verstopt onder de dekens zit te klappertanden.

'Rose, heb je t koud?'

'J - Ja.'

'Ben je bang voor onweer?'

Ik zie de deken bewegen van haar hoofd dat knikt.

'Kom eens hier.' zeg ik waarna ik mijn deken omhoog houdt.

Ze komt langzaam onder de deken vandaan en komt bij mij op bed liggen. Ik sla mijn arm om haar heen en ze komt dicht tegen me aan liggen. Ik voel haar hele lichaam trillen.

'Rustig maar, je warmt zo vanzelf op.' zeg ik om haar gerust te stellen. 'Ga maar slapen.'

Vervolgens geef ik haar een kus op haar hoofd en merk ik dat de snelheid van haar ademhalen afneemt.

'Good night beauty.' zeg ik waarna ik ook mijn ogen sluit en met Rose in mijn armen in slaap val.

Rose [COMPLETED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu