Achttien

143 7 4
                                    

Rose POV

Inmiddels is de halve week rust over en zitten we in het vliegtuig richting Australië. De aankomende week hebben we 5 shows in Sydney en elke dag zullen we moeten repeteren. Daarna gaan we verder door Australië en vervolgens naar Nieuw Zeeland. Hierna hebben we 2 weken niks en dan gaan we naar Zuid Amerika om daar te toeren. We beginnen in Brazilië en gaan daarna verder door de rest van Zuid Amerika en vervolgens een maand later ook nog Noord Amerika en Canada. Dan hebben we helaas een jaar lang gewoon school. Gewoon saaie schooldagen, maar dan wel met veel repetities en dansen tussendoor. Dit zal waarschijnlijk weer in Los Angeles zijn. Maar dat duurt allemaal nog even. Eerst deze vlucht doorkomen en Australië en Nieuw Zeeland door.

Ik ben deze hele vlucht al afleveringen van Pretty Little Liars aan het kijken. Die serie is zo ongelofelijk verslavend. Ik kan het niet laten om aflevering na aflevering te kijken. Gelukkig vliegen we met Martijns jet mee en hoeven we niet over te stappen. Wel moeten we stoppen om te tanken, maar we hoeven het vliegtuig niet uit. Dit betekent dus uren lang Pretty Little Liars kijken. Yay!

20 afleveringen en wat slaap later zijn we aangekomen in Australië. Opnieuw, net zoals op elk vliegveld staat het vol met fans. Inmiddels beginnen Cameron en ik ook fans te krijgen. Mijn volgers op Instagram hebben met 250.000 toegenomen sinds ik bij Martijns shows dans. Cameron en ik zijn de enigen die elke keer met Martijn mee reizen. Hij wil er zeker van zijn dat ons niks gebeurt. Daar heb ik natuurlijk totaal geen problemen mee. Voor mij betekent dit dat ik elke vlucht in een privé jet mag doorbrengen, overal personeel naar mijn wensen luistert en ik altijd security bij me heb. Ik kan hier wel aan wennen denk ik. Altijd luxe hotels. Overal personeel en altijd security. Het is wel fijn.

Af en toe vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn geweest als Martijn ons nooit had ontdekt. Wat zou ik dan nu aan het doen zijn? Waarschijnlijk zou ik me druk maken om school en dromen over danse, maar het niet doen. Nu reis ik de wereld rond en dans ik elke dag. Ik verdien er zelfs geld mee en ik doe het samen met mijn vriend. Ik zou echt niet weten wat ik nog meer zou willen. Ik leid wel echt een luxe leventje nu. Elke nacht in super luxe hotels. Alles wordt betaald door Martijn ook al krijg ik echt heel goed betaald en ik doe de hele dag het gene dat ik het liefste doe. Dansen. Ik heb het op de een of andere manier gewoon voor elkaar gekregen om geld te verdienen met mijn hobby.

We zitten in de auto onderweg naar het hotel om een goede nachtrust te kunnen krijgen en zo min mogelijk last te hebben van een jetlag.

Als we aankomen hebben we opnieuw een super luxe kamer. Nou ja, dit is meer een appartement. Inclusief jacuzzi, sauna en zonnebank. Oh ja en we mogen gratis gebruik maken van de spa beneden, waar ik denk ik wel goed gebruik van zal gaan maken. Ik merk dat mijn lichaam wel nog steeds moet wennen aan al het dansen. Ik heb nog nooit zo intensief en zo veel gedanst.

Ik loop naar de badkamer om me even op te frissen en schrik me dood als ik zie wie daar staat. Het is Ethan.

'Hoe ben jij hier binnen gekomen?!' schreeuw ik.
'Ik heb zo mijn contacten.' Is zijn reactie.
'Rose, wat is er aan de hand?' vraagt Cameron als hij aan komt lopen.
Wanneer hij Ethan ziet staan rent hij naar me toe en trek me aan mijn pols achter zich.

'Rose, haal security.'

Ik ren naar buiten en naar het einde van de hal waar bij de lift de security staat.

'Ethan is in onze badkamer.'

Ze rennen voor mij uit naar ons appartement en trappen de deur in. Meteen gaan ze door naar de badkamer waar op dat moment Ethan Cameron een klap tegen zijn wang geeft. Cameron wil terug slaan, maar één van de mannen van de security trekt hem weg. Ze pakken Ethan, gooien hem het hotel uit en vertellen ons dat we Martijn moeten bellen.

Ik bel Martijn en leg hem samen met Cameron alles uit. Hij verzekert ons er van dat dit nooit meer zal gebeuren en dat hij er achter aan gaat.
Ik besluit om even de jacuzzi in te stappen om tot rust te komen. Ik trek mijn bikini aan, stap het heerlijk warme water in en sluit even mijn ogen.
Ik schrik op als ik een arm om me heen voel.

'Rustig maar, ik ben het.' Zegt Cameron, gevolgd door een kus op mijn hoofd.

Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en zo blijven we even zitten. Relaxend, in het heerlijk warme water van de jacuzzi. Ik heb meer van dit soort momenten nodig. Momenten van pure rust. Even niks om aan te denken. Even niks om me druk over te maken. Gewoon even helemaal niks.

Na ruim een half uur besluiten we om naar beneden te gaan om te eten. We besluiten om naar de McDonalds te gaan. Even een ouderwets lekkere hamburger en niet een diner waarbij ik schoenen draag die meer geld waard zijn dan mijn jaarlijkse inkomen.

We zijn dus opnieuw, of nou ja, nog steeds dood moe en gaan terug naar het hotel. We worden begroet door de portier en lopen de rustige lobby door naar de lift. Vervolgens gaan we helemaal naar boven en daar naar ons appartement. We lopen naar binnen en ik schop mijn schoenen uit, trek comfortabele kleding aan. Of te wel, een trui van Cameron. En plof op het bed.

Als ik bijna in slaap val duwt Cameron zacht tegen mijn schouder aan.

'Kom we moeten nog tanden poetsen.'

'Ik heb geen zin.'

'Kom op, je moet.'

Ik loop voor hem uit naar de badkamer, maar als ik de deur open schrik ik me dood.

Het enige wat ik nog kan doen is keihard gillen.

Rose [COMPLETED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu