Rose POV
Inmiddels is het een maand later. Het onderzoek naar de moordenaar van Ethan is nog steeds niet opgelost. Als het nog veel langer gaat duren ga ik denk ik maar eens zelf op onderzoek uit. Ik moet weten wie dit heeft gedaan. Ik weet alleen nog niet of ik diegene ga bedanken of uitschelden, maar dat zien we dan nog wel.
We zijn weer terug van de tour. De tour door Amerika is een jaar uitgesteld en we moeten nu dus gewoon weer naar school. Ik moet een kamer delen met Lucy en Hanna. Eigenlijk zou Kate ook een kamer met ons delen, maar ze werd door haar ouders verplicht naar huis te komen na de tour in Australië. Helaas is het contact met haar bijna volledig vervaagd. Ik spreek haar nooit meer aangezien haar ouders in Londen wonen en ik nu hier in LA zit. We hebben elkaars telefoonnummer wel, maar Kate moet heel veel inhalen op school en heeft dus weinig tijd voor wat dan ook.
Ik zeg trouwens dat ik een kamer met Hanna en Lucy moet delen, maar eigenlijk ben ik er wel heel erg blij mee. Ik kan altijd bij ze terecht met wat dan ook, ze zijn eigenlijk gewoon echt geweldig. Ik had liever een kamer met Cameron gedeeld maar ja. Cameron woont bij Martijn in. Zij zijn echt goede vrienden geworden de laatste tijd. Het voordeel hiervan voor mij, is dat ik altijd naar hem toe kan en altijd gewoon bij hem kan blijven slapen. Eerlijk gezegd slaap ik zo veel mogelijk bij Cameron.
Vandaag trek ik bij hun in en Cameron heeft geen idee. Het is vandaag een doordeweekse dag, wat inhoud dat hij er van uitgaat dat ik sowieso niet bij hem kan slapen. Vandaag hebben alle mannelijke dansers krachttraining. De hele danscrew is gevraagd om mee te gaan op tour met Demi Lovato na de tour door Amerika met Martin Garrix. Dit is een hele andere stijl en dit kunnen we allemaal wel, maar ze willen dus dat alle mannelijke dansers ons kunnen liften. Dit houdt voor hun dus in dat ze heel veel krachttraining moeten doen en dit geeft mij dus mooi de tijd om de verrassing voor te bereiden. Ik heb al mijn kleding en andere spullen al ingepakt.
Het plan is om gewoon al mijn spullen op de goede plek te gaan leggen en Martijn gaat me dan helpen om er voor te zorgen dat ik in Camerons kamer ben vlak voordat hij naar boven gaat om te gaan douchen.
***
Ik ben met een uber naar Martijn en Camerons huis gebracht en heb alles uitgestald. Hij kan nu elk moment thuis komen. Ik heb zo veel zin om hem te verrassen.
De deurbel gaat en Martijn doet de deur open. Ik hoof voetstappen op de trap en Cameron opent de deur.
'Surprise!'
'Heeyy, wat doe jij nou weer hier?'
'Nouuuu... ik trek bij je in. Als jij dat goed vindt natuurlijk.'
'Natuurlijk vind ik dat goed! Meer dan goed zelfs!'
Ik ren op hem af, spring in zijn armen en druk een kus op zijn lippen. Cameron trekt weg.
'Ik ben helemaal bezweet...'
'Don't care.'
Ik doe mijn benen om zijn middel en mijn armen om zijn nek en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Zo blijven we staan voor een periode die wel een uur lijkt te duren.
Ik laat hem los en duw hem van me af met een glimlach op mijn gezicht.
'Ga douchen jij, je stinkt.'
'Ik heb je gewaarschuwd.'
Lachend loopt hij naar de badkamer en na 5 minuten staat hij weer schoon en in schone kleren voor mijn neus.
'Zullen we gaan slapen? Ik ben dood moe van die training.'
Ik kijk op de klok en zie dat het al weer 11 uur is.
'Oke, ik kan ook wel wat slaap gebruiken.'
Ik kruip in bed en Cameron slaat meteen zijn armen om me heen. Ik kijk er nu al naar uit dat ik elke avond zo in slaap mag vallen en elke ochtend weer naast hem wakker mag worden.
*volgende morgen*
Ik word wakker doordat Cameron met zijn hand door mijn haar gaat. Hij stopt als ik hem even aan kijk.
'Good morning beautiful.'
'Nee, niet stoppen. Ga door.'
Hij lacht even en gaat dan verder waarna ik weer langzaam in slaap val.
Drie uur later wordt ik weer wakker. Cameron ligt niet meer naast me en ik hoor geluiden van FIFA beneden opgevolgd door Martijn en Camerons stemmen die schreeuwen en juichen om een goal. Ik trek snel een trui van Cameron over mijn hoofd en loop naar beneden.
'Wie heeft er gewonnen?'
'Cameron...' zegt Martijn een beetje teleurgesteld.
Ik geef Cameron een kus op zijn wang en loop dan door naar de keuken met de jongens achter me aan. Er staat een bord met een heerlijk ontbijtje voor me klaar. Het luxe leventje is echt heel chill. Martijns personeel kookt het ontbijt en we gaan elke avond uit eten. Ik moet wel naar school, maar dat is heel anders dan welke school dan ook.
Het schooljaar is opgedeeld in 4 kwartalen. Het 1e en het 3e kwartaal hebben we heel intensief lessen en het 2e en het 4e kwartaal hebben we alleen maar danslessen en dan is het enige wat we doen dagenlang dansen. Doordat we 2 van de 4 kwartalen heel intensief lessen hebben, kunnen we de andere 2 kwartalen dansen. Het is zwaar, heel zwaar, maar ook ongelofelijk leuk.
Ik eet snel mijn ontbijt op en sprint naar boven om me klaar te maken voor vandaag. Ik ga vandaag shoppen met Lucy en Hanna. Ik trek een highwaisted zwarte broek aan met scheuren. Daarboven een grijs Calvin Klein topje en een oversized spijkerjasje. Daaronder draag ik mijn Yeezy's die ik vorige week van Martijn heb gekregen. Mijn haar krul ik losjes en laat ik over mijn schouders hangen. Mijn make up houd ik basic met wat foundation, bronzer, mascara en rode lippenstift.
Ik ren weer naar beneden en hoor Martijn mij roepen.
'Rose! Er is iemand voor je.'
Ik loop naar de voordeur en schrik me rot als ik zie wie daar staat. Er staat een meisje met precies hetzelfde uiterlijk als dat van mij. Echt precies hetzelfde.
'Hey, ik ben Lily.'
JE LEEST
Rose [COMPLETED]
Teen FictionRose, een meisje dat naar een kostschool gaat en een kamer moet delen met een jongen. In dit boek lees je hoe haar leven volledig verandert na deze onwaarschijnlijke gebeurtenis. --------------------------- #197 : 16/02 #188 : 17/02 #143 : 1...