Rose POV
Inmiddels is de week al weer voorbij en is het al weer vrijdagmiddag. Vanavond heeft Martijn weer een show en zal Lily voor het eerst meedoen. Nou ja meedoen, ze doet alleen een deel mee. Het deel wat ze niet meedoet is al relatief gezien oud en dit hebben we haar niet geleerd. We hadden het haar wel aan kunnen leren, maar dit is de laatste show waarbij we dat deel zullen uitvoeren. Het haar aanleren zou dus zonde van de tijd zijn. Het laatste deel van de show zal ze gewoon bij Martijn staan. Inmiddels hebben ze ook op Instagram bekend gemaakt dat ze een relatie hebben. Gelukkig waren de meeste fans heel blij voor ze. Je kan haat natuurlijk niet vermijden als je zo bekend bent als Martijn, maar de meeste reacties waren positief. Gelukkig.
Het is al 5 uur. We gaan nu vast eten zodat we op tijd naar de locatie kunnen waar de show zal zijn. Ik heb eigenlijk geen idee waar dat zal zijn. Het enige wat ik weet is dat we nu naar een restaurant gaan waar ik heel erg blij mee ben want ik heb enorme honger.
"Cam! Schiet op, we gaan." Roep ik naar boven waar Cameron nog zijn haar aan het doen is.
"Ja, ik kom er aan." Roept hij terug.
"Ik blijf wel hier wachten, gaan jullie maar vast naar de garage." Zegt Martijn tegen mij en Lily. Hij houdt een klein sleuteltje naar voren. "Hier heb je de sleutel voor het sleutelkluisje. Pak de sleutels van de Jeep maar en stap maar vast in. Cam en ik komen er zo aan."
"Oké, tot zo." Zegt Lily. Ze pakt het sleuteltje aan en geeft Martijn een kus op zijn wang.
Onze spullen laten we staan in de hoop dat de jongens ze zo meenemen en wij lopen naar de garage. Er staan 4 verschillende auto's. Allemaal prachtig en hartstikke duur. We lopen naar het sleutelkluisje en openen hem om vervolgens de sleutels er uit te halen. Lily pakt ze en loopt voor me uit naar de Jeep.
"Zin in vanavond Lils?" Vraag ik terwijl ik de deur open doe en in de auto stap.
"Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ben ik echt heel zenuwachtig." Zegt ze. Je ziet de zenuwen in haar ogen en haar handelen. Ze heeft wel 5 keer gecheckt of ze wel echt alles bij zich heeft en ze heeft al miljoenen keren gevraagd of ik zeker weet dat onze haren en make up voor ons worden gedaan. Dat is wel echt heel handig hoor. We hoeven ons totaal niet druk te maken om make up of haar.
"Je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn. Je hebt niks om je zorgen over te maken."
Ik schrik op als er iemand keihard op de ramen klopt. Ik draai naar het raam en kijk recht in Camerons ogen die zijn gezicht tegen het raam aan geduwd waardoor ik mijn lach niet in kan houden. Ik draai het raampje naar beneden.
"Wat doe jij nou weer." Zeg ik lachend.
"Jou laten lachen duh.."
"Je bent lief."
Ik geef hem een kus en dan stapt hij naast me in. Cameron en ik zitten achter in en Martijn en Lily voor in. Martijn had zijn chauffeur kunnen laten rijden, maar hij wilde het liever zelf doen. Dan heb je toch iets meer een gevoel van vrijheid of zo. De terugweg zal er wel een chauffeur zijn. We zullen pas rond 4 of 5 uur hier weg gaan en dan val je gewoon in slaap in de auto. Of nou ja, ik val altijd in slaap en Cameron en Martijn zijn dan te moe om nog te rijden.
***
We zijn aangekomen bij het restaurant. Nou ja, of je het nou een restaurant kan noemen... Dat durf ik niet te zeggen. We gaan naar Chipotle. Niet bepaald gezond, maar wel heel erg lekker. We gaan met zijn allen aan een tafeltje zitten en worden constant onderbroken door fans die met Martijn op de foto willen. Fans zijn echt leuk, maar soms wil je gewoon even rustig eten of even een beetje privacy en dat is eigenlijk alleen thuis mogelijk. Zelfs thuis staan er fans bij de poort.
Wat wel echt leuk is is dat Cameron en ik inmiddels ook aardig wat fans hebben. Mensen willen nu ook wel eens met Martijn en Cameron of mij of ons allemaal op de foto. Het blijft een bijzonder iets om aangesproken te worden door mensen die met je op de foto willen en door mensen die heel veel van je weten. Het meest rare is nog dat jij niks van hun weet. Niet eens hun naam of hun leeftijd. Nu zeggen ze meestal wel hun naam en kan je meestal wel raden hoe oud ze zijn maar ja. Je snapt mijn punt.
***
Als we het eten op hebben rekent Martijn voor ons af en gaan we terug naar de auto. Inmiddels hebben enorm veel mensen ontdekt dat we hier zijn. Martijn heeft zijn beveiliging gebeld zodat we hier nog veilig uit kunnen komen. Chipotle heeft inmiddels ook de deuren voor ons gesloten zodat we nog een beetje rust hadden. Ook al stonden er super veel mensen voor de ramen, we konden nog even een soort van rustig eten.
De beveiliging wordt binnengelaten en Martijn gaat met ze praten over hoe we hier het best uit kunnen komen. De beveilig is met 6 mannen gekomen. Ze gaan gewoon met zijn allen om ons heen staan en begeleiden ons dan naar de auto die klaar staat. We kunnen niet verder met Martijns auto want dat zal niet veilig zijn in verband met de drukte. Een van de mannen van de beveiliging zal de auto terug brengen terwijl wij met de rest naar de locatie voor de show zullen gaan.
***
Als we aankomen bij de show moeten Lily, Cameron en ik meteen naar haar en make up om ons klaar te maken voor de show. Eerst make up, dan kleding en tot slot haar. Als we klaar zijn moeten we meteen door naar de show. Ik kijk naast me en zie Lily zenuwachtig naast me staan.
"You can do this Lils!" Zeg ik tegen Lily.
"We gaan beginnen!" Wordt er omgeroepen waarna we allemaal de coulisse uit lopen.
JE LEEST
Rose [COMPLETED]
Novela JuvenilRose, een meisje dat naar een kostschool gaat en een kamer moet delen met een jongen. In dit boek lees je hoe haar leven volledig verandert na deze onwaarschijnlijke gebeurtenis. --------------------------- #197 : 16/02 #188 : 17/02 #143 : 1...