Acht

326 14 0
                                    

Rose POV

Als ik wakker wordt voel ik twee sterke armen om me heen geslagen. Meteen staat er een glimlach op mijn gezicht. Ik draai me om zodat ik Cameron aan kan kijken en zie dan ook een glimlach op zijn gezicht verschijnen. Hij is zo schattig hoe hij hier nu ligt. Zijn haren helemaal warrig en zijn ogen nog dicht.

'Goedemorgen Cam.'

'Goedemorgen sweetie.'

Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik kan niet anders dan tegen zijn lippen aan glimlachen.

'Ik heb een goed idee, zullen we gewoon de hele dag binnen blijven?' vraag ik.

'Dat lijkt me een heel goed plan, maar ik ga eerst m'n tanden poetsen.'

'Ik ook.'

Ik volg hem naar de badkamer en we poetsen beide onze tanden. Ik kam mijn haar snel door en gooit het in een rommelige knot. Dat is en blijft gewoon hartstikke comfortabel. Ik was snel m'n gezicht en loop dan de badkamer uit. Cameron was veel eerder klaar dan ik en heeft een ontbijtje gemaakt. Ik ga bij hem aan tafel zitten en we praten het hele ontbijt door over van alles en nog wat. Ik ben echt heel blij dat ik niet alleen een relatie met Cam heb maar dat hij ook mijn beste vriend is geworden. We hebben het altijd echt heel leuk samen.

Na het ontbijtje ruimen we samen af en dan kruipen we terug in bed met Cameron's laptop waarop hij Netflix opent.

'Wat wil je kijken?' vraagt hij.

'Kies jij maar.'

Hij kiest een horror film uit. Dat had ik op zich wel kunnen verwachten aangezien echt elke jongen graag horror kijkt, maar ik hoopte stiekem dat het iets anders zou worden. Ik kan eigenlijk helemaal niet tegen horror.

Na 10 minuten heb ik mijn armen al om Cameron heen geslagen en mijn gezicht begraven in zijn shirt.

'Rose, het is maar een film.'

'Weet ik.'

'Wil je iets anders kijken?'

'Nee hoeft niet. Ik zit wel prima zo.'

Hij lacht en kijkt dan verder naar de film.

Voordat ik het weet ben ik in slaap gevallen.

***

Ik wordt wakker van het geluid van de aftiteling van de film.

'Lekker geslapen?'

'Ja hoor.' zeg ik gapend. 'Ik ga even douchen.'

Ik loop de badkamer in en neem een lange douche. Ik neem goed te tijd om mijn haar te wassen en een haar- en gezichtsmasker te gebruiken.

Ik kam mijn haren door en föhn het. Haar föhnen vind ik altijd maar een raar ding. Ik vind het heel fijn dat mijn haar sneller droog is, maar het duurt zo alsnog ruim 20 minuten en je krijgt er een lamme arm van. Als mijn haar dan eindelijk droog is kam ik het voor een laatste keer door en dan loop ik met een handdoek om mijn lichaam de badkamer uit. Ik loop door naar mijn kledingkast om ondergoed te pakken en daarna naar Cameron's kast.

Ik schrik als ik twee armen om me heen voel en vervolgens Cameron's hoofd op mijn schouder.

'Wat doe je?' vraagt hij.

Rose [COMPLETED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu