Dertien

221 8 0
                                    

           

  Rose POV

We gaan vanavond dus met Martijn mee naar zijn optreden en ik heb eerlijk gezegd echt heel veel zin. Ik heb het altijd al leuk gevonden om naar clubs te gaan en ik was ook altijd die ene persoon die alle aandacht trok door of bij de DJ of op de tafel of de bar te gaan dansen. Ik heb echt heel veel zin in vanavond. Gewoon even een avondje nergens druk om maken en lol hebben met vrienden.

'Gaan jullie mee?' vraagt Martijn.

'Nee wacht, ik moet nog douche, aankleden, make up doen en haar doen.' 

'Schiet je wel op? We hebben nog maximaal een uur.'

'Ik ga m'n best doen.'

Ik ren naar boven en spring onder de douche 10 minuten later ben ik klaar en droog ik snel mijn haar waarna ik het föhn met een krulborstel om een mooie slag in mijn haar te krijgen. Ik doe zo snel als ik kan mijn make up en trek een outfit uit mijn kast. Ik draag een bordeaux rode playsuit en zwarte hakken met een plateau (om het nog zo comfortabel mogelijk te houden).

Als ik dan eindelijk klaar ben zijn er 45 minuten voorbij. Heb ik toch maar even snel gedaan dacht ik zo.

'Hey guys, zullen we gaan?' vraag ik.

'Ja, let's go.' zegt Martijn

'Zullen we eerst langs de mac? Ik heb echt heel erg veel honger.' Zegt Cameron.

'Ik kan ook wel wat eten gebruiken.' zegt Martijn.

'Oke dan, maar dan moeten we wel echt nu weg.'

'Kom op dan.' zeg ik waarna we met zijn drieën naar de garage onder het super grote huis gaan.

Als we naar binnen lopen geloof ik mijn ogen niet. Er staan vijf super mooie auto's.

'Welke zullen we nemen?' vraagt Martijn.

'Die daar.' zeg ik terwijl ik naar de mat zwarte jeep in het midden van de reuze garage wijs.

'Oke dan, stap maar in.' Martijn houdt de deur aan de passagierskant open en ik stap in. Cameron stapt ook de auto in

We rijden naar de mac en meteen daarna door naar de club waar Martijn vanavond gaat draaien. Hij gaat meteen soundchecken en Cameron en ik lopen naar de VIP ruimte om uit te zoeken wat daar allemaal is. Er staat een hele grote lounge bank waar Cameron meteen op ploft. Ik ga bij hem op schoot zitten en druk een kus op zijn lippen.

'Ik heb zo ongelofelijk veel zin in de aankomende twee weken!' zeg ik.

'Ik ook! Ik kan echt niet wachten om naar Europa te gaan. Ik ben er nog nooit geweest.'

'Ik ook niet. Waar gaan we eigenlijk heen?'

'Het enige wat ik weet is dat we naar Engeland, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Italië en Spanje gaan. Ik heb geen idee in welke volgorde of voor hoe lang. Ik weet alleen dat we iets langer blijven in Nederland omdat Martijn zijn familie en Nederlandse vrienden wil spreken.' 

Ik val weg in een dagdroom over de aankomende twee weken in Europa en wordt wakker als Martijn ons roept dat de show gaat beginnen. Als wij de zaal inlopen staat het al helemaal vol met mensen die springen en dansen op de muziek die Martijn draait. Ik moet toegeven, zijn muziek is echt geweldig!

***

De hele show dansen we en als de show is afgelopen zijn mijn voeten letterlijk dood. Ik had denk ik beter geen hakken aan kunnen doen. Maar ja, dat had ik misschien beter iets eerder kunnen bedenken.

'Mijn voeten doen zo'n zeer.' zeur ik waarna ik op de lounge bank in de VIP ruimte val.

'Kom we gaan naar huis.' zegt Cameron.

'Nee mijn voeten doen zo'n pijn.' zeg ik zeurend.

'Oké, kom op dan.'

Hij legt zijn rechterarm onder mijn rug en de linken bij mijn knieën waarna hij me optilt. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan.

'Jullie zijn veel te schattig samen.' zegt Martijn.

Als we weer bij de auto zijn gaat Cameron met mij op schoot op de achterbank zitten en val ik meteen in slaap.

Rose [COMPLETED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu