Rose POV
Vanavond hebben we onze eerste show in Europa. Daarom vliegen we zo naar Engeland en zijn we dus nu aan het wachten op Martijns privé vliegtuig.
We krijgen door dat we het vliegtuig in mogen worden naar het vliegtuig gebracht. Ik stap in en ga in een van de luxe beige stoelen zitten. Cameron komt naast me zitten en ik kan het niet laten om in zijn hand te knijpen als we gaan bewegen om vervolgens op te gaan stijgen.
'Heb je vliegangst?'
'Uhmm...' Ik blijf even stil.
'Daar hoef je je niet voor te schamen hoor. Had ik ook, maar ik moest er wel overheen komen toen ik steeds vaker moest vliegen.' Zegt Martijn.
'Kijk eens naar buiten.' Zegt Cameron.
Ik kijk naar buiten en we zijn al in de lucht. Het ziet er prachtig uit. Het is nog super vroeg in de morgen en de zon komt net op. De kleuren lopen prachtig in elkaar over en het weer is nog zo mooi, er staat geen enkele wolk aan de lucht. Het enige wat je nu ziet is de prachtige oranje, paars, geel, roze en blauw gekleurde lucht en de wolkenkrabbers van Los Angeles.
Ik kan niet geloven hoe luxe het leven is dat Martijn leid. De prachtige privéjet. Al het personeel. En dan heb ik het niet alleen over het personeel in zijn huizen, maar ook in zijn privéjet en in de clubs waar hij draait. Het is alleen helaas niet allemaal zo geweldig als je denkt.
Hij heeft dagelijks fans achter zich aan lopen en zijn leven is zo openbaar. Hij heeft eigenlijk gewoon geen privacy meer. Zijn hele leven wordt volledig gepubliceerd op het internet en hij heeft constant pers achter zich aan lopen. Zowel filmcamera's voor TMZ, als fotocamera's voor kranten. Constant ontmoet hij fans. Dit kan natuurlijk geweldig zijn, maar af en toe ben je ook wel toe aan een beetje privacy.Hij vertelde me gisteren over hoe hij laatst was aangesproken in een restaurant en daarna iedereen ineens met hem op de foto wou gaan. Hij is 2 uur langer dan gepland in dat restaurant gebleven omdat er op een gegeven moment zelfs mensen alleen het restaurant binnen liepen om met hem op de foto te kunnen.
***
Eenmaal aangekomen in Engeland worden we al opgewacht door een enorme kudde fans. Ik raak in paniek. Er komen zo ongelofelijk veel mensen op ons aflopen. Cameron merkt dat ik sneller begin te ademen, pakt mijn hand vast en trekt me achter zich om me veiliger te laten voelen. Eindelijk heeft de security het ook door en springen ze bijna voor ons. We worden door ik geloof echt iets van 8 beveiligers door de menigte heen genomen en naar buiten gebracht. Als we buiten aankomen staat er een auto voor ons klaar die ons naar het hotel brengt. Martijn heeft ons tijdens de vlucht al uitgelegd dat onze koffers later naar het hotel gebracht zullen worden. We hoeven ze in ieder geval niet zelf mee te nemen.
We verblijven in een prachtig hotel midden in London. Vanavond zal hier in London ook de show zijn. We hebben de afgelopen tijd alleen maar geoefend om de choreografieën te leren en perfect uit te kunnen oefenen. We kennen ze eindelijk en hebben een aantal keer gedanst met de andere dansers om een goed geheel te kunnen maken vanavond.
Ik ben Martijn zo dankbaar dat hij ons deze kans heeft gegeven. Misschien worden we tijdens deze tour wel ontdekt en worden we toegelaten tot een dansschool. Dat zou echt geweldig zijn! Het is altijd al een van mijn grootste dromen geweest om naar een dansschool te gaan. Ik heb helaas nooit genoeg geld gehad om me alleen al aan te kunnen melden. Als je gescout wordt hoef je niks zelf te betalen en betaald de dansschool alles. Als je je zelf aanmeldt en wordt toegelaten moet je wel alles zelf betalen. Mijn gastgezin wou nooit ook maar iets meebetalen aan een dansschool. Ze vonden het wel oké als ik naar een "gewone" school ging en daar hebben ze ook altijd alles voor betaald, maar naar een school gaan die speciaal voor dansers is was volgens hun alleen maar overbodig.
***
Ik ga me klaar maken voor vanavond en trek de outfit aan die Martijns personeel voor me heeft geregeld. Mijn make up en haar wordt ook gedaan door zijn personeel en ik kan niks anders zeggen dan dat ze er goed in zijn geslaagd om mij er veel mooier uit te laten zien dan in werkelijkheid.
Ik draag een zwarte outfit (zo'n soort van pakje dat Little Mix altijd aan heeft, het lijkt op een badpak zeg maar) vol met glitters. Mijn make up bestaat uit een 3 cm dikke laag foundation en heel veel poeder om alles mat te houden. Mijn oog make up is een zwarte smokey eye met een "cut crease" en een hele uitgebreide winged eyeliner. Ik draag bordeaux rode lippenstift en een beetje bush en highlighter. Mijn schoenen zijn simpele maar mooie zwarte hakken die speciaal ontworpen zijn voor deze tour en ook gemaakt om op te kunnen dansen. Ik moet toegeven dat het in het begin echt heel erg moeilijk was om te dansen op hakken. Ik ging constant door mijn enkel, maar nu, een paar dagen later, ben ik er eindelijk aan gewend.
Cameron en Martijn hebben / zijn (zich) ook klaargemaakt en we vertrekken naar de club.
***
Terwijl Martijn gaat soundchecken gaan Cameron, ik en de andere dansers nog een laatste keer alle choreografieën en posities doornemen. Ik heb er nu eindelijk vertrouwen in dat het goed komt, maar dit neem niet weg dat ik hartstikke zenuwachtig ben.
Er wordt omgeroepen dat de show gaat beginnen.
Ik kijk Cameron nog een laatste keer aan en ik merk dat hij door heeft hoe zenuwachtig ik ben.
'Je kan dit!' Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en dan lopen we allemaal het podium op.
Op naar een geweldige show.
JE LEEST
Rose [COMPLETED]
Teen FictionRose, een meisje dat naar een kostschool gaat en een kamer moet delen met een jongen. In dit boek lees je hoe haar leven volledig verandert na deze onwaarschijnlijke gebeurtenis. --------------------------- #197 : 16/02 #188 : 17/02 #143 : 1...